Údržba 75

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 10.1.2010, ned 22:14

jo, když jsme u toho plavání, tak příští týden budou středový silentbloky na Wattův přímovod. :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 10.1.2010, ned 22:39

Kůrkyn píše:jo, když jsme u toho plavání, tak příští týden budou středový silentbloky na Wattův přímovod. :)

mno, myslíš, že by to mohlo bejti tím :shock:

jak maník na geometrii mi po 3 reklamaci řekl, že auto neplave, ale asi sem padlej na hlavu či co, prostě když jedu rovně a najednou mi auto zahne a nebo má pořád tendenci se cpát do prava tak to podlě mě jě plavání

ale středák na vatáku je KO, je to cejtit v tatáčkách, že auto se jakoby utrhne a kousek poposkočí a dokonce to cejtí i moje mladá, když mi tohle řekla tak sem na ní zíral s otevřenou pusou (baba a všimne si toho)

osobně sázím na ty ložsika, i když pokusně jsem je dorva, aby byly bez vůle s tejně to plavalo :shock:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 10.1.2010, ned 23:12

To ne, ložiska tohle neudělaj. To ej někd v zavěšení nebo v tlumičích. nemáš tam nějaký ty podložky a kola s nesprávným ET? To je pak k takovýmu chování náchylnější.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 10.1.2010, ned 23:31

Kůrkyn píše:To ne, ložiska tohle neudělaj. To ej někd v zavěšení nebo v tlumičích. nemáš tam nějaký ty podložky a kola s nesprávným ET? To je pak k takovýmu chování náchylnější.

jako jo mám 5mm podložky na předku, nebot, 16ky kola ze 164ky nepasují na V6 brzdy a chlazené kotouče, plánujá dát campagnola, ale ke straně mě to táhlo i na 14 kách origo s novýma gumama :???:

právě zavěšení je všude novém čepy, silenty :smt102

tlumiče jsou koni(navím jaké kvality- zatím netečou), ale ohledně tlumičů pochybuzju

jop taky došlo na výměnu torzek a spodních ramen a nic :smt102
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 10.1.2010, ned 23:43

to je divný, poznáš aspoň, jestli to dělá zadek nebo předek?

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 11.1.2010, pon 16:56

mno to právě ne, ale jak mi připoměl ten silent na watáka tak by to taky mohla bejt šance, přece jenom na zadku jsou 205mm široký kola a ty už na vyjetý koleje jsou citlivý
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1924
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 14.1.2010, čtv 08:55

mala prosba pre majitelov motorizacie TS. Ak by ste mali niekedy cas, potreboval by som zistit ake otacky a aka rychlost je na PRVOM a PIATOM prevodovom stupni na volnobehu. Tudiz dvihnut prdl do vzduchu a na kratky cas zaradit jednotku a patku, a odcitat hodnoty z otackomera a z tacho. Hodilo by sa mi to aspon od dvoch - troch ludi, kvoli rozdielom a priemeru. Dovod - mmt prerabam trocha budiky a musel som sundat rucicky. Diky. alfaromeo1
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 14.1.2010, čtv 22:23

:)

edit: určo to musí jít i jiným způsobem než takhle

když sundáš ručičky tak se ti osička pootočí???, zkoušels to na nějaké staré kapličce?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

Re: údržba 75

Příspěvek od Cinan » 15.1.2010, pát 02:00

Rasputin píše:mala prosba pre majitelov motorizacie TS. Ak by ste mali niekedy cas, potreboval by som zistit ake otacky a aka rychlost je na PRVOM a PIATOM prevodovom stupni na volnobehu. Tudiz dvihnut prdl do vzduchu a na kratky cas zaradit jednotku a patku, a odcitat hodnoty z otackomera a z tacho. Hodilo by sa mi to aspon od dvoch - troch ludi, kvoli rozdielom a priemeru. Dovod - mmt prerabam trocha budiky a musel som sundat rucicky. Diky. alfaromeo1
Podle návodu má 2.0 TS volnoběh 750-850 ot/min a na 5. rychlost při 1000 ot/min jede 34km/hod. Odstupňování převodovky je následující: 1 (2,875) 2 (1,720) 3 (1,226) 4 (0,946) 5 (0,780). Tak, a můžeš počítat :wink:

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 15.1.2010, pát 02:02

Rasputin píše:mala prosba pre majitelov motorizacie TS. Ak by ste mali niekedy cas, potreboval by som zistit ake otacky a aka rychlost je na PRVOM a PIATOM prevodovom stupni na volnobehu. Tudiz dvihnut prdl do vzduchu a na kratky cas zaradit jednotku a patku, a odcitat hodnoty z otackomera a z tacho. Hodilo by sa mi to aspon od dvoch - troch ludi, kvoli rozdielom a priemeru. Dovod - mmt prerabam trocha budiky a musel som sundat rucicky. Diky. alfaromeo1
Jeb sa na to, staci mi otackomer ked na tom budem jazdit, alebo jedna dioda, ktora znamena 100otacok pred obmedzovacom :smt035
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: údržba 75

Příspěvek od Sejny » 15.1.2010, pát 02:09

Ta indikace řadících otáček by šla dopáchat lehce. Jen pro zajímavost... kdo měl někdy kuchlý otáčkoměr ze škodné tak uvnitř na plošňáku je to připravené na osazení takové indikace :-D stačí tam dat pár odporů, LEDku a jeto.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 15.1.2010, pát 02:25

Jj, ja som mal digitalny otackomer na 4valec v podobe diodoveho pasu z troch farieb, ktory sa pripajal na inducku. Diodu so 6400rpm som si vyviedol na palubku a vedel som, ze vtedy mam preradit... Kym som zareagoval k preradeniu tak to bolo proste tip top, ale aj tak som si zvykol na max. jednotlivych rychlosti a radim podla km/h v podstate, otackomer len pri rozjazde.. :D Proste rozum mam nauceny tak, ze kolko idem, tak v hlave sa mi zarovno tacho premieta moj virtualny otackomer :D
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od diLucca » 16.1.2010, sob 05:05

misokgb píše:Proste rozum mam nauceny tak, ze kolko idem, tak v hlave sa mi zarovno tacho premieta moj virtualny otackomer :D
Dokonala symbioza s vozidlom ;)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 8.2.2010, pon 19:07

tak stahovák je konečně na světě :)
stahovák.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 8.2.2010, pon 19:50

Dobrý dokonce v laku. Nemáš to páku nějakou krátkou ? Jak to šlo ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 8.2.2010, pon 19:56

RV147 píše:Dobrý dokonce v laku. Nemáš to páku nějakou krátkou ? Jak to šlo ?

ještě nijak zatím je jen vyrobenej, svěřil jsem to soustužníkovy, prože mě to vyšlo levnějš než kupovat závitovou tyč atd
ta tyčka na obrázku šla vybouchnout kladicem :)

páka krátká nejni ta je jen na přidržení, pro vylisování budu točit jen matkou a jak závitová tyč bude stoupat nahoru tak bude vylisovávat tyčku se silentama


apropo jak jsi to dostal zpět???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 8.2.2010, pon 20:21

Zpět to jde taky tímhle jenom tam musíš vložit kroužek aby ses neopíral o tu trubičku na siláči, to bys ho zničil. Z jedný strany to jde nornálně ve svěráku přes podložku. Hlavně ty futra neotoč, já tak dvě zkurvil (slušný slovo, pro moji blbost neznám sorry). To pak nalisování při vyleze z toho svýho plechovýho baráčku :-D
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 8.2.2010, pon 21:52

RV147 píše:Zpět to jde taky tímhle jenom tam musíš vložit kroužek aby ses neopíral o tu trubičku na siláči, to bys ho zničil. Z jedný strany to jde nornálně ve svěráku přes podložku. Hlavně ty futra neotoč, já tak dvě zkurvil (slušný slovo, pro moji blbost neznám sorry). To pak nalisování při vyleze z toho svýho plechovýho baráčku :-D

EHH
jestli to dobře chápu:

jeden silent naklepnu dovnitř do ramene (stylem jako ložisko- za vnější kroužek) do něj vložím tyčku, na tyčku druhej silent(ten pojistím nějakou vhodnou velkou podložkou aby silent neroztrhl a zajistím matkou) a celý to zase zalisuju

mno uvidím až to budu dávat do kupy
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 17.2.2010, stř 19:18

tak jsem dnes úspěšně ulomil stahovák na silenty :-D

ta zavitová tyč bude muset bejt krapet tlustčí :smt046
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 17.2.2010, stř 20:18

Kolik máš průměr ? Mi stačilo M16, ale pevnostní mat. Pouzdra bejvaj přirezlý a fest drží.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 17.2.2010, stř 20:36

RV147 píše:Kolik máš průměr ? Mi stačilo M16, ale pevnostní mat. Pouzdra bejvaj přirezlý a fest drží.

tak to netuším, myslím, že na matku jsem nasazoval 19 ku klíč???

bude se to muset předělat na silnější

nebo bys mi mohl půjčit ten tvůj :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 17.2.2010, stř 21:04

19 klíč je na 12 mm šroub
(ten kluk má ukrutnou sílu)
:)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 17.2.2010, stř 21:24

:smt040
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 17.2.2010, stř 21:30

Tož 12-ka, to máš chlapče tenké. :-D Kdyby bylo nejhůř zapůjčím. Jenom se s ním musím důstojně rozloučit. :smt089
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 22.2.2010, pon 17:35

TAK SEM SE PODÍVAL POŘÁDNĚ a byla to 24 klíč a 16 závitová tyč

takže zejtra jdu do pilníkárny se poptat po něčem tvrdším
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti