Zadírání motorů TS 16V

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 1.12.2008, pon 16:08

Uz sem to sem asi daval, ale zkousel jsem to dohledat v EPERu a nekdy od roku tusim 2001 doslo k nahrade klikovky a lozisek. Doslo k nahrade ale znamena, ze od ty doby je nahrazeno novym katalogovym cislem. Jestli to ale byla zmena dodavatele, technologie nebo jen katalogovych cisel se asi nedozvime...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 1.12.2008, pon 16:20

mohlo by to být ono..zítra jdu do Fiatu pro nějaké věci, tak se tam schválně zeptám známého jestli tohle netuší?
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cooper.mb » 4.12.2008, čtv 19:41

Tak co ptal ses? Co jsi zjistil?

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 5.12.2008, pát 02:06

Obavam se, ze tohle Ti nikdo ve Fiatu nerekne. Ne proto, ze to nechce, ale proto, ze o tom ani nevi...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 5.12.2008, pát 08:48

Harous píše:Obavam se, ze tohle Ti nikdo ve Fiatu nerekne. Ne proto, ze to nechce, ale proto, ze o tom ani nevi...
...no hlavně už mám o nich své mínění..stačilo mi tedy to tvrzení, že 2.0TB má spodek motoru schodný s TS..hlavně to uložení kliky :smt026 ..ale do té doby co řekl..tak opravdu rozumný..Jinak tam ten kolega nebyl, tak jsem se neptal..byl to servisák co tam leta dělá Alfy a sám ji měl
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cooper.mb » 11.2.2009, stř 13:10


raffo155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2008, pon 22:47
Bydliště: Levice,Slovensko

Příspěvek od raffo155 » 16.3.2009, pon 00:05

napr. novsie ts mali odlhcene kluky :smt040 a pocul som nieco aj o zmenach v loziskach kluky
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 12.10.2009, pon 14:15

Naprosto nemám ponětí, jak odhalit tuto vadu u staršího vozu. Některé projevy přidřených ojničních sál jsou mi známé (hučení teplého motoru, v terminální fázi klepání), ale to nastane až krátce před smrtí.

:smt089 už to někdo zažil, kdo dokáže poznat, jestli se "to" blíží? :D

páč mám fákt strach, vypucuju každou drobnost na autě a pak se mi odporoučí motor :smt089 :D

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od cooper.mb » 13.10.2009, úte 21:11

No jedině to nechat rozdělat a zkontrolovat. Jinak oprava přidřenýho TS se dá do 25 tis udělat

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 14.10.2009, stř 09:37

oprave v případě, že se to nerozletí na hadry nebo jenom načatého motoru? :D

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od cooper.mb » 15.10.2009, čtv 15:26

No nesmí se to rozletět :)

Boox

Příspěvky: 5
Registrován: 21.11.2008, pát 07:37
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Boox » 21.10.2009, stř 20:32

Motor se opravit da nesmi se rozletet. Za 25 tis udelas kompletni generalku celyho motoru a bude jak novy. jinak pridreny motor. kdyz jsou jen saly a klika neni chycena tak pokud budes mit ojnicni jako ja tak 1200 sada na jednu ojnici. takze cca 5000 + prace. pokud uz bude chycena klika tak se musi nechat prebrousit to muze vyjit az na 10 000 ale v pripade kdy by to melo vyjit na 10 000 se nevyplati opravovat a je levnesi sehnat kliku jinou. doporucuju kontaktovat p.Michalce http://alfa-romeo-go-motors.wgz.cz/homepage viz web. me delal motor najel jsem uz 10 000 km od opravy a alfina lita bez problemu.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 21.10.2009, stř 21:54

jde mi o to, že nejsem první majite a už pro ten pocit, že se někdo fundovanej na něj podívá a řekne: "je ok, starej se o něj dobře" :D

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 21.10.2009, stř 22:30

To se musí slyšet a projet se s tím.

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od cooper.mb » 21.10.2009, stř 22:57

Myslíš že bys poznal kdyby to bylo načnutý?

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 21.10.2009, stř 23:08

dá se rozlišit zvuk od klikovky nebo odjinud, ale vždycky je to loterie... bez demontáže ojnic a kliky to nejde. Tedy aspoň vík. Existují na to speciální měrky Plastigage, které se přitáhnou pod víko ložiska a podle toho, jak se po přitažení rozplacatí se změří a vypočítá vůle v ložisku.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 13.11.2009, pát 09:15

jsem byl na emisích a když jsem poslouchal ten zahřátý motor, tak se mi zdál, jako by TDIčkovatěl :D bych potřeboval někoho okolo Prahy, kdo by se na to mrknul a řekl, jestli je to normální nebo se tam začíná něco srát :D

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 802
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Maxa » 13.11.2009, pát 14:25

variátor
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 13.11.2009, pát 16:44

jak často odchází? původní majitel ho prý dělal

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 802
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Maxa » 13.11.2009, pát 16:52

Jak kdy,jak komu.2O-80 tisíc
Já jsem zrovna dělal opravnou sadu.Cena 120kč.Musíš ale sundat rozvody a vyndat vačku.Celkem dost práce.
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 13.11.2009, pát 17:08

když se to tak rozhodí, tak jde poznat, jestli je motor "načatý"?

mr.BSE
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 3.3.2009, úte 11:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od mr.BSE » 13.11.2009, pát 17:16

Vačky a variátor jsou nahoře pod ventilovým víkem, uložení klikovky je dole...
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

Lubka
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
Bydliště: Dobruška, Bačetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Lubka » 22.11.2009, ned 11:19

Zdárec, mám Alfu 155 1.8 Twin Spark 16V jezdím olej Selénia 10W-60 Racing a najeto mám 197 000km a motor jako takovej je vynikající. Má úplnou servisní historii v Alfa servise v Turíně. Akorát předchozí majitel jezdil 10W-40 20K co je předepsáno a díky tomu cvaká variátor jinak ale nikde nic ani neťukne. Olej měním někdy po 9000 někdy po 10000 nikdy ale víc. A dokud nevyleze teplota aspoň na 70 stupňů tak motor točím jen do 2000 otáček.
BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 22.11.2009, ned 18:12

Zapomeň na to, že variátor cvaká díky tomu, že tam byl 20K olej. Variátor má prostě svojí životnost, a je to buřt, co je tam za olej.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kubas » 22.11.2009, ned 19:53

pánové jen pro pobavení můj nedávný telefonní rozhovor s kámošem:

On: Zdar, tak jsem zadřel TS (AR 146, 1.8)
Já: kolik najeto?
On: 200 dle budíku, těžko říct kolik reál....
Já: jaký olej?
On: nějaký 10W30, ani nevím....
Já: kolik jsi jel?
On: 200
Já: :smt098 [-o<
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host