Údržba 75

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od jindřich 333 » 12.10.2009, pon 17:46

Čau.

Chtěl jsem se zeptat, jakej je přesně postup při výměně hardyspojek na kardanu.
Můe zůstat motor i převodovka na svém místě?? Je dobrý vyměnit i to ložisko kardanu?

Díky za rady
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 12.10.2009, pon 17:58

jindřich 333 píše:Čau.

Chtěl jsem se zeptat, jakej je přesně postup při výměně hardyspojek na kardanu.
Můe zůstat motor i převodovka na svém místě?? Je dobrý vyměnit i to ložisko kardanu?

Díky za rady
Zdar,

motor moze zostat - budes musiet vsak povolit treti silentblok motora na zvone - salonku, aby si si vedel motor naklonit a vysunut kardan... Prevodovka moze ostat.

Das to na zdvihak/jamu. Das dole vyfuk - minimalne od zvodov odpojit a vzadu pred koncovym tlmicom, zlozis vyfuk dolu. Uvolnis ten treti silentblok - 2x 13 matky, uvolnis stredove lozisko - 2x 13 matky. Potom kardan, pri prevodovke 3x sroby tusim 17 alebo 19 matky, vpredu tak isto. Aby si sa tam dostal, pomahas si tocenim kardanu rukou, alebo otocenim na starteri. Potom zadnu cast kardanu vypacis a oslobodis od spideru spojky posles kardan trochu na zem, potom naklonis prednu cast zvonu - motor naklonis smerom do interieru a kardan vysunies.


Ak mas kardan dole potrebujes vymenit: 3x hardy spojku, stredove gumove ulozenie + lozisko. Kardan po poskladani treba dat nasledne vyvazit. Mozes kupit hardyny a stredove lozisko + ulozenie a cely kardan s novymi vecami poslat do kardan servisu, kde to oni vsetko za teba vymenia, no nechaju si za to zaplatit. Tak ci tak tam kardan musis poslat - treba ho dynamicky vyvazit. Ak sa chces dat na to sam, tak krajne hardyspojky nie je problem vymenit, stredovu treba uz opatrnejsie - je tam prsten ako lozisko a stredove ulozenie moze ist trosku tazsie dolu. Ale nie je to zlozite. Stredove lozisko nove treba do noveho ulozenia nalisovat a potom osadit na kardan :drivers:
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od jindřich 333 » 12.10.2009, pon 18:19

Čau

chtěl jsem se zeptat, jaky je zhruba postup při výměně hardyspojek?
Může zůstat motor a převodovka na svém místě, nebo budou muset ven?
A je nutné měnit i ložisko uprostřed kardanu?

Díky za odpovědi
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 12.10.2009, pon 18:21

nejlépe vše vyměnit za nové a nechat vyvážit pak bude zase na xx let pokoj, s dílama se obrat na kůrkyna, potřebuješ 3x HSku a středové uložení- ložisko do něho koupíš v krámě

opravdu se nevyplatí to měnit počástech(teda pokud jako já neměníš často motor nebo převodovku)

tady jsou i ceny na větší kardan: http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 2&start=10
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od jindřich 333 » 12.10.2009, pon 19:28

jejda, to je složitější, než jsem čekal.
Mě se kardan začíná ozývat občasným klepáním na volnoběh a při vyšších otáčkách a zároveň vyšší rychlosti se rozklepe celé auto.

Takže koupit komplet hardyny a to uložení a ložisko je standard???

PS: co se může stát s kardanem, když se zanedbá údržba a ty hardyny nikdo nevymění? je možné aby došlo k úplnému zničení kardanu a jeho kloubů??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 12.10.2009, pon 19:44

jindřich 333 píše:jejda, to je složitější, než jsem čekal.
Mě se kardan začíná ozývat občasným klepáním na volnoběh a při vyšších otáčkách a zároveň vyšší rychlosti se rozklepe celé auto.

Takže koupit komplet hardyny a to uložení a ložisko je standard???

PS: co se může stát s kardanem, když se zanedbá údržba a ty hardyny nikdo nevymění? je možné aby došlo k úplnému zničení kardanu a jeho kloubů??

jen se to zdá těžko, párkrát si to vyndáš a budeš to zvládat za dvě hodky a s nadzvednutím auta na špalky :D

opravdu se vyplatí koupit vše, ale nejni to laciná záležitost cca i s vyvážením do 10 000kč

ono je to poznat už i na volnobě jak se klepe celý auto, mě třeba zbývá vyměnit středovou HSku a nechat vyvážit a i tak se s tím nedá jezdit nad 2000 ot, protože se vybrace přenášejí všude

ono záleží jak s autem zacháziš, poku s tím budeš jezdit pijánko, žádný rychlý manévry tak ty HS ky vydží dlouho, ale problém je, že je to jen guma a ta počase steří(cca 6let) at děláš co děláš a tím jak tomu někde dáš kouř tak HSky praskají a to způsobuje vybrace

v nejhorším případě se HSka roztrhne a když vemež že může mět kardan 7000ot a najednou rupne, tak následky mohou být fatální

zničený kardan,setrvák trubky od brzd, rozmlácený zvon, teoreticky se na ten kardan dá i napíchnout
záleží jak kdy, každopádně pokud kardan vybruje tak jen nové díly nepomohou a musí se to nechat vyvážit

vyvažovat staré HSky nemá cenu

zase na druhou stranu je tohle sice největší investice na transaxle, ale zase máš lacinější ostatní věci- třeba rozvody :D

:D
Picture 006.jpg
Picture 007.jpg
Picture 008.jpg
Picture 012.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1924
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 12.10.2009, pon 20:24

kardan mi nespominajte! co som sa s nim nadrel!! von a dnu som ho daval snad 10x a stale akoby poprve :smt021 :smt021 :smt021 :ban:
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: údržba 75

Příspěvek od Sejny » 12.10.2009, pon 23:57

Mě se jednoho dne prakticky hned po nastartování rozlítla středová hardyspojka..... co naplat, musel jsem s tím dojet ještě necelejch 30km domů :smt097 To jsem jen čekal kdy se kardan probourá tunelem do kabiny a majzne mě po kulkách.... rachot to byl brutální.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 13.10.2009, úte 00:20

Mne sa raz na sprintoch tiez rozsekla predna hardyna pri motore... Nastastie mi ale nerozbilo zvon. Len mi zohlo tie tri sroby... Racho nieco ako TDi na 6000rpm :D
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3256
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od rosso155 » 13.10.2009, úte 18:04

to mně jednou taky rupla hardyna, ta u motoru, nejspíš se to stalo, když jsem tlačil švárův oldsmobile na nájezd vedle baráku, kleknul mu motor, tak jsme ho chtěli odstavit, bylo to do kopečka, tak jsem se opatrně opřel nárazníkem o jeho, a on mi , když jsem ho chtěl přetlačit přes nájezdovej obrubník, šlápnul na brzdu, nic moc se nestalo, ale něco mi v autě začalo chvilkama vydávat takovej kovovej zvuk, to jsem ještě nevěděl, co to je, ale pořád to jelo v pohodě. A pak doma, když jsem to chtěl nastartovat, ozvala se rána, a jak se zbytky tý hardyny nějak kously v tom zvonu, rozvoďák přeskočil o pár zubů a ten tlak vytlačil sání na motoru, což jsme zjistili až po opravě (náhrada hardynou do 1203ky), když to nechtělo naskočit a zpod sání normálně při startování šlehaly plameny, takovej menší ohňostroj. Naštěstí neprdla za jízdy, to by pak škoda mohla bejt daleko většíl, kdyby se potkal motor, takhle jen stačilo nastavit rozvody a bylo to, ale i tak mě při tý ráně polilo horko. Holt pětasedma je hodně zábavný auto i co se týká závad :-D
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 13.10.2009, úte 19:12

:D

jinak HSku z 1203 prej ne, Rasputin jich pár vyskoušel a prej to za tu námahu při výměně nestojí
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1924
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 13.10.2009, úte 19:44

nejde ani tak o namahu ako skor o funkcnost. Urcite by som radsej priplatil za oriinal nez nahradu z ineho auta =; Ked uz tolki spominali jak im rupol kardan, tak ked si teraz vzpominam, tak mne este na 2.4ke tiez, ani nie HS, ale stredove ulozenie, jak bolo vymlatene, kardan zrejme lietal jak svina, a vtedy mi namotal naseba spojkovu trubku a strihol ju :-k
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 13.10.2009, úte 22:52

Rasputin píše:nejde ani tak o namahu ako skor o funkcnost. Urcite by som radsej priplatil za oriinal nez nahradu z ineho auta =; Ked uz tolki spominali jak im rupol kardan, tak ked si teraz vzpominam, tak mne este na 2.4ke tiez, ani nie HS, ale stredove ulozenie, jak bolo vymlatene, kardan zrejme lietal jak svina, a vtedy mi namotal naseba spojkovu trubku a strihol ju :-k
A kto to soferoval? :D :D :smt033
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3256
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od rosso155 » 24.10.2009, sob 12:40

no já nevím, já s tou hardynou z 1203ky jezdil víc jak tři roky a v pohodě, a ani mechanik nenadával, když jí tam dával, ostatně to byl jeho nápad jí tam dát. :smt102
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od hondzik » 10.11.2009, úte 17:32

Kluci? Zemnící holej pletenej kabel, tak 15-20cm dlouhej, s očkama na koncích. Vypadá jako stírací kartáček z autodráhy. Někde mi chybí kostra a nevím odkud kam. Poradíte? :smt064
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

ice.cool.man2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 52
Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
Bydliště: grenze silesia/moravia
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od ice.cool.man2 » 10.11.2009, úte 17:44

hondzik píše:Kluci? Zemnící holej pletenej kabel, tak 15-20cm dlouhej, s očkama na koncích. Vypadá jako stírací kartáček z autodráhy. Někde mi chybí kostra a nevím odkud kam. Poradíte? :smt064
dole u zvonu - jak máš motor a od něj ten střední kulatej silentblok, tak asi někde v oblasti otvoru kudy jde vidět hardyna na setrváku by měl být přidělanej na káru na pravý straně na nosníku, a na motor v oblasti startéru na některý šroub který je přístupný bez problému.
Červená dunovka se žlutou střechou.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 10.11.2009, úte 18:52

U TD a V6 to mám ukostřenej motor od horní příčky nad chladičem a rovnou na motor, nikde u zvonu sem nic neměl :shock:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

ice.cool.man2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 52
Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
Bydliště: grenze silesia/moravia
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od ice.cool.man2 » 10.11.2009, úte 19:07

Milano75 píše:U TD a V6 to mám ukostřenej motor od horní příčky nad chladičem a rovnou na motor, nikde u zvonu sem nic neměl :shock:
ja to měl na všech 4 valcich dole :) záleží asi na motorizaci :-)
Červená dunovka se žlutou střechou.

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1924
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 10.11.2009, úte 19:28

TS ma taky zemiaci bazmek v oblasti sania, jedna strana je na prirube sania, a druha na blok motoru, resp. jak je zberac vzduchu uchyteny na takom podpernom bazmeku(taky minisilenblok) dvoma srobma, tak druha strana ide na jeden z nich. Alespon tak to bolo na nasich TS.
http://picasaweb.google.com/jozicek/Mot ... 9662901154 u je to vidiet vpravo, jak je sanie, ta visi, hajzlik.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od hondzik » 10.11.2009, úte 19:39

Bejt holka dám ti pusu!!!

Jedno místo tedy mám a druhý je tohle?

http://lh6.ggpht.com/_o9r49d3EHZM/Ssucd ... 4jM/10.jpg v místě toho mrňavýho silentu?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 10.11.2009, úte 20:45

ze silentu nic neukostříš....
podle mého by měl ostačit ukostřit na jednom místě

.. třeme-li ebenovou tyč liščím ocasem.........
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od hondzik » 10.11.2009, úte 21:06

tak ono to pokračuje celým odlitkem sání :P Tak myslím že to bude ok

A tu tyč doporučuju ebonitovou, dřevěná- ebenová bude na prd :smt040
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1924
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 10.11.2009, úte 21:48

hondzik píše:Bejt holka dám ti pusu!!!

Jedno místo tedy mám a druhý je tohle?

http://lh6.ggpht.com/_o9r49d3EHZM/Ssucd ... 4jM/10.jpg v místě toho mrňavýho silentu?
mno na tej tvojej fotke tak ta "vec" vpravo, ten nosnicek v tvare "L" v ktorom je silent, vyzera ako mini "salonka" co ide do zvonu, tak druhy konec toho uzemnovaku ide na ten silent, na jednu abo druhu stranu to mas jedno, s tym sa to uchyta myslim na zberny kos sania.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 14.11.2009, sob 17:24

tak sem dnes měnil kolo na dieslu a zjistil sem, že mám spodní ramena vykloněná nahoru, když sem koukl ta ameriku tak ta je má mírně dolů, takže sem tedy dospěl k názoru, že mám TD snížený od předchozího najitele.

když sem měnil spodní ramena za lepčí tak sem si to myslel, ale říkal sem, si, že když to tak bylo tak to nechám ve stejný vejšce(během provozu alfy sem4 utrhl koleno za turbem díky nízkému podvozku)
další věc- torzky o zub se nedají kombinovat s KONI tlumičema, protože ti KONi mají gumovej doraz navlečenej na pístnici, třeba jak má felcka na zadku(nebo možná každý auto) a při propružení dochází k nárazům na tu gumu, protže když je auto v klidu tak pracovní dráha tlumiče musí být do 1 cm, protože jsem tu mezeru pod manžetou ani nenahmatal
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 14.11.2009, sob 17:27

silenty na spodním rameni:

ted jak budu přesazovat torzky tak bych to chtěl spojit s vyhozenín OK silentbloků a nahradit je novýmy, protže už fakt nevím proč to auto tak plave(možná ještě náboje kol)

TO RV147: mohl bys nějak popsat jak vylosovával ty silenty tím přípravkem??

jestli to dobře chápu tak po odšroubování matek ze předu a ze zadu bych to teoreticky měl vytáhnout rukou- celou tyčku i se silentama, že??

co to takhle vypálit horkovzduškou??????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů