Příspěvek
od Envel » 11.5.2012, pát 14:20
Taky jsem toho názoru, že ani jedním nic nezkazíte(osobně pr.ím na Selenii) ale navíc si neodpustím poznámečku:
Teloši jsou opravdu unikum v přístupu co předepisat v servisním manuálu; servokapalinu si asi správně předepíšou GI-R, ale vesele nalívají po celou dobu výroby o 1/2 levnější GI-E, olej naopak předepíšou WR 5W-40 i přesto, že není vůbec určený pro DPF motory (nesplňuje ACEA C) a potom si toho při faceliftu někdo asi mezi kafíčkem a cigárkem všimne, tak šup "změníme to na WR P.E. 5W-30". To že se potom informace ani nerozšíří mezi značkové servisy, to je naprostý vrchol a člověk jen žasne, jak to, že ještě nezkrachovali. Možná se na to dívám moc jednoduše, tak pokud víte někdo nějaké podrobnosti, proč to tak je, klidně mě poučte(možná se ten WR P.E. 5W-30 předtím nevyráběl a Selenia neměla co dodat).
Naštěstí mají makaróni někdy i světlé chvilky a vyrobí něco, co stojí za hřích, ale serou mě tedy pořádně.
Naposledy upravil(a)
Envel dne 15.5.2012, úte 07:27, celkem upraveno 1 x.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI