2L TS mrtvý motor
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2L TS mrtvý motor
Dík za info .Kůrkyn to má s těma fotkama pěkně podchycený.Já udělal jen dvě,dokud jsem měl čistý ruce
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Re: 2L TS mrtvý motor
povídání na lancia klubu je, ale já myslel nějaký serv. manuál v češtině, nebo jestli by byl někdo ochoten to tu popsat?..krok po kroku.........
Re: 2L TS mrtvý motor
tak mám objednány přípravky a bude lazení...o víkendu jsem si malinko hrál jen tak podle oka a o zub na klice to přestalo žrát tolik benzínu, ale pořád je to lenoch...jsou určitě špatně vačky....tenkrát jsem věděl prd jak to nastavit a nepovolil jsem výfukové kolo......
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2L TS mrtvý motor
Servisní manuál v angličtině je zde:
http://rapidshare.com/users/8A62GC
anebo zde:
http://rapidshare.com/users/R990YW
Je to můj upload, ale nikdy jsem to nepoužil.
Nebyly stížnosti a to mám více než 1000 stažení.
http://rapidshare.com/users/8A62GC
anebo zde:
http://rapidshare.com/users/R990YW
Je to můj upload, ale nikdy jsem to nepoužil.
Nebyly stížnosti a to mám více než 1000 stažení.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- Tomik
- Příspěvky: 36
- Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
- Bydliště: Jihočeský Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2L TS mrtvý motor
Když už o tomhle tak mluvíte stává se mi že auto po nastartování když je studené nechce jet. Nemyslim tim že ho bůhví jak vytáčím, ale dostat se k 2tisícum otáček je pro motor šílená dřina na přes okolo 3tis to zabere ale to už zase řadim. Občas dokonce ani nereaguje na plyn a má tendenci chcípat. Myslim si že to má co dělat s automatickym sitičem, protože když vypne auto jede úžasně jen občas houpnou otáčky. Jak je ovládaný automatický sitič? Dává víc paliva a v závislosti na tom víc vzduchu? Respektivě ECU ovládá množství paliva a vzduch je nastavován pomocí škrtící klapky? Škrticí klapka je ovládána krokovým motorem který může být špatný viz občasné kolísání otáček? Umí někdo poradit nebo hledám řešení problému špatným směrem... ještě dodat že jde o 1.8TS 106KW... a omlouvám se autorovi že to píšu jsem ale vytvářet novej topic kvůli něcemu co se už řeší mi příde zbytečné.. díky :-)
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6
AR GT 3.2 V6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2L TS mrtvý motor
j eto obráceně, vzduchu jde pořád stejně (resp. je to měřená veličina) a přidává se benzín prodloužením doby vstřiku na vstřikovači. Dobu otevření vstřiku ECU vypočítává za studena hlavně podle teploty chl. kapaliny a tepl. vzduchu. Krátce po startu, když se zahřeje lambda sonda, tak ještě podle ní. Množství vzduchu se mění v závislosti na zatížení (odebíraném výkunu) motoru a k němu se přidává benzín tak, aby byl ve stechiometrickém poměru a chudší, kvůli správní funkci katalyzátoru. Ten potřebuje k provozu přebytek kyslíku ve výfukových plynech.
Zajeď na diagnózu, mohla by být chyba někde v tomto.
Zajeď na diagnózu, mohla by být chyba někde v tomto.
Re: 2L TS mrtvý motor
není to jen tento případ? http://alfa156.net/tech/fr_index.html?/tech/cold.html
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Re: 2L TS mrtvý motor
myslim, ze to je jinak ... k provozu katu potrebujes pbohatsi smes, aby na mrizce melo co horet/reagovat. proto maji vozidla s katem(resp. kde se pocita s provozem katu) vyssi spotrebu nez ta sama bez katu.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2L TS mrtvý motor
to je právě nesmysl, protože v katu probíhá dohořívání = oxidace. Z CO se stává CO2 apod., takže kyslíku je potřeba přebytek. Auta s katem mají vyšší spotřebu např proto, že s sebou vozí dalších 50 kg elektroniky, katu a další serepetiček, které na karburátorových autech nejsou.
- Tomik
- Příspěvky: 36
- Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
- Bydliště: Jihočeský Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2L TS mrtvý motor
Na diagnostice jsem byl, neukázala nic ani chybu lambdy... spíš to bude nějaký špatný čidlo ale který :-(
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6
AR GT 3.2 V6
Re: 2L TS mrtvý motor
pokud si byl na diagu tak ti tam urcite zapnul mereny cleny, cili vahu vzduchu, teplotu vody teplotu nasavaneho vzduchu teplotu motoru a funkci lambdy, z toho se to muze dat poznat, ale treba diag neodhali nacatou lambdu, jen tu vicemene tesne pred smrti ci po smrti... ale ta se da taky zmerit pomoci osciloskopu kde je videt jak to hezky kmita ten signal z ni
muze bejt nekde bota v cidlech ale muze to bejt i mechanicka zavada nekde na civkach kdy nepalej jak maj a po ohrati jdou normalne atp
muze bejt nekde bota v cidlech ale muze to bejt i mechanicka zavada nekde na civkach kdy nepalej jak maj a po ohrati jdou normalne atp
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- Tomik
- Příspěvky: 36
- Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
- Bydliště: Jihočeský Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2L TS mrtvý motor
Právě hodnoty ukazují ale otázka je jestli ukazují správně, největší sranda je že to někdy za studena jede bezvadně jindy je Alfinka opravdu mrtvá. No nevím pokud přídu na to čim to bylo napíšu. Napadli mě ještě svíčky ale jsou tam teprve 30tis km tak by to dělat neměli.prte píše:pokud si byl na diagu tak ti tam urcite zapnul mereny cleny, cili vahu vzduchu, teplotu vody teplotu nasavaneho vzduchu teplotu motoru a funkci lambdy, z toho se to muze dat poznat, ale treba diag neodhali nacatou lambdu, jen tu vicemene tesne pred smrti ci po smrti... ale ta se da taky zmerit pomoci osciloskopu kde je videt jak to hezky kmita ten signal z ni
muze bejt nekde bota v cidlech ale muze to bejt i mechanicka zavada nekde na civkach kdy nepalej jak maj a po ohrati jdou normalne atp
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6
AR GT 3.2 V6
Re: 2L TS mrtvý motor
Zdravím všechny..
dlouho jsem se tu neukázal..motor je vyřešen, měl dvě závady..špatně nastaveny rozvody(překvapilo mě jak takový kousek udělá paseky) a samozřejmě špatná váha(koupil jsem no-name z netu která byla špatná, takže doporučuji zainvestovat o 1000Kč více do Bosch)..
Ale.....stále mám menší problém..když je alfička studená, táhne pěkně odspodu(nekamenujte mě, zkoušel jsem max do 3000ot!!!), ale jak se zahřeje na cca 60-70stupňů tak začne do těch 3000ot cukat a výkon nikde...je to celkem nepříjemný, musím podřazovat atd...
Napadne Vás někoho co by to mohlo ještě být?...díky za odpovědi..Marek
dlouho jsem se tu neukázal..motor je vyřešen, měl dvě závady..špatně nastaveny rozvody(překvapilo mě jak takový kousek udělá paseky) a samozřejmě špatná váha(koupil jsem no-name z netu která byla špatná, takže doporučuji zainvestovat o 1000Kč více do Bosch)..
Ale.....stále mám menší problém..když je alfička studená, táhne pěkně odspodu(nekamenujte mě, zkoušel jsem max do 3000ot!!!), ale jak se zahřeje na cca 60-70stupňů tak začne do těch 3000ot cukat a výkon nikde...je to celkem nepříjemný, musím podřazovat atd...
Napadne Vás někoho co by to mohlo ještě být?...díky za odpovědi..Marek
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: 2L TS mrtvý motor
Mám podobný problém, ale naopak. Studený do 2tis. cuká.MarekB píše:Zdravím všechny..
dlouho jsem se tu neukázal..motor je vyřešen, měl dvě závady..špatně nastaveny rozvody(překvapilo mě jak takový kousek udělá paseky) a samozřejmě špatná váha(koupil jsem no-name z netu která byla špatná, takže doporučuji zainvestovat o 1000Kč více do Bosch)..
Ale.....stále mám menší problém..když je alfička studená, táhne pěkně odspodu(nekamenujte mě, zkoušel jsem max do 3000ot!!!), ale jak se zahřeje na cca 60-70stupňů tak začne do těch 3000ot cukat a výkon nikde...je to celkem nepříjemný, musím podřazovat atd...
Napadne Vás někoho co by to mohlo ještě být?...díky za odpovědi..Marek
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
Re: 2L TS mrtvý motor
svicky nebo obecne zapalovaniHolocausto píše:Mám podobný problém, ale naopak. Studený do 2tis. cuká.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: 2L TS mrtvý motor
svíčky jsou nové, ty NGK, takže myslíš zapalování jo? I zapalovací kabely to můžou dělat, když tam jsou asi hooodně dlouho?JiVi píše:svicky nebo obecne zapalovaniHolocausto píše:Mám podobný problém, ale naopak. Studený do 2tis. cuká.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
Re: 2L TS mrtvý motor
muzou, me to treba delal prechodovy odpor mezi svickou a kabelem, stacilo ocistit dosedaci plochu v kabelu a uz to bylo OK
Alfa Romeo 156 1.9JTD
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: 2L TS mrtvý motor
tak jo zkusím. ony stojí tušim 2500, snad je to cena za osm a ne za čtyři káble. ono to možná vypadá, že ty co tam jsou, tak jsou možná ještě původní 11 let staré.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
Re: 2L TS mrtvý motor
tak mi to dneska začalo cukat taky cuká to od cca 1600-2000 a občas kolísá na volnoběh... jde citít, že v tom rozsahu táhne na plno a pak zas přidušeně a tak se to střídá do caa 2100... svíčky jsem dneska objednal, ale budou tak za týden, mám najeto 124tis a nevím, jestli jsou původní nebo ne... ještě jsem našel návod na váhu vzduchu, ale raději se zeptám, jestli to odpovídá zanesené váze vzduchu, než do toho polezu
Re: 2L TS mrtvý motor
můžu motoru něco udělat, když s tím budu týden jezdit? počkal bych na svíčky a zároveň rozebral váhu vzduchu
Re: 2L TS mrtvý motor
jo a ještě když nastartuju a ťukám do plynu, tak tam něco při ozvedání otáček zavibruje
Re: 2L TS mrtvý motor
Motoru asi nic neuděláš a popis je vždycky ošidný. Svíčky už máš objednané, než sáhneš na váhu vzduchu tak vyměň vzduchový filtr
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: 2L TS mrtvý motor
tak zjišťuju, že nejhorší je to za studena (kolísají otáčky) a klepání připomíná podtáčení, jako bych moc brzo podřadil... tak co myslíte, svíčky nebo váha vzduchu?
Re: 2L TS mrtvý motor
dneska neochotně nastartovala, takže to budou asi svíčky že já je nekoupil dřív, teď jenom doufám, že vydrží do příštího týdne
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2L TS mrtvý motor
Cukání nevím, vibrace dělá nějaké kladka nebo odpružená řemenice.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti