
Údržba 75
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
jo, když jsme u toho plavání, tak příští týden budou středový silentbloky na Wattův přímovod. 

- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Kůrkyn píše:jo, když jsme u toho plavání, tak příští týden budou středový silentbloky na Wattův přímovod.
mno, myslíš, že by to mohlo bejti tím

jak maník na geometrii mi po 3 reklamaci řekl, že auto neplave, ale asi sem padlej na hlavu či co, prostě když jedu rovně a najednou mi auto zahne a nebo má pořád tendenci se cpát do prava tak to podlě mě jě plavání
ale středák na vatáku je KO, je to cejtit v tatáčkách, že auto se jakoby utrhne a kousek poposkočí a dokonce to cejtí i moje mladá, když mi tohle řekla tak sem na ní zíral s otevřenou pusou (baba a všimne si toho)
osobně sázím na ty ložsika, i když pokusně jsem je dorva, aby byly bez vůle s tejně to plavalo

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
To ne, ložiska tohle neudělaj. To ej někd v zavěšení nebo v tlumičích. nemáš tam nějaký ty podložky a kola s nesprávným ET? To je pak k takovýmu chování náchylnější.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Kůrkyn píše:To ne, ložiska tohle neudělaj. To ej někd v zavěšení nebo v tlumičích. nemáš tam nějaký ty podložky a kola s nesprávným ET? To je pak k takovýmu chování náchylnější.
jako jo mám 5mm podložky na předku, nebot, 16ky kola ze 164ky nepasují na V6 brzdy a chlazené kotouče, plánujá dát campagnola, ale ke straně mě to táhlo i na 14 kách origo s novýma gumama

právě zavěšení je všude novém čepy, silenty

tlumiče jsou koni(navím jaké kvality- zatím netečou), ale ohledně tlumičů pochybuzju
jop taky došlo na výměnu torzek a spodních ramen a nic

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
to je divný, poznáš aspoň, jestli to dělá zadek nebo předek?
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
mno to právě ne, ale jak mi připoměl ten silent na watáka tak by to taky mohla bejt šance, přece jenom na zadku jsou 205mm široký kola a ty už na vyjetý koleje jsou citlivý
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
mala prosba pre majitelov motorizacie TS. Ak by ste mali niekedy cas, potreboval by som zistit ake otacky a aka rychlost je na PRVOM a PIATOM prevodovom stupni na volnobehu. Tudiz dvihnut prdl do vzduchu a na kratky cas zaradit jednotku a patku, a odcitat hodnoty z otackomera a z tacho. Hodilo by sa mi to aspon od dvoch - troch ludi, kvoli rozdielom a priemeru. Dovod - mmt prerabam trocha budiky a musel som sundat rucicky. Diky. 

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75

edit: určo to musí jít i jiným způsobem než takhle
když sundáš ručičky tak se ti osička pootočí???, zkoušels to na nějaké staré kapličce?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: údržba 75
Podle návodu má 2.0 TS volnoběh 750-850 ot/min a na 5. rychlost při 1000 ot/min jede 34km/hod. Odstupňování převodovky je následující: 1 (2,875) 2 (1,720) 3 (1,226) 4 (0,946) 5 (0,780). Tak, a můžeš počítatRasputin píše:mala prosba pre majitelov motorizacie TS. Ak by ste mali niekedy cas, potreboval by som zistit ake otacky a aka rychlost je na PRVOM a PIATOM prevodovom stupni na volnobehu. Tudiz dvihnut prdl do vzduchu a na kratky cas zaradit jednotku a patku, a odcitat hodnoty z otackomera a z tacho. Hodilo by sa mi to aspon od dvoch - troch ludi, kvoli rozdielom a priemeru. Dovod - mmt prerabam trocha budiky a musel som sundat rucicky. Diky.

- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Jeb sa na to, staci mi otackomer ked na tom budem jazdit, alebo jedna dioda, ktora znamena 100otacok pred obmedzovacomRasputin píše:mala prosba pre majitelov motorizacie TS. Ak by ste mali niekedy cas, potreboval by som zistit ake otacky a aka rychlost je na PRVOM a PIATOM prevodovom stupni na volnobehu. Tudiz dvihnut prdl do vzduchu a na kratky cas zaradit jednotku a patku, a odcitat hodnoty z otackomera a z tacho. Hodilo by sa mi to aspon od dvoch - troch ludi, kvoli rozdielom a priemeru. Dovod - mmt prerabam trocha budiky a musel som sundat rucicky. Diky.

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: údržba 75
Ta indikace řadících otáček by šla dopáchat lehce. Jen pro zajímavost... kdo měl někdy kuchlý otáčkoměr ze škodné tak uvnitř na plošňáku je to připravené na osazení takové indikace
stačí tam dat pár odporů, LEDku a jeto.

AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Jj, ja som mal digitalny otackomer na 4valec v podobe diodoveho pasu z troch farieb, ktory sa pripajal na inducku. Diodu so 6400rpm som si vyviedol na palubku a vedel som, ze vtedy mam preradit... Kym som zareagoval k preradeniu tak to bolo proste tip top, ale aj tak som si zvykol na max. jednotlivych rychlosti a radim podla km/h v podstate, otackomer len pri rozjazde..
Proste rozum mam nauceny tak, ze kolko idem, tak v hlave sa mi zarovno tacho premieta moj virtualny otackomer 


75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- diLucca
- Nováček
- Příspěvky: 237
- Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Dokonala symbioza s vozidlom ;)misokgb píše:Proste rozum mam nauceny tak, ze kolko idem, tak v hlave sa mi zarovno tacho premieta moj virtualny otackomer
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
tak stahovák je konečně na světě 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
Dobrý dokonce v laku. Nemáš to páku nějakou krátkou ? Jak to šlo ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
RV147 píše:Dobrý dokonce v laku. Nemáš to páku nějakou krátkou ? Jak to šlo ?
ještě nijak zatím je jen vyrobenej, svěřil jsem to soustužníkovy, prože mě to vyšlo levnějš než kupovat závitovou tyč atd
ta tyčka na obrázku šla vybouchnout kladicem

páka krátká nejni ta je jen na přidržení, pro vylisování budu točit jen matkou a jak závitová tyč bude stoupat nahoru tak bude vylisovávat tyčku se silentama
apropo jak jsi to dostal zpět???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
Zpět to jde taky tímhle jenom tam musíš vložit kroužek aby ses neopíral o tu trubičku na siláči, to bys ho zničil. Z jedný strany to jde nornálně ve svěráku přes podložku. Hlavně ty futra neotoč, já tak dvě zkurvil (slušný slovo, pro moji blbost neznám sorry). To pak nalisování při vyleze z toho svýho plechovýho baráčku 

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
RV147 píše:Zpět to jde taky tímhle jenom tam musíš vložit kroužek aby ses neopíral o tu trubičku na siláči, to bys ho zničil. Z jedný strany to jde nornálně ve svěráku přes podložku. Hlavně ty futra neotoč, já tak dvě zkurvil (slušný slovo, pro moji blbost neznám sorry). To pak nalisování při vyleze z toho svýho plechovýho baráčku
EHH
jestli to dobře chápu:
jeden silent naklepnu dovnitř do ramene (stylem jako ložisko- za vnější kroužek) do něj vložím tyčku, na tyčku druhej silent(ten pojistím nějakou vhodnou velkou podložkou aby silent neroztrhl a zajistím matkou) a celý to zase zalisuju
mno uvidím až to budu dávat do kupy
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
tak jsem dnes úspěšně ulomil stahovák na silenty
ta zavitová tyč bude muset bejt krapet tlustčí

ta zavitová tyč bude muset bejt krapet tlustčí

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
Kolik máš průměr ? Mi stačilo M16, ale pevnostní mat. Pouzdra bejvaj přirezlý a fest drží.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
RV147 píše:Kolik máš průměr ? Mi stačilo M16, ale pevnostní mat. Pouzdra bejvaj přirezlý a fest drží.
tak to netuším, myslím, že na matku jsem nasazoval 19 ku klíč???
bude se to muset předělat na silnější
nebo bys mi mohl půjčit ten tvůj

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
19 klíč je na 12 mm šroub
(ten kluk má ukrutnou sílu)

(ten kluk má ukrutnou sílu)

- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
Tož 12-ka, to máš chlapče tenké.
Kdyby bylo nejhůř zapůjčím. Jenom se s ním musím důstojně rozloučit. 


Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba 75
TAK SEM SE PODÍVAL POŘÁDNĚ a byla to 24 klíč a 16 závitová tyč
takže zejtra jdu do pilníkárny se poptat po něčem tvrdším
takže zejtra jdu do pilníkárny se poptat po něčem tvrdším
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti