Údržba 75
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Čau.
Chtěl jsem se zeptat, jakej je přesně postup při výměně hardyspojek na kardanu.
Můe zůstat motor i převodovka na svém místě?? Je dobrý vyměnit i to ložisko kardanu?
Díky za rady
Chtěl jsem se zeptat, jakej je přesně postup při výměně hardyspojek na kardanu.
Můe zůstat motor i převodovka na svém místě?? Je dobrý vyměnit i to ložisko kardanu?
Díky za rady
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Zdar,jindřich 333 píše:Čau.
Chtěl jsem se zeptat, jakej je přesně postup při výměně hardyspojek na kardanu.
Můe zůstat motor i převodovka na svém místě?? Je dobrý vyměnit i to ložisko kardanu?
Díky za rady
motor moze zostat - budes musiet vsak povolit treti silentblok motora na zvone - salonku, aby si si vedel motor naklonit a vysunut kardan... Prevodovka moze ostat.
Das to na zdvihak/jamu. Das dole vyfuk - minimalne od zvodov odpojit a vzadu pred koncovym tlmicom, zlozis vyfuk dolu. Uvolnis ten treti silentblok - 2x 13 matky, uvolnis stredove lozisko - 2x 13 matky. Potom kardan, pri prevodovke 3x sroby tusim 17 alebo 19 matky, vpredu tak isto. Aby si sa tam dostal, pomahas si tocenim kardanu rukou, alebo otocenim na starteri. Potom zadnu cast kardanu vypacis a oslobodis od spideru spojky posles kardan trochu na zem, potom naklonis prednu cast zvonu - motor naklonis smerom do interieru a kardan vysunies.
Ak mas kardan dole potrebujes vymenit: 3x hardy spojku, stredove gumove ulozenie + lozisko. Kardan po poskladani treba dat nasledne vyvazit. Mozes kupit hardyny a stredove lozisko + ulozenie a cely kardan s novymi vecami poslat do kardan servisu, kde to oni vsetko za teba vymenia, no nechaju si za to zaplatit. Tak ci tak tam kardan musis poslat - treba ho dynamicky vyvazit. Ak sa chces dat na to sam, tak krajne hardyspojky nie je problem vymenit, stredovu treba uz opatrnejsie - je tam prsten ako lozisko a stredove ulozenie moze ist trosku tazsie dolu. Ale nie je to zlozite. Stredove lozisko nove treba do noveho ulozenia nalisovat a potom osadit na kardan

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Čau
chtěl jsem se zeptat, jaky je zhruba postup při výměně hardyspojek?
Může zůstat motor a převodovka na svém místě, nebo budou muset ven?
A je nutné měnit i ložisko uprostřed kardanu?
Díky za odpovědi
chtěl jsem se zeptat, jaky je zhruba postup při výměně hardyspojek?
Může zůstat motor a převodovka na svém místě, nebo budou muset ven?
A je nutné měnit i ložisko uprostřed kardanu?
Díky za odpovědi
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
nejlépe vše vyměnit za nové a nechat vyvážit pak bude zase na xx let pokoj, s dílama se obrat na kůrkyna, potřebuješ 3x HSku a středové uložení- ložisko do něho koupíš v krámě
opravdu se nevyplatí to měnit počástech(teda pokud jako já neměníš často motor nebo převodovku)
tady jsou i ceny na větší kardan: http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 2&start=10
opravdu se nevyplatí to měnit počástech(teda pokud jako já neměníš často motor nebo převodovku)
tady jsou i ceny na větší kardan: http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 2&start=10
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
jejda, to je složitější, než jsem čekal.
Mě se kardan začíná ozývat občasným klepáním na volnoběh a při vyšších otáčkách a zároveň vyšší rychlosti se rozklepe celé auto.
Takže koupit komplet hardyny a to uložení a ložisko je standard???
PS: co se může stát s kardanem, když se zanedbá údržba a ty hardyny nikdo nevymění? je možné aby došlo k úplnému zničení kardanu a jeho kloubů??
Mě se kardan začíná ozývat občasným klepáním na volnoběh a při vyšších otáčkách a zároveň vyšší rychlosti se rozklepe celé auto.
Takže koupit komplet hardyny a to uložení a ložisko je standard???
PS: co se může stát s kardanem, když se zanedbá údržba a ty hardyny nikdo nevymění? je možné aby došlo k úplnému zničení kardanu a jeho kloubů??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
jindřich 333 píše:jejda, to je složitější, než jsem čekal.
Mě se kardan začíná ozývat občasným klepáním na volnoběh a při vyšších otáčkách a zároveň vyšší rychlosti se rozklepe celé auto.
Takže koupit komplet hardyny a to uložení a ložisko je standard???
PS: co se může stát s kardanem, když se zanedbá údržba a ty hardyny nikdo nevymění? je možné aby došlo k úplnému zničení kardanu a jeho kloubů??
jen se to zdá těžko, párkrát si to vyndáš a budeš to zvládat za dvě hodky a s nadzvednutím auta na špalky

opravdu se vyplatí koupit vše, ale nejni to laciná záležitost cca i s vyvážením do 10 000kč
ono je to poznat už i na volnobě jak se klepe celý auto, mě třeba zbývá vyměnit středovou HSku a nechat vyvážit a i tak se s tím nedá jezdit nad 2000 ot, protože se vybrace přenášejí všude
ono záleží jak s autem zacháziš, poku s tím budeš jezdit pijánko, žádný rychlý manévry tak ty HS ky vydží dlouho, ale problém je, že je to jen guma a ta počase steří(cca 6let) at děláš co děláš a tím jak tomu někde dáš kouř tak HSky praskají a to způsobuje vybrace
v nejhorším případě se HSka roztrhne a když vemež že může mět kardan 7000ot a najednou rupne, tak následky mohou být fatální
zničený kardan,setrvák trubky od brzd, rozmlácený zvon, teoreticky se na ten kardan dá i napíchnout
záleží jak kdy, každopádně pokud kardan vybruje tak jen nové díly nepomohou a musí se to nechat vyvážit
vyvažovat staré HSky nemá cenu
zase na druhou stranu je tohle sice největší investice na transaxle, ale zase máš lacinější ostatní věci- třeba rozvody


Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
kardan mi nespominajte! co som sa s nim nadrel!! von a dnu som ho daval snad 10x a stale akoby poprve





EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: údržba 75
Mě se jednoho dne prakticky hned po nastartování rozlítla středová hardyspojka..... co naplat, musel jsem s tím dojet ještě necelejch 30km domů
To jsem jen čekal kdy se kardan probourá tunelem do kabiny a majzne mě po kulkách.... rachot to byl brutální.

AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Mne sa raz na sprintoch tiez rozsekla predna hardyna pri motore... Nastastie mi ale nerozbilo zvon. Len mi zohlo tie tri sroby... Racho nieco ako TDi na 6000rpm 

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
to mně jednou taky rupla hardyna, ta u motoru, nejspíš se to stalo, když jsem tlačil švárův oldsmobile na nájezd vedle baráku, kleknul mu motor, tak jsme ho chtěli odstavit, bylo to do kopečka, tak jsem se opatrně opřel nárazníkem o jeho, a on mi , když jsem ho chtěl přetlačit přes nájezdovej obrubník, šlápnul na brzdu, nic moc se nestalo, ale něco mi v autě začalo chvilkama vydávat takovej kovovej zvuk, to jsem ještě nevěděl, co to je, ale pořád to jelo v pohodě. A pak doma, když jsem to chtěl nastartovat, ozvala se rána, a jak se zbytky tý hardyny nějak kously v tom zvonu, rozvoďák přeskočil o pár zubů a ten tlak vytlačil sání na motoru, což jsme zjistili až po opravě (náhrada hardynou do 1203ky), když to nechtělo naskočit a zpod sání normálně při startování šlehaly plameny, takovej menší ohňostroj. Naštěstí neprdla za jízdy, to by pak škoda mohla bejt daleko většíl, kdyby se potkal motor, takhle jen stačilo nastavit rozvody a bylo to, ale i tak mě při tý ráně polilo horko. Holt pětasedma je hodně zábavný auto i co se týká závad 

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75

jinak HSku z 1203 prej ne, Rasputin jich pár vyskoušel a prej to za tu námahu při výměně nestojí
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
nejde ani tak o namahu ako skor o funkcnost. Urcite by som radsej priplatil za oriinal nez nahradu z ineho auta
Ked uz tolki spominali jak im rupol kardan, tak ked si teraz vzpominam, tak mne este na 2.4ke tiez, ani nie HS, ale stredove ulozenie, jak bolo vymlatene, kardan zrejme lietal jak svina, a vtedy mi namotal naseba spojkovu trubku a strihol ju 


EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
A kto to soferoval?Rasputin píše:nejde ani tak o namahu ako skor o funkcnost. Urcite by som radsej priplatil za oriinal nez nahradu z ineho autaKed uz tolki spominali jak im rupol kardan, tak ked si teraz vzpominam, tak mne este na 2.4ke tiez, ani nie HS, ale stredove ulozenie, jak bolo vymlatene, kardan zrejme lietal jak svina, a vtedy mi namotal naseba spojkovu trubku a strihol ju



75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
no já nevím, já s tou hardynou z 1203ky jezdil víc jak tři roky a v pohodě, a ani mechanik nenadával, když jí tam dával, ostatně to byl jeho nápad jí tam dát. 

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Kluci? Zemnící holej pletenej kabel, tak 15-20cm dlouhej, s očkama na koncích. Vypadá jako stírací kartáček z autodráhy. Někde mi chybí kostra a nevím odkud kam. Poradíte? 

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
dole u zvonu - jak máš motor a od něj ten střední kulatej silentblok, tak asi někde v oblasti otvoru kudy jde vidět hardyna na setrváku by měl být přidělanej na káru na pravý straně na nosníku, a na motor v oblasti startéru na některý šroub který je přístupný bez problému.hondzik píše:Kluci? Zemnící holej pletenej kabel, tak 15-20cm dlouhej, s očkama na koncích. Vypadá jako stírací kartáček z autodráhy. Někde mi chybí kostra a nevím odkud kam. Poradíte?
Červená dunovka se žlutou střechou.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
U TD a V6 to mám ukostřenej motor od horní příčky nad chladičem a rovnou na motor, nikde u zvonu sem nic neměl 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
ja to měl na všech 4 valcich doleMilano75 píše:U TD a V6 to mám ukostřenej motor od horní příčky nad chladičem a rovnou na motor, nikde u zvonu sem nic neměl

Červená dunovka se žlutou střechou.
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
TS ma taky zemiaci bazmek v oblasti sania, jedna strana je na prirube sania, a druha na blok motoru, resp. jak je zberac vzduchu uchyteny na takom podpernom bazmeku(taky minisilenblok) dvoma srobma, tak druha strana ide na jeden z nich. Alespon tak to bolo na nasich TS.
http://picasaweb.google.com/jozicek/Mot ... 9662901154 u je to vidiet vpravo, jak je sanie, ta visi, hajzlik.
http://picasaweb.google.com/jozicek/Mot ... 9662901154 u je to vidiet vpravo, jak je sanie, ta visi, hajzlik.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Bejt holka dám ti pusu!!!
Jedno místo tedy mám a druhý je tohle?
http://lh6.ggpht.com/_o9r49d3EHZM/Ssucd ... 4jM/10.jpg v místě toho mrňavýho silentu?
Jedno místo tedy mám a druhý je tohle?
http://lh6.ggpht.com/_o9r49d3EHZM/Ssucd ... 4jM/10.jpg v místě toho mrňavýho silentu?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
ze silentu nic neukostříš....
podle mého by měl ostačit ukostřit na jednom místě
.. třeme-li ebenovou tyč liščím ocasem.........
podle mého by měl ostačit ukostřit na jednom místě
.. třeme-li ebenovou tyč liščím ocasem.........
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
tak ono to pokračuje celým odlitkem sání :P Tak myslím že to bude ok
A tu tyč doporučuju ebonitovou, dřevěná- ebenová bude na prd
A tu tyč doporučuju ebonitovou, dřevěná- ebenová bude na prd

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
mno na tej tvojej fotke tak ta "vec" vpravo, ten nosnicek v tvare "L" v ktorom je silent, vyzera ako mini "salonka" co ide do zvonu, tak druhy konec toho uzemnovaku ide na ten silent, na jednu abo druhu stranu to mas jedno, s tym sa to uchyta myslim na zberny kos sania.hondzik píše:Bejt holka dám ti pusu!!!
Jedno místo tedy mám a druhý je tohle?
http://lh6.ggpht.com/_o9r49d3EHZM/Ssucd ... 4jM/10.jpg v místě toho mrňavýho silentu?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
tak sem dnes měnil kolo na dieslu a zjistil sem, že mám spodní ramena vykloněná nahoru, když sem koukl ta ameriku tak ta je má mírně dolů, takže sem tedy dospěl k názoru, že mám TD snížený od předchozího najitele.
když sem měnil spodní ramena za lepčí tak sem si to myslel, ale říkal sem, si, že když to tak bylo tak to nechám ve stejný vejšce(během provozu alfy sem4 utrhl koleno za turbem díky nízkému podvozku)
další věc- torzky o zub se nedají kombinovat s KONI tlumičema, protože ti KONi mají gumovej doraz navlečenej na pístnici, třeba jak má felcka na zadku(nebo možná každý auto) a při propružení dochází k nárazům na tu gumu, protže když je auto v klidu tak pracovní dráha tlumiče musí být do 1 cm, protože jsem tu mezeru pod manžetou ani nenahmatal
když sem měnil spodní ramena za lepčí tak sem si to myslel, ale říkal sem, si, že když to tak bylo tak to nechám ve stejný vejšce(během provozu alfy sem4 utrhl koleno za turbem díky nízkému podvozku)
další věc- torzky o zub se nedají kombinovat s KONI tlumičema, protože ti KONi mají gumovej doraz navlečenej na pístnici, třeba jak má felcka na zadku(nebo možná každý auto) a při propružení dochází k nárazům na tu gumu, protže když je auto v klidu tak pracovní dráha tlumiče musí být do 1 cm, protože jsem tu mezeru pod manžetou ani nenahmatal
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
silenty na spodním rameni:
ted jak budu přesazovat torzky tak bych to chtěl spojit s vyhozenín OK silentbloků a nahradit je novýmy, protže už fakt nevím proč to auto tak plave(možná ještě náboje kol)
TO RV147: mohl bys nějak popsat jak vylosovával ty silenty tím přípravkem??
jestli to dobře chápu tak po odšroubování matek ze předu a ze zadu bych to teoreticky měl vytáhnout rukou- celou tyčku i se silentama, že??
co to takhle vypálit horkovzduškou??????
ted jak budu přesazovat torzky tak bych to chtěl spojit s vyhozenín OK silentbloků a nahradit je novýmy, protže už fakt nevím proč to auto tak plave(možná ještě náboje kol)
TO RV147: mohl bys nějak popsat jak vylosovával ty silenty tím přípravkem??
jestli to dobře chápu tak po odšroubování matek ze předu a ze zadu bych to teoreticky měl vytáhnout rukou- celou tyčku i se silentama, že??
co to takhle vypálit horkovzduškou??????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti