životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Odpovědět
Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od Radim » 6.4.2011, stř 17:36

HonzaT píše:Čau, chtěl bych se zeptat, jestli tu někdo z Vás má zkušenosti s filtrem pevných částic, který obsahuje močovinu? Resp. vysvětlím konkrétněji:
Můj servisák mi říkal, že Italové filtr mají vychytaný tak (už si přesně nevzpomínám, v čem to přesně spočívá), že ve filtru pev. část. nepoužívají močovinu. Ovšem Alfy pro některé trhy (kde to tamní ekoblázni vyžadují) filtr s močovinou mají. On sám má Alfu z Itálie, proto to nikdy neřešil.
Já se chci zeptat, jestli máte zkušenosti s její výměnou? Já mám Alfu z Francie a ta ten filtr má (na rozdíl od italského ještě z tohoto vedou jakési tenoulinké hadičky). Zatím je vše ok.. ale jen preventivně bych rád věděl, jestli se to musí časem nějak měnit, příp. zda se tam někudy ta močovina dává?? Díky za jakékoli upřesnění! Honza
to je fáma,močovinu používá (nebo používal) koncern PSA-francouzi,ale alfa koupená ve francii bude mít DPF
Alfetta GTV L

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od yan.ko » 6.4.2011, stř 21:37

AdBlue k redukci oxidu dusiku pouziva daleko vice automobilek, vcetne poslednich kusu z VW group
Alfa Romeo Perfection

majjkl

Příspěvky: 16
Registrován: 29.7.2012, ned 19:30
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od majjkl » 21.8.2012, úte 19:25

Ahoj chlapy dneska mi stálo auto celej den na slunci a kdyz jsem prisel a chtel nastartovat tak to chvili tocilo pak chytlo a hned chciplo.Napodruhe uz to chytlo ale na palubovce se mi rozsvitil oranzovej trojuhelnik a zacalo to psat neco s filtrem ale najednou to zhaslo a vse je oki dalsi nastartovani uz pohoda nestalo se to nekomu z Vas taky? nebo poradi nekdo co to je?
Fiat Croma 19jtd 110Kw

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od cendler » 21.8.2012, úte 21:00

zatím bych tipnul slabou baterku, ale hlídej to.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

majjkl

Příspěvky: 16
Registrován: 29.7.2012, ned 19:30
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od majjkl » 22.8.2012, stř 18:24

dneska zase ale chytlo to napoprve dyl tocilo ale na palubaku to napsalo cruise control off ....... a pak to zhaslo vubec nevim co to je kontrolka zadna jen oranzovej trojuhelnik po 5vterinach zhasl a pohoda
Fiat Croma 19jtd 110Kw

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od Alah » 22.8.2012, stř 18:56

slabá baterie na 99%, při startování klesne napětí natolik, že ŔJ není schopná přečíst signály z čidel.
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od spigy11 » 29.4.2013, pon 02:22

Cauko ludia,

chcel by som sa spytat, mam Cromu 1.9 M-jet, 88kW, podla FES je priemer poslednych 5 DPF regeneracii 200km, teplota 600stupnov, dzlka tak 400-500sekund.

zakazdym sledujem aby regeneracia dobehla cez okamzitu spotrebu a udrziam aspon tycn 2300 otacok.

chodim priemerne 20-30km a zhruba 50%mesto/50 mimo.

aj tak sa mi to zda ze to bezi dost casto.

mam podozrenie ze EGR ventil mozno uz netesni, a spobuje vacsiu dymivost, buduci tyzden sa chystam nanho pozriet, v ako je stave.

Inac motor ani netrha, ide pekna a nema ani problem s vykonom


vdaka
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od PetrVTR » 1.5.2013, stř 15:38

spigy11 píše:Cauko ludia,

chcel by som sa spytat, mam Cromu 1.9 M-jet, 88kW, podla FES je priemer poslednych 5 DPF regeneracii 200km, teplota 600stupnov, dzlka tak 400-500sekund.

zakazdym sledujem aby regeneracia dobehla cez okamzitu spotrebu a udrziam aspon tycn 2300 otacok.

chodim priemerne 20-30km a zhruba 50%mesto/50 mimo.

aj tak sa mi to zda ze to bezi dost casto.

mam podozrenie ze EGR ventil mozno uz netesni, a spobuje vacsiu dymivost, buduci tyzden sa chystam nanho pozriet, v ako je stave.

Inac motor ani netrha, ide pekna a nema ani problem s vykonom
vdaka
U RJ BOSCH EDC16 coz JTDm je se v pameti uchovavaji pouze posledni 2 regenerace. Kazdopadne regenerace po 200 km je hodne casto. Ukazuje to na mozny problem s vysokou kourivosti a nebo muze byt DPF zanesen nespalitelnymi casticemi. Pro referenci: 1.9 JTDm 16V, provoz z vetsi casti po meste, regenerace obvykle po 700-900 km.

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od spigy11 » 1.5.2013, stř 16:30

Ahoj

Vysoka dymivost aspon podla toho co som nasiel moze byt sposobena EGR, ten som bol akurat vcera dat vycistit + vahu vzduchu som dal tiez precistit sprejom ktory je na to urceny, tak som zvedavy, ci sa to zmeni.

Co sa tyka regeneracie pokial regeneracia neskoncila nikdy som nevypol motor, cize tym by to nemalo byt este jedna moznost je ze donutim vykonat regeneraciu cez FES/MES
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od PetrVTR » 1.5.2013, stř 17:49

spigy11 píše:Ahoj

Vysoka dymivost aspon podla toho co som nasiel moze byt sposobena EGR, ten som bol akurat vcera dat vycistit + vahu vzduchu som dal tiez precistit sprejom ktory je na to urceny, tak som zvedavy, ci sa to zmeni.

Co sa tyka regeneracie pokial regeneracia neskoncila nikdy som nevypol motor, cize tym by to nemalo byt este jedna moznost je ze donutim vykonat regeneraciu cez FES/MES
No zvýšenou kouřivost může mít na svědomí EGR a nebo také vstřiky. Ale pokud je toto všechno OK tak je zřejmě DPF na konci životnosti - zanesený nespalitelnými částicemi, které regenarace nedokáže odstranit. V takovém případě se nabízi 2 možnosti: DPF Off a nebo čištění DPF

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od spigy11 » 1.5.2013, stř 18:22

ako vravim EGR som vycistil som zvedavy kolko do dalsej regeneracie,

no dufam ze vstreky to nebudu, ale na co to poznat ze su vstreky v prdeli?

NO DPF cleaning je zhruba 100e minimalne, pricom sharky ponuka za 250 DPF/EGR OFF + chip, to by som radsej isiel touto cestou, cize ked to nefunguje von s tym

Nasiel som si stranku http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684 kde pisu o chybach vstrekovacov, keby ti bol fakt aspon cast pravdy co tam pisu, tak mam fakt problemy s vykonom atd, ale nic takeve nemam, motor taha, ide tichucko, riadne davam VIF, aj predchadzzajuci majitel daval.

Ale mozno pomoze este jedno cital su ze su na predaj nejake drahsie pripravky vycisia Common Rail system - ProTec alebo BG244, tak este toto skusim
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od PetrVTR » 1.5.2013, stř 21:34

spigy11 píše:ako vravim EGR som vycistil som zvedavy kolko do dalsej regeneracie,

no dufam ze vstreky to nebudu, ale na co to poznat ze su vstreky v prdeli?

NO DPF cleaning je zhruba 100e minimalne, pricom sharky ponuka za 250 DPF/EGR OFF + chip, to by som radsej isiel touto cestou, cize ked to nefunguje von s tym

Nasiel som si stranku http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684 kde pisu o chybach vstrekovacov, keby ti bol fakt aspon cast pravdy co tam pisu, tak mam fakt problemy s vykonom atd, ale nic takeve nemam, motor taha, ide tichucko, riadne davam VIF, aj predchadzzajuci majitel daval.

Ale mozno pomoze este jedno cital su ze su na predaj nejake drahsie pripravky vycisia Common Rail system - ProTec alebo BG244, tak este toto skusim
Ale proc ne, podle zkušeností uživatelů často fungují přípravky na čištění vstřiků dobře. Dobré reference jsou také na ProTec DPF Superclean.

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od spigy11 » 1.5.2013, stř 23:40

Super to je konecne dobra sprava dnes :)


Na co su lepsie ohlasy Pro-tec alebo BG?

U protecu uvazujem o
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,commo ... ---protect
a
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,diese ... uper-clean
ale to druhe skor to je aj na vstreky
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od Zip166JTD » 2.5.2013, čtv 17:30

Kde se ten Pro-tec u nás v čr dá koupit? Nenašel jsem jediný kloudný e-obchod.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od spigy11 » 3.5.2013, pát 09:30

nasiel som jedneho chalana na inom fiat fore ze kupil nejake podobne veci

adresa: http://www.autoprofishop.cz/


Objednal
Objednal jsem si Nano ochranu motoru 399kč, Diesel Common Rail-čištění a ochrana systému 319kč a 2x Guard Fill Diesel á 159kč. DPF mám, podle diag. zanesený na 28%, tak ten zatím neřeším.
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od PetrVTR » 3.5.2013, pát 15:23

spigy11 píše:nasiel som jedneho chalana na inom fiat fore ze kupil nejake podobne veci

adresa: http://www.autoprofishop.cz/


Objednal
Objednal jsem si Nano ochranu motoru 399kč, Diesel Common Rail-čištění a ochrana systému 319kč a 2x Guard Fill Diesel á 159kč. DPF mám, podle diag. zanesený na 28%, tak ten zatím neřeším.
No z FESu stav DPF nezjistíš, to 28% zanesení je v daném zanášecím /regeneračním cyklu, tzn. že v tvém případě to jede od 0% každých 200 km :-)

spigy11

Příspěvky: 21
Registrován: 17.4.2013, stř 00:33

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od spigy11 » 8.5.2013, stř 07:06

oks, viete mi povedat ako je pripevneni DPF v chrome? je tam medzikus, ktory sa vyberie?

vdaka
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od PetrVTR » 29.7.2013, pon 22:19

Ahoj, dneska mi vyskočila chyba P2455 - chybný signál diferenčního snímače tlaku DPF. Navíc FES informuje, že chyba nyní není aktuální, jenom je v paměti. Chystám se prověřit pár jednoduchých věcí, jako že není vypadlá některá z hadiček odběru tlaku na DPF nebo na snímači (asi ne, to by chyba přetrvávala), případně jestli nezlobí el. konektor. A otázka je: Můžete někdo poradit, kde ten snímač vlastně hledat? JTDM 16V E4
Díky :)

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od lukee » 30.7.2013, úte 09:12

Čau, ten snímač je označen v kroužku (č. 2).
Vedou k těmu dvě trubičky z DPF. Co jsem se bavil se servisákem v AF v Ostravě, tak je velmi malá pravděpodobnost, že by toto čidlo odešlo. Já měl třeba problém s EGT čidlem (č. 15) ale to nebude tvůj případ - ta 15ka totiž rozsvítí kontrolku motoru. Zkontroluj prvně kabeláž k členu č. 2, nejlíp to půjde asi zespodu.
Přílohy
DPF čidlo tlaku
DPF čidlo tlaku

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od PetrVTR » 30.7.2013, úte 13:50

lukee píše:Čau, ten snímač je označen v kroužku (č. 2).
Vedou k těmu dvě trubičky z DPF. Co jsem se bavil se servisákem v AF v Ostravě, tak je velmi malá pravděpodobnost, že by toto čidlo odešlo. Já měl třeba problém s EGT čidlem (č. 15) ale to nebude tvůj případ - ta 15ka totiž rozsvítí kontrolku motoru. Zkontroluj prvně kabeláž k členu č. 2, nejlíp to půjde asi zespodu.
Díky!

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od PetrVTR » 30.7.2013, úte 19:21

Tak opraveno. Konektor rozpojen, prostrikan kontaktolem a zapojen. Kontrolka zhasla, chybu jsem vymazal a uz se neobjevila. Ponekud matouci bylo ze do snimace vede pouze jedna hadice, ale nakonec jsem se na zahranicnim Croma foru docetl, ze to tak u novejsich vozu je.

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od lukee » 31.7.2013, stř 09:37

Takže z DPF vede jen jedna hadička do čidla?

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od cendler » 31.7.2013, stř 10:05

Je to podle modelu DPF, některé mají dvě některé jenom jednu.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od PetrVTR » 31.7.2013, stř 10:14

lukee píše:Takže z DPF vede jen jedna hadička do čidla?
Ano. V tomto případě senzor porovnava tlak před DPF s atmosferickym tlakem.

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)

Příspěvek od PetrVTR » 31.7.2013, stř 19:47

Tak nic, chyba je zpet. Podle FES byla navic zaznamenana pred nastartovanim motoru. Zacinam premyslet, ze je to opravdu chyba snimace.

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host