
a tady nějaké foto z dneška

Však říkám, že kdyby chtěli, tak by to šlo vymyslet tak aby se to nemuselo rozebírat. Ne, že se dá vymyslet lepší způsob jak se tam za stávající konstrukce dostatGeorge.KHE píše:franik: jo to věřím![]()
coyote: opravdu to nejde, kdyby to nebyla xenonová lampa tak by to mělo jít, aspoň v návodu to popisují, ale u xenonové mají rovnou, že práci svěřit odbornému servisu nebo tak nějak.
George.KHE píše:nejvíc jsem se bál aby nezatvrdli vstřikovače, protože mě jeden známej strašil, že bez benzínu to hned zatvrdne, tak jsme je chodil dvakrát denně zalévatnaštěstí to bylo sundaný jen dva dny a motor pak naběhl v pohodě. Jak bude mít cestu kolem Vrchlabí tak jim tam asi dám ještě vyčistit držáky vstřikovačů a kryt cívek co jsou z hliníku at je to tip top. Ale trochu mě mrzí že to není ten starej pěknej zinkochromát.
Hele zadny strachy. Ja mel vstriky vyndany z auta zabaleny ve folii a hadru pul roku nez sem je poslal na vycisteni. Pak sem je hodil do auta kdyz sem konecne dodelal dalsi veci a auto naskocilo na prvni otoceni starteru a jezdi bez problemu. U benzinovych vstrikovacu nevidim jedinej duvod proc by se jim melo cokoliv stat. Nebo si snad myslite ze nahradni vstrikovaci co lezi ve skladu nekdo denodenne zalejva benzinem???Michal_Plzen píše:George.KHE píše:nejvíc jsem se bál aby nezatvrdli vstřikovače, protože mě jeden známej strašil, že bez benzínu to hned zatvrdne, tak jsme je chodil dvakrát denně zalévatnaštěstí to bylo sundaný jen dva dny a motor pak naběhl v pohodě. Jak bude mít cestu kolem Vrchlabí tak jim tam asi dám ještě vyčistit držáky vstřikovačů a kryt cívek co jsou z hliníku at je to tip top. Ale trochu mě mrzí že to není ten starej pěknej zinkochromát.
Zdravim... mam maly dotaz...jak je to s temi vstrikovaci (zatvrdnuti). Mohl by mi nekdo erudovany vysvetlit popripade poradit. Momentalne se chystam take na kompletni ocistu motoru a s timto jsem krapitko nepocital!!??![]()
![]()
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host