Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jo, sundáš a pomůže to, ale zas se nedostaneš k jiným věcem...jak říkám nevybereš si
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Nazdar,
chci se zeptat, jestli je normalni, kdyz jedu po rovine, mam tam 3.stupen a necham otacky klesat a cca v 1100 ot. si pohvizdne turbo pri klesani ot.? nikdy predtim jsem si toho nevsiml. A jak to vubec by melo to turbo melo/nemelo piskat ? treba v porovnani s tatovou ochcavkou to piska teda o dost vic ..
a jeste jsem zpozoroval, ze z hadice od turba unika olej...
zkusim v tydnu oddelat hadici a zkusit, jestli ty lopatky maji nejake vule
chci se zeptat, jestli je normalni, kdyz jedu po rovine, mam tam 3.stupen a necham otacky klesat a cca v 1100 ot. si pohvizdne turbo pri klesani ot.? nikdy predtim jsem si toho nevsiml. A jak to vubec by melo to turbo melo/nemelo piskat ? treba v porovnani s tatovou ochcavkou to piska teda o dost vic ..
a jeste jsem zpozoroval, ze z hadice od turba unika olej...
zkusim v tydnu oddelat hadici a zkusit, jestli ty lopatky maji nejake vule
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak to nevím,ale 1100 ot. by motor poznávat moc často neměl 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
no ja toho chrochtaka netrapim v nizkych otackach, dosel jsem na to nahodou, kdyz jsem jel z mirneho kopceLadis píše:Tak to nevím,ale 1100 ot. by motor poznávat moc často neměl
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No mi to taky dost píská, ale nevím zda v 1100ot. nezkoušel jsem zatím
jinak mi taky běžel olej u hadice od turba k intercooleru a po výměně hadice píská ještě víc, a lopatky mají jen provozní vůli. Jinak mi ten zvuk vůbec nevadí, jen ať si hvízdá.

jinak mi taky běžel olej u hadice od turba k intercooleru a po výměně hadice píská ještě víc, a lopatky mají jen provozní vůli. Jinak mi ten zvuk vůbec nevadí, jen ať si hvízdá.

Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Teď jsem z toho pročítání možná ještě blbější než předtím ...
Tak půlka lidí píše že když chci vyzkoušet jestli mi funguje naklápění lopatek na turbu že mám vzít za tu tyčku a ta se má výbat úplně VOLNĚ.
Druhá půlka lidí ma stejnej popis akorát s rozdílem že s tou tyčkou jde pohnout dost z TĚŽKA.
Tak se teda ptám jak??
Jedná se o 1.9JTDm 16V 103kW ... a když jsem bral za tu tyčku, tak jsem s ní nehnul.
Nevím zda je rozdíl u regulace přetlakem, nebo regulace podlakem a jakej způsob regulace je použit v mojim motoru.

Tak půlka lidí píše že když chci vyzkoušet jestli mi funguje naklápění lopatek na turbu že mám vzít za tu tyčku a ta se má výbat úplně VOLNĚ.
Druhá půlka lidí ma stejnej popis akorát s rozdílem že s tou tyčkou jde pohnout dost z TĚŽKA.
Tak se teda ptám jak??
Jedná se o 1.9JTDm 16V 103kW ... a když jsem bral za tu tyčku, tak jsem s ní nehnul.
Nevím zda je rozdíl u regulace přetlakem, nebo regulace podlakem a jakej způsob regulace je použit v mojim motoru.
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Hybat se musi docela ztezka, protoze pretlacujes pruzinu.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
OK ... takže je to tak jak jsem se tu od někoho dočetl, že samotnou rukou s tím člověk zkoro nehne, jedině nějakou pákou ...
Já jen že jsem dával Alfinu do servisu, protože mi kolem 3000otč./min. vyskakovala na palubnim počítači chyba řídící jednotky. Na diagnostice to psalo vysoký plnící tlak. Tak jsem měl podezření na zatuhlí lopatky. Ze servisu mi dnes volali, že si auto můžu přijít vyzvednout, že to bylo snímačem plnícího tlaku. Tak mi to přišlo divný ...
No uvidím až zítra vyzvednu v servise a pejedu s tím dom ...
Já jen že jsem dával Alfinu do servisu, protože mi kolem 3000otč./min. vyskakovala na palubnim počítači chyba řídící jednotky. Na diagnostice to psalo vysoký plnící tlak. Tak jsem měl podezření na zatuhlí lopatky. Ze servisu mi dnes volali, že si auto můžu přijít vyzvednout, že to bylo snímačem plnícího tlaku. Tak mi to přišlo divný ...
No uvidím až zítra vyzvednu v servise a pejedu s tím dom ...

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Sakra v jednej teme pises pretlakovy regulator,v druhej snimac tlaku. Tak jak to teda je???
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Skusat lopatky pripojene na banku je pekna pi....a. Tak hovby zistis.yan.ko píše:Hybat se musi docela ztezka, protoze pretlacujes pruzinu.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Počkej počkej ... to jako neni to samé??? ups ..
jsem zase za debila ...
no v servisu říkal regulátor tlaku, tak jsem myslel že to je jinač řečeno snímač tlaku ...

no v servisu říkal regulátor tlaku, tak jsem myslel že to je jinač řečeno snímač tlaku ...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
kontorlovali nejdřív přetlakové hodičky a tu baňku co výbe těmi lopatkami, to prej bylo OK, tak vyměnili ten regulátor tlaku, jeli to profrčet, a chybové hlášení nic ...
jakej je teda rozdíl mezi regulátor tleku a snimačem plnícího tlaku ... ???? [-o<
jakej je teda rozdíl mezi regulátor tleku a snimačem plnícího tlaku ... ???? [-o<
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Hele alfíku, že já jsem pako
.... teď jsem to googlil. Ten regulátor tlaku je teda ta baňka co je u turba a pohybuje tou tyčkou a lopatkami, které pak reguluji tlak turba.
Snimč tlaku, je prostě snímač ... že.
Takže když mi měnili regulátor tlaku, tak to znamená teda tu baňku na regulaci a natáčení lpatek.
Jsem teď už v obraze??

Snimč tlaku, je prostě snímač ... že.
Takže když mi měnili regulátor tlaku, tak to znamená teda tu baňku na regulaci a natáčení lpatek.
Jsem teď už v obraze??

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ja nevim, ze by jeden reguloval a druhy snimal??RonyV píše:jakej je teda rozdíl mezi regulátor tleku a snimačem plnícího tlaku ... ???? [-o<
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No dyť joo ... jsem měl nějaký dlouhý vedení ... 

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jo.RonyV píše:Hele alfíku, že já jsem pako.... teď jsem to googlil. Ten regulátor tlaku je teda ta baňka co je u turba a pohybuje tou tyčkou a lopatkami, které pak reguluji tlak turba.
Snimč tlaku, je prostě snímač ... že.
Takže když mi měnili regulátor tlaku, tak to znamená teda tu baňku na regulaci a natáčení lpatek.
Jsem teď už v obraze??
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak Alfinka dnes vyzvednuta ze servisu ... vyměnili regulátor tlaku a neni to ta baňka s tím šoupětem ... ani snímač ... závada je pryč a auto i líp táhne ...
cena 2939,-
no caž ... hlavně že je zase
zdravá 
cena 2939,-



Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
A co ti teda menili?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jmenuje se to měnič tlaku .... a je to tohle
http://www.eliteauto.cz/menic-tlaku-tur ... chadlo-13/
vyhledal jsem to na Googlu, starej díl mi totiž dali do auta na podlahu. Takže takhle to přesně vypadá...
http://www.eliteauto.cz/menic-tlaku-tur ... chadlo-13/
vyhledal jsem to na Googlu, starej díl mi totiž dali do auta na podlahu. Takže takhle to přesně vypadá...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
To su mi za nazvy. Je to ventil na ovladanie banky. Takzvany Solenoid...
Akurat si (teda aspon u mna) prvy clovek,ktoremu pri vadnom solenoide hlasi vysoky plniaci tlak.
Ale hlavne ze to jazdi...
Akurat si (teda aspon u mna) prvy clovek,ktoremu pri vadnom solenoide hlasi vysoky plniaci tlak.
Ale hlavne ze to jazdi...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No tak ten jak ty říkáš Solenoid, reguluje tlak v tý baňce a ta podle toho natáčí ty lopatky,ne. Chápu to dobře
... takže jestli byl vadnej, tak se díky němu ty lopatky nenaklápjeli a tím pádem to hlásilo vysokej plnící tlak.
No rozhodně je po závadě. A to je důležité
Nikdy jsem nevyděl jak fachá diagnostika. To tam přímo vypíše nějaký kod, podle kterýho zjistěj přesně které součástka je vadná? By mě totiž zajímalo, jak na to přišli, že to dělá tohle...

No rozhodně je po závadě. A to je důležité

Nikdy jsem nevyděl jak fachá diagnostika. To tam přímo vypíše nějaký kod, podle kterýho zjistěj přesně které součástka je vadná? By mě totiž zajímalo, jak na to přišli, že to dělá tohle...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Aby som mohol spravit zaver,potreboval by som vediet,ci mas turbo ovladane pretlakom,alebo podtlakom. To si necham od niekoho podat,lebo som si fakt neni isty.
Alebo,nech sa ti niekto pozrie,ci po starte to tiahlo vleze do banky,alebo zostane na tom istom mieste.
Alebo,nech sa ti niekto pozrie,ci po starte to tiahlo vleze do banky,alebo zostane na tom istom mieste.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
U 103kW verze by mělo bejt regulovaný podtlakem, na 85kW je 100%, u Multijetu to bude to samý.
Vysokej plnící tlak bych taky viděl na zatuhlý lopatky turba - regulaci. Ale jestli jezdí v pohodě, tak proč ne?
Vysokej plnící tlak bych taky viděl na zatuhlý lopatky turba - regulaci. Ale jestli jezdí v pohodě, tak proč ne?
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
To mi právě říkal i chlapík, kde jsem byl jen na diagnostice, že na 90% zatuhlí lopatky. Zde na foru na 90% zatuhlí lopatky.
Dal jsem to do renomovanýáho servisu a ejhle, bylo to těch 10%, že tauhlí lopatky ne.
I jsem jim to říkal, když si idimne přebírali auto, a ten hlavní servisák říkal hned něco o tom měniči tlaku. Na konec ho vyměnili a cajka.
Přžedtím jsem musel jet s autem hodně lážo plážo. Ani né čtvrt plynu a otáčky tak max. 2500. Jinak to hned bylo v nouzáku a na palubáku kontrolka řídící jednotky.
Od včerejšího vyzvednutí auta ze servisu najeto přez 100km. Ať v klidu, nebo mordy. Nebo jen průžné zrychlení na 5q, 6q. Auto žádnou chybu nehlásí. Prostě pohoda. I se mi zdá že má lepší zátah ze spodních otáček.
Dal jsem to do renomovanýáho servisu a ejhle, bylo to těch 10%, že tauhlí lopatky ne.
I jsem jim to říkal, když si idimne přebírali auto, a ten hlavní servisák říkal hned něco o tom měniči tlaku. Na konec ho vyměnili a cajka.
Přžedtím jsem musel jet s autem hodně lážo plážo. Ani né čtvrt plynu a otáčky tak max. 2500. Jinak to hned bylo v nouzáku a na palubáku kontrolka řídící jednotky.
Od včerejšího vyzvednutí auta ze servisu najeto přez 100km. Ať v klidu, nebo mordy. Nebo jen průžné zrychlení na 5q, 6q. Auto žádnou chybu nehlásí. Prostě pohoda. I se mi zdá že má lepší zátah ze spodních otáček.
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ti v renomovanym servise proklemovali to cidlo vysokyho tlaku aby to nepadalo do nouzaku a hotovo 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů