
jinak ten 5 válce je skoro stejnej jako ten z Jeepu, jenn v jeepu má 3,1 objem a má vodní pumpu umístěnou jako alfa 1642,5td, problém, ježe ten motor se dá sehnat od 30 000 vejš....
Kůrkyn píše:však, GO je nejlepší řešení
jako válec bude oválnej určitě, jde jen o to aby tam byly stopy po honování pak by stačily nové kruhyKůrkyn píše:To už nech vložky rovnou přebrousit, drážky tam můžu být vidět, ale válec může být oválný nebo opotřebený do kužele... Kliku bych taky nechal nabrousit, ať už je to komplet a stojí to za to.
Kůrkyn píše:To je k prdu pak ale. Vyhozený peníze a komprese nikde. Nová vložka stojí v podstatě pár korun a ta stará se nechá zabrousit ještě za míň. Honování je vidět i po 300 tis. najetých a kompresi to stejně nemá...
Kůrkyn píše:to bych nečekal u nákla%dáku se hmotnost neřeší. Měl bys změnit zaměstnání už Ti ta nafta moc leze do hlavy.
Tohle by mohlo stačit, to má 500 koní![]()
No právě... aby zbylo na odlívání ne?Milano75 píše:mno v práci si toho moc neodliju, obzvlášt, když buzeruju řidiče za velkou spotřebu![]()
A.J.Michal píše:kdyz jsme u te vahy toho motoru, jak je na tom V6 ? bude mit taky okolo tech 250 kg?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů