sportovní úpravy-rady tipy atd
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Jinak při nahánění výkonu v motoru 2,0 TS jsem po zhodnocení stavu svýho motoru dospěl k tomu, že když mi tlačí 7,5 atm tlaku ve válcích a tlak oleje na volnoběh se nebezpečně blíží nule tak to vačka moc nezachrání. Takže pokud budu chtít honit výkon znamená to udělat kliku, nový vložky, popř. výbrus+písty, hlavu mám připravenou lehce sníženou leštěný kanály. Pak má smysl vymejšlet něco dalšího. Po přečtení různejch recenzí jsem došel k tomu, že pokud chci zachovat standartní vstřikování tak pomůže čip od Squadry z NL a vačky s časováním od Richarda Jamesona. Problém je, že on je dělá v USA z původních vaček a ty posílat do USA a zpátky to děsně podraží. U nás mi to nikdo nehce vyrobit, buď nemají čas, nebo to pro ně není kšeft, nebo to neumí. Cena kolem 20 000 kč. Vačky C&B street verze jsou naprd a ostatní už nefungují s původním vstřikováním a musí se udělat kapsy v pístu (větší zdvih ventilu) pro ventily nebo použít písty jiný.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
zlatej DIESEL 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
kuš potvoro! 

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Co si myslíte o instalaci dvojitých karburátorů (třeba DellOrto jako na atmosferickém dvoulitru před twin sparkem).
Je to proveditelné bez nějakých zásadních problémů?? Může to fungovat i s variátorem s. ventilů nebo by se měl sundat? Je možné nechat zapalování přes řídící jednotku nebo by se muselo předělat?
Předem díky za odpověď
Je to proveditelné bez nějakých zásadních problémů?? Může to fungovat i s variátorem s. ventilů nebo by se měl sundat? Je možné nechat zapalování přes řídící jednotku nebo by se muselo předělat?
Předem díky za odpověď

AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mělo by se z toho vybastlit něci silnějšího naž seriové TSko, jenže jediný co o tom vým, je jen z fotek
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
A ja co tak viem tak TS motor na karbecoch cca 200PS 220NmMilano75 píše:mělo by se z toho vybastlit něci silnějšího naž seriové TSko, jenže jediný co o tom vým, je jen z fotek

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Dyť některé karbecové motory mají taky variátor pokud se nepletu? Když jsem byl u jednoho týpka kupovat převodovku na díly tak jsem v garáži koukal na pětasedmu.... měla karbecy a variátor a twinspark to nebyl.... tož su z toho zmetený
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jj jeden týpek byl v mějtě na závodech s karbecovou 75 a ta měla natáčecí vačku, je to spíše k ničemu než k užitku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
K ničemu? ani bych neřekl
Když u svýho TSka odpojím variátor tak je to na průběhu výkonu docela znát....výkon negraduje takovým způsobem a do takových otáček jako s připojeným variátorem.... nakonec pokud za volnoběhu na variátor přivedeš napětí z baterky motor se začne šíleným způsobem zmítat a taktak že nezdechne...takhle se dá otestovat jeho funkčnost... je to popsané i v alfa workshop manualu na motory.
Nakonec kdyby to tam bylo na nic proč by si nějakej variátor v Milánu vůbec vymejšleli?

Nakonec kdyby to tam bylo na nic proč by si nějakej variátor v Milánu vůbec vymejšleli?

AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Variator je podla mna dobry len na spotrebu, na nic ine - to jest, do bezneho provozku, v nizkych - normalna jazda taky vykon nepotrebuejs = nizka spotreba. Ked sa chces vynahanat aj tak si za 3000rpm spektrom, takze moze byt aj vyssia spotreba. Ked sa napr. robia sportove motory od VTECU, tak VTEC system sa uplne odpaja a motor sa nastavi napevno na "ostry" rezim. Variabilne casovanie ventilov je dobre na spotrebu, vo velmi malo pripadoch zlepsi priebeh vykonu a krutiaku (i ked spodok pre sportove ucely nie je vobec zaujimavy - do 3000rpm, niektore prevodovky aj do 4000rpm sa auto pocas zavodu vobec nepohybuje). Je to dobre do bezneho, kazdodenneho pouzivania...Sejny píše:K ničemu? ani bych neřeklKdyž u svýho TSka odpojím variátor tak je to na průběhu výkonu docela znát....výkon negraduje takovým způsobem a do takových otáček jako s připojeným variátorem.... nakonec pokud za volnoběhu na variátor přivedeš napětí z baterky motor se začne šíleným způsobem zmítat a taktak že nezdechne...takhle se dá otestovat jeho funkčnost... je to popsané i v alfa workshop manualu na motory.
Nakonec kdyby to tam bylo na nic proč by si nějakej variátor v Milánu vůbec vymejšleli?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mišo: Kdepak variátor je tam kvůli tomu, že TS má na sériovej motor docela ostrý vačky 299°sání,281° výfuk. S takhle ostrejma vačkama by volnoběh byl normálně kolem 1500 ot/min, blbě by to startovalo a motor by jel od 3000 ot/min vejš. Někdo z fóra Alfabb, brzdil motor bez variátoru a v rozsahu 2000-4000 pokles o 10 koní, propad točivýho momentu ještě větší. Variátor je tam právě proto, aby motor byl schopnej fungovat v normálním provozu i s ostrejma vačkama. Přiznávám, že sériová sací vačka má poměrně zvláštní tvar, kdy na začátku zdvihu ventilu je rampa velmi mírná, což má klasická ostrá vačka většinou pravej opak. Myslím, že je to šikovnej vynález(u 16V už to je klasický kurvítko), dokonce jsem viděl úpravu kde byl variátor i na výfuový vačce. Variátor měly už i karbecový alfetty.
Co se týká karbeců tak podle mýho bez ostatních úprav (vačka,hlava) bude jenom vyšší spotřeba a horší komfort obsluhy (skákání po městě atd.). Začal bych ale zjištěním skutečnýho stavu motoru v první řadě změřit tlaky ve válcích(stav válců pístů),kontrola tlaku oleje (klika). Pokud Ti motor tlačí 10 atm. a výš má smysl ho honit vačkama,čipem a třeba i karbcema.
Co se týká karbeců tak podle mýho bez ostatních úprav (vačka,hlava) bude jenom vyšší spotřeba a horší komfort obsluhy (skákání po městě atd.). Začal bych ale zjištěním skutečnýho stavu motoru v první řadě změřit tlaky ve válcích(stav válců pístů),kontrola tlaku oleje (klika). Pokud Ti motor tlačí 10 atm. a výš má smysl ho honit vačkama,čipem a třeba i karbcema.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Díky všem za rady.
Je jasné, že GO motoru proběhne dřív než budu zkoušet cokoliv ladit. Zatím se jenom ptám, co jak funguje a do čeho se vyplatí investovat. Zatím je to všechno jenom teorie.
Ty karburátory bych chtěl už pro ten zvuk . . to je prostě bomba
Ale rozhodně to jednou zkusím a jsem zvědavej jak se bude motor s variátorem a na krburátorech projevovat.
Ještě by mě zajímalo, jak se dá přepracovat zapalování...je v tom nějakej problém? Jestli to dobře chápu, tak tu jiskru potom budou určovat jenom rozdělovače a ŘJ tam vůbec nemusí být.
A benzínová pumpa musí být taky jiná ... asi zkusím sehnat origo ze starých 2.0 NORD.
Ještě jednou bych chtěl zmínit, že se jedná pouze o teorii a GO motoru beru jako samozdřejmost ... aby jste si nemyslel že sem nějakej tuzééér.
Zatím čau
Je jasné, že GO motoru proběhne dřív než budu zkoušet cokoliv ladit. Zatím se jenom ptám, co jak funguje a do čeho se vyplatí investovat. Zatím je to všechno jenom teorie.
Ty karburátory bych chtěl už pro ten zvuk . . to je prostě bomba

Ale rozhodně to jednou zkusím a jsem zvědavej jak se bude motor s variátorem a na krburátorech projevovat.
Ještě by mě zajímalo, jak se dá přepracovat zapalování...je v tom nějakej problém? Jestli to dobře chápu, tak tu jiskru potom budou určovat jenom rozdělovače a ŘJ tam vůbec nemusí být.
A benzínová pumpa musí být taky jiná ... asi zkusím sehnat origo ze starých 2.0 NORD.
Ještě jednou bych chtěl zmínit, že se jedná pouze o teorii a GO motoru beru jako samozdřejmost ... aby jste si nemyslel že sem nějakej tuzééér.
Zatím čau
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Sejny píše:K ničemu? ani bych neřeklKdyž u svýho TSka odpojím variátor tak je to na průběhu výkonu docela znát....výkon negraduje takovým způsobem a do takových otáček jako s připojeným variátorem.... nakonec pokud za volnoběhu na variátor přivedeš napětí z baterky motor se začne šíleným způsobem zmítat a taktak že nezdechne...takhle se dá otestovat jeho funkčnost... je to popsané i v alfa workshop manualu na motory.
Nakonec kdyby to tam bylo na nic proč by si nějakej variátor v Milánu vůbec vymejšleli?
ono jde o to, že na tomhle motoru s tím asi začínaly a dost se to se...re
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
ono jde o to, že na tomhle motoru s tím asi začínaly a dost se to se...re[/quote]
Kdepak to měli už Alfetty 1,6 a spidery. U TS 8V je už systém trochu jinej a ze všech co používají a používali asi nejlepší a nejspolehlivější. Zato u moderních motorů TS 16V se jim to moc nevyvedlo a je to jeden z big problémů. Stejně mi pořád nejde do hlavy jak mohl někdo dopustit aby se zkurvil tak super motor TS 8V. U TS16v šli o 50 let zpět na litinovej blok, zbytečnej vyvažovací hřídel, blbej variátor, změnšení olejový náplně a průměrů kliky. To už patří jinam.
Kdepak to měli už Alfetty 1,6 a spidery. U TS 8V je už systém trochu jinej a ze všech co používají a používali asi nejlepší a nejspolehlivější. Zato u moderních motorů TS 16V se jim to moc nevyvedlo a je to jeden z big problémů. Stejně mi pořád nejde do hlavy jak mohl někdo dopustit aby se zkurvil tak super motor TS 8V. U TS16v šli o 50 let zpět na litinovej blok, zbytečnej vyvažovací hřídel, blbej variátor, změnšení olejový náplně a průměrů kliky. To už patří jinam.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
takže když TSko do alfy tak jedině s motorem z 75 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
8V twinspark je opravdu držák třeba u 155 ideální bezúdržbová motorizace s občasnou kontrolou oleje a v případě mé 1,8 i slušné spotřeby
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Asi bych to tak viděl, když jsem viděl jak u 16V je řešenej rozvoďák tak to by snad nenavrhl ani žák 1. ročníku průmyslovky.Milano75 píše:takže když TSko do alfy tak jedině s motorem z 75
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
toRV147: Čím že jsou nahrazeny rozdělovače u 8v TS které se dávali do 155/164 ? než tam dali ten 16V šmejd
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Majkl: U 155 TS 8V už jsou dva zapalovací bloky. V principu to znamená, že vždycky každá svíce má svou cívku a jednotka už ví jak zapalovat, když ji snímač najde první válec.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jak již bylo zmíněno,variací vačky se dosahuje kompromisu kde sou použity ostré vačky které by v určitém spektri otáček prostě napevno nefungovali.U japonců s hodně ysokim litrovim výkon-např toyota 2zz používá systém vvti kde se mění nejen natočení vačky tak i zdvih ventilů pro optimalizaci průběhu výkone v nižších otáčkách....podotýkám 2zz je 1,8 a má 192PS.....
Jinak co se týče "schovaných" koní v motoru tak se z 99% schovávaj v sacím traktu motoru a hlavě motoru.....proto se vyplatí hlavu vhodně upravit,použít vhodné vačky,ale prvořadě celý systém řídim progaramovatelnou jednotkou,je to nebe a dudy!Nikdy bych nevěřil jakej je to rozdíl by't na seriovém motoru....
Jinak co se týče "schovaných" koní v motoru tak se z 99% schovávaj v sacím traktu motoru a hlavě motoru.....proto se vyplatí hlavu vhodně upravit,použít vhodné vačky,ale prvořadě celý systém řídim progaramovatelnou jednotkou,je to nebe a dudy!Nikdy bych nevěřil jakej je to rozdíl by't na seriovém motoru....
něco italskýho mám....
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
škoda jen, že 1.8 VVTI je také nadmíru nespolehlivý motor, pododobně jak TS16V. Daleko lepší je Vtec od Hondy..ale to už jsem trochu offtopic:)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
nemam sajn ci sa tu uz nieco podobne riesilo, ale aky mate nazor na pridanie chladenia oleja v TSku? Bo jak mam motor teraz na tej GO, tak posledny a predposledny valec (od zotrvaku prvy a hned zanim) je, resp. sa tomu mechanikovi zda ze nemaju zabezpecene dostatocne chladenie. Nieco natom mozno bude, pac ked sme motor vybrali, tak prave tie dva valce boli viditelne v inom stave ako dva prednimi, blok v ich okoli bol cely cierny. Vraj by aspon co to mohlo pomoct chladenie oleja. Ja som rozmyslal, teda to aj spravim, ze zvody obtiahnem tou termo paskou, mozno sa tym trocha eliminuj unik tepla do priestoru, ale hlavne aby som ochranil silent blok motora. Ten kus plechu co tam je original svoj ucel tak celkom neplni, aspon nie ako by mohol. Snad este otazka, myslim ze sa daju kupit nake hotove kity toho pridavneho chladenia, ale predpokladam ze nako moc chladit ten olej asi tiez neni dobre, naku pracovnu teplotu asi ma, zejo, tazke to ma tiez naky termostat a len pri urcitej teplote to pusti cez chladiaci okrus, alebo to ide perm cezen? Prip. z akej alfy by to tam slo urobit.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mno pokud bude š jezdit dle předpisů tak nic nepotřebuješ, pokud budeš jezdit RACE taK :
1/plně funkční schladící soustava(žádnej z oxodovanej chladič) nejlépe novej a větší
2/přídavná chladič oleje s termostatem
3/kvalitní lej
4/termosky na svodech
5/ideální průchod horkého vzduchu od chladiče ven nad kapotu
6/rozumný řidič- za studena netůrovat a za velkých teplot nechípat
1/plně funkční schladící soustava(žádnej z oxodovanej chladič) nejlépe novej a větší
2/přídavná chladič oleje s termostatem
3/kvalitní lej
4/termosky na svodech
5/ideální průchod horkého vzduchu od chladiče ven nad kapotu
6/rozumný řidič- za studena netůrovat a za velkých teplot nechípat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Co říkáte na tohle ? Je to asi blbost co ?
http://www.racingforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=640
http://www.racingforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=640
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
ehm, neklesá tím kompres?????? já v tom nejsem expert, ale zvětšení spalovacího prostoru = menší kompresse, a to asi nebude moc dobré A myslím že u TS by to nemělo smysl vůbec - díky spalování dvěma svíčkama - což je asi nejdokonalejší spalování :-) a u dýzla bych měl strach z tlaku, jak by se na to hlava divalaRV147 píše:Co říkáte na tohle ? Je to asi blbost co ?
http://www.racingforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=640
Červená dunovka se žlutou střechou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti