Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Adamsquare » 9.10.2011, ned 18:20

Snad někoho neurazím nějakým cintáním o jiném autě :wink:
(jestli to má být v jiné části fóra, tak to přesuňte. Nic jsem nenašel)

Dnes jsem měl zapůjčenou zajímavou alternativu střední třídy a vzhledem k proporcím, zaměření i ceně, konkurenta pro AR159. Jelikož nemám zkušenost s jinou než mojí tzn. výbava High, můžu srovnat jen to.

Jednalo se o Lexus IS 220D, který se začal vyrábět, stejně jako 159ka v roce 2006 a vyrábí se doposud. Těch společných vlastností (bohužel kromě výroby) je více. Vypadá stále velmi dobře, není to žádný nafouklý obr, má sportovní šmrnc, kilogramovou nadváhu a vysokou cenu.
Konkrétně jsem měl 3 roky starý naftový čtyřválec 2.2 litru se 130kW, filtrem pevných částic, v (asi) nejvyšší výbavě, za někdejších nemalých 1,2mil. Tachometr ukazoval cca 35.000km

Z venku nemám moc co dodat, auto se mi líbí, bez výhrad. (Alfa je ale samozřejmě hezčí) :) Bod 159 – 1:0

V interiéru hned zaujmou fantastická, komplet elektrická kožená křesla s vyhříváním i odvětráváním. Nemají nijak extra velké boční vedení, ale jinak je to královské posezení a to nemluvě o tom, jak nádherně vypadají. Bez diskuze Bod IS – 1:1

Neméně mě nadchla dost nepodstatná věc a to zpracování stropu. Luxusní, super jemný materiál, který bych snad chtěl mít i doma na polštáři :-D

Interiér je mix pěkných a příšerných věcí i materiálů. Spousta kvalitního měkkého plastu a kůže, a v tom je vražený obstojně vypadající, za to katastrofálně laciný šedostříbrný plast, který se hýbe a šíleně skřípe. K tomu je tam pár dalších laciných doplňků ve špatné imitaci dřeva. Středový tunel se po opření nohou posune snad o půl centimetru, stejně tak výplň dveří s podivně hluboko a daleko umístěným ovladači oken. Když je boční okno v pohybu, tak křupne jak kdyby bylo přimrzlé, v dojezdu bouchne (to dělá teda 159 taky), navíc se s jedoucím oknem prohýbá i výplň dveří. Při zavírání dveří se madlo kroutí a vrže, alespoň že dovření má důstojný zvuk. To neplatí pro kufr, který nevalně plechově žuchne.
Na palubní desce je také bezvadný průhledný plast s archaickými hodinami. Celé mi to připomnělo Aiwa-HiFi léta páně 1995.
Ještě nesmím zapomenout na řadící páku, kterou si půjčili zřejmě z Kadetta. Místa není v interiéru mnoho, hlavně co se týče zadních cestujících. Sedadla jsou sice i pro ně vynikající, ale nohy si už kam dát není. (159 v bledě modrém). Bod 159 2:1

Volant má docela tenký věnec a jeho nastavení je čistě elektrické. Přijde mi však, že i v nejbližší poloze byl moc daleko a nízko.
Ovladače jdou pěkně ale tlačítek je trochu moc a intuitivita není zrovna příkladná. Velký displej sice nemá extra pěknou grafiku, ale za to je dotykový (Alfo styď se). Při zařazené zpátečce se aktivuje couvací kamera, která si mou důvěru rozhodně nezískala, navíc často na obrazovce chyběl zelený nákres auta, takže jsem vůbec nevěděl kam jedu. Přes vysokou hranu kufru není nic vidět a jako bonus se sklopí zrcátka na obrubníky, takže není vidět lautr nic. Za mě peklo, ale je možné, že si na to člověk časem zvykne. Ještě k zrcátkům. Jsou sice velká, ale s podivnými skly ve kterých se špatně sleduje provoz. Bod asi nikdo. 2:1

Startování je tlačítkem, bez nutnosti někam dávat klíč. Motor naskočí tiše a hladce. Celkově odhlučnění je velmi dobré, jak od podvozku, tak od motoru. Běží opravdu sametově, zvuk má i vzhledem k objemu tak napůl cesty mezi 4 a 5 válcem. Líbí. Bod IS 2:2

Jízdní vlastnosti by měly patřit k tomu lepšímu avšak proti 159 je řízení tupé a jakoby opožděné za reakcí řidiče. Řazení šlo hladce i když z převodovky lezou divné zvuky. Práce se spojkou je dílem zvyku, osobně mi moc nevyhovovala, zabírala až příliš nahoře.
Brzdy se dobře dávkují a neméně kvalitně brzdí... aspoň něco. Bod 159 3:2

Komfort je však ukázkový, auto na 17“ slušně drží stopu (někdy se trošku zavlnilo – možná špatné pneu Bridgestone) a současně krásně filtruje nerovnosti. Od podvozku nejdou žádné nežádoucí rány. Přesto, že palubka je vrzací, za jízdy se téměř neozývá a ani nikde jinde není nadmíra pazvuků. Malý bod pro IS 3:3

A borec na konec. Motor. Jak jsem psal, jde krásně tiše, avšak i nadstandardních 130kW má s 1660kg! těžkým vozem dost práce. V nízkých otáčkách ho enormě dusí filtr pevných částic (to známe), až kolem 1800ot. se probere, u 2000 přijde kopanec jak vrata a teprve poté vyrazí. Převody jsou hodně dlouhé (jednička ukrutně krátká) a tak šestka je pouze na dálnici, jinak se motor dusí. I 1500ot. je pro něj málo a vydává dunivý zvuk neochoty jet. V pásmu 2000-4500 jede celkem solidně i když bych opravdu čekal více. Filtr a hmotnost to však zazdí. Spotřeba prý bývá kolem 6,5 litru. Já tedy jezdil skoro za 9… ale v rámci testování to nic asi nevypovídá. Tady asi opět bez bodů. 3:3

Škoda. Moc pěkné auto je sestřeleno tristními chybami v materiálech a udušeným motorem. Celkem chápu, proč v této kategorii každý skončí u A4, 3er nebo Céčka… stejně jako se 159...

Sakra, to jsem se rozepsal :) Konec

Foto z nového, fototechnilogiemi se chlubícího, leč špatně fotícího mobilu :roll:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=5woLFrOC-YI[/video]
Přílohy
DSC_0026.jpg
DSC_0015.jpg
DSC_0020.jpg
DSC_0021.jpg
DSC_0022.jpg
DSC_0023.jpg
Naposledy upravil(a) Adamsquare dne 9.10.2011, ned 21:22, celkem upraveno 5 x.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Braccio

Příspěvky: 13
Registrován: 21.4.2011, čtv 00:37

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Braccio » 9.10.2011, ned 18:30

Také po něm koukám :smt016
Souhlas s odezvou volantu a řazením, považuju ho zde za největší mínus, řidič se netěší řadit :???: Celkově mi 220D přijde velice nevhodně zpřevodovaný do města a v automatu se tento motor nedělá.
Ale luxusní krasavec to je! :smt023
Alfa Romeo Q4ever

F.a.n.o
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 739
Registrován: 2.4.2011, sob 14:22
Bydliště: Brno

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od F.a.n.o » 10.10.2011, pon 06:47

my mame dvy tyhle kousky ve firme a mel jsem moznost uz s nemi jet i delsi trasy. Ridi se to pekne, ale zvyknout si na spojku byl docela mazec a samotny razeni, prislo mi ze to dali z nejakyho kamionu snad ... A co se tyce mista, ackoliv to pusobi jako velke auto, kdyz jsem si sedl pohodlne ve predu, za mne si uz clovek nesedl a to mam "jen" 182 cm !!! Designove a vykonove jsem s autem spokojenej, zpracovani taky dobre, mame je 3 roky a zatim slapou jak hodinky a jezdi jen na povinne servisni zakroky, takze i spolehlivost dobra....
AR 159 SW 2,4 20V 147kw

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 10.10.2011, pon 08:01

Ta palubka je jak z Lancie Lybra (kde se mi taky moc nelibila) :D Celkove je to takovy nezajimavy, proste mne nenapada jedina vec, kvuli ktery to auto chtit...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Envel » 10.10.2011, pon 09:51

Pokud Lexus IS, tak jedině F, to je jiné kafe.
Jinak je IS celkem pěkné, ale vzhledem k tomu, že se nedělalo v kombíku, tak pro mě jako rodinný dostavník vypadává z výběru. Jako luxusní limuzína C-segmentu je ojetina mířená pro malou cílovou skupinu a navíc je zde veliká konkurence, takže z tohoto pohledu to má IS 220d dost těžké.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od cuhan » 10.10.2011, pon 10:10

Já kdybych chtěl jít do auta výhradně z naftou,tak jedině BMW :D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

F.a.n.o
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 739
Registrován: 2.4.2011, sob 14:22
Bydliště: Brno

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od F.a.n.o » 10.10.2011, pon 12:18

bmw ma nehezky az odpudivy interier, ale to uz jsme mimo tema a hlavne co clovek, to nazor, takze se vyhneme prosim komentare a drzme se tematu...
AR 159 SW 2,4 20V 147kw

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1390
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od swoop01 » 10.10.2011, pon 14:10

to Lexus IS 220d:

Tohle auto jsem videl a jen tak od pohledu si jej prohledl - sel jsem kolem, mozna jsem do nej i nahledl, ale nesedel jsem v nem a ani jsem v nem nejel. Pouze jedno vim asi jiste - nekoupil bych si jej, neb se mi to vubec nelibi ani z venci a ani zevnit.

Muj (vetsinou jednoduchy) nazor, ze jako Alternativu 159: ne.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od cuhan » 10.10.2011, pon 14:11

Mimo téma to teda není,každé auto může být alternativa k 159ce z různých pohledu uživatele :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Radim » 10.10.2011, pon 14:21

pořád je to jen toyota - spolehlivost ok,materiály asi ok,ale že to má impotentní řízení,to se vůbec nevidím. 159 má chyby,aůe proti soustě dalších je to pořád káara jako prase. to že to už není takový sportliche hertze je věc jiná, jsme alfisti holt zmlsaní :D
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od kudrt » 10.10.2011, pon 16:41

konkurence pro 159... :smt019 asi bych ani nenašel... mám ji prostě rád.
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od cuhan » 10.10.2011, pon 16:47

Samozřejmě že konkurence je,jen musíš odpojit srdíčko a zapnout mozek :D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18979
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Kubas » 10.10.2011, pon 16:50

já raději nic nepíšu.... :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od cuhan » 10.10.2011, pon 17:11

Jen napiš,ať víme :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18979
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Kubas » 10.10.2011, pon 17:38

já jim do toho už kecat nebudu :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Adamsquare » 10.10.2011, pon 17:55

V týdnu mě čeká ještě TTéčko, tak uvidíme jak si stojí proti Spideru :D

Jinak musim prachsprostě přiznat, že jsem chvíli uvažoval, jestli bych toho Lexuse nechtěl (nevyměnil). Teď můžu s naprostým klidem říct, že kromě stropu a sedaček opravdu nechtěl :)
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od kudrt » 10.10.2011, pon 20:39

cuhan píše:Samozřejmě že konkurence je,jen musíš odpojit srdíčko a zapnout mozek :D
a proč toto??? hezčí je jednat impulzivně... takové rozhodnutí je cennější (pro mne tedy ano)..

Kubas mlč!!! :smt015
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18979
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Kubas » 10.10.2011, pon 21:07

kudrt píše:
cuhan píše:hezčí je jednat impulzivně... takové rozhodnutí je cennější
.... ve smyslu pozdějších nákladů to co píšeš platí doslova :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od kudrt » 10.10.2011, pon 21:43

hmmm... i to je možné, ale co ba to říct NO NEVA :wink:
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Adamsquare » 10.10.2011, pon 22:12

No já bych si tak jist možná nebyl :)
jeden spokojený majitel píše:Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Pri cca 20.000 km sa objavila prvá porucha. Strácalo výkon, nereagovalo na plyn. Ešte v záruke a veľmi ochotne sa ho ujali technici v Španielsku. Po niekoľkých dňoch konštatovali, že to bolo palivom. Nemilým prekvapením bolo zistenie, že za rovnaké auto si Španiely pýtali o 3.000,- EUR menej.

Potom to už išlo viac menej v rovnakom tempe. Oďťahová služba si prišla na svoje pri cca 60.000 km a od 80.000 km sa začal objavovať únik chladiacej kvapaliny. Technici v servise síce tvrdili, že je všetko OK no na tretí raz pri cca 99.999 km si LEXUS nielen varovnými diódami ale aj prehriatím vynútil dôkladnejšiu kontrolu.

Verdikt bol jasný. Prasknuté tesnenie a aj samotná hlava. Kto by čakal hlboké úklony, zahanbené a ponížené tváre personálu, harakiri..., ten by sa zmýlil. Realita znamenala niekoľkotýždňové doťahovanie sa o to, či je alebo nieje auto v záruke. Oprava trvala skoro mesiac!!! Bez nároku na bezplatné náhradné vozidlo. LEXUS?

Čerešničkou na torte bola nutnosť vymeniť predné ložiská už po 110.000 km. Odyšli obe naraz. Už iba chabým pokusom o vtip bolo rozsvietenie sa všemožných varovných kontroliek po cca 100 km od opravy. Vraj zabudli zapojiť senzory ABS:).
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

F.a.n.o
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 739
Registrován: 2.4.2011, sob 14:22
Bydliště: Brno

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od F.a.n.o » 11.10.2011, úte 06:30

at ten Lexus jen nehanim, dve veci bych na nem vyzdvyhnul... hudba Mark Levinson, moc krasne a luxusni ozvuceni, kvalitka nejvyssiho razu, osazeno 15 nebo 20 repraku, fakt to tam ty hovada sikmovoky nacpaly :-D
A druha vec, sedacky. Neuveritelne phodlny a prijemny a krome vyhrivani maji i chlazeni, mooooc fajn pocit :smt118
Ale jak rikam, ja bych to nevymenil.... :smt068
AR 159 SW 2,4 20V 147kw

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od cuhan » 11.10.2011, úte 16:44

F.a.n.o píše:bmw ma nehezky az odpudivy interier, ale to uz jsme mimo tema a hlavne co clovek, to nazor, takze se vyhneme prosim komentare a drzme se tematu...
Mě se líbí :-D
Přílohy
8986360cc67cf16eccd9bca5feedbeef.jpg
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od Envel » 11.10.2011, úte 17:14

No jen to ne, BMW je fajn, ale interiéry jsou naprosto největší slabinou :cry: .
Je to samo otázka vkusu, ale BMW pro mě na design interiérů úplně zapomíná a je min. generaci a půl pozadu za celým světem(kromě USA a Číny). Kdysi na tom byla podobně hrozně ještě Honda, ale ta to v poslední generaci už napravila. BMW bych si fakt nekoupil jen kvůli interiéru, protože zánovní ojetiny vypadají uvnitř jak z 90. let, ale kolik lidí tolik chutí.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

enzo13
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 497
Registrován: 8.1.2011, sob 19:51

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od enzo13 » 11.10.2011, úte 17:23

Nemám 159, ale její zkrácenou verzi a moje alternativy ke 159 jsou jasné (a uznávám, že interier SAABa není nic moc, ale kdo v něm seděl ví, že není pohodlnější posezení):
Přílohy
saab interier.jpg
saab interier.jpg (7.93 KiB) Zobrazeno 1709 x
saab.jpg
x-type interier.jpg
x-type interier.jpg (8.8 KiB) Zobrazeno 1707 x
x-type.jpg
x-type.jpg (7.35 KiB) Zobrazeno 1705 x
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Alternativy k AR159 (Lexus IS 220d)

Příspěvek od krteczek » 11.10.2011, úte 17:59

saab... nový 9-3 jsou taky těžký a navíc plastově rozvrzaný (vždyt je to opel, že jo). štvalo mě, že se nedá sedačka posunout dost nízko na to abych si v tom nepřipadal jako na kobyle. zato starší 9-5, to je jiná! navíc do 9-5 dávali hoši takovej jeden vtipnej motůrek - 2,3T - malej 4-válec s turbem, kterej s "drobnou" :smt040 úpravou od hirsche dával přes 300 kobyl http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
samozřejmě se všema negativama koncepce - předohrab, foukanej malej motor, těžký ale bezpečný auto. zátah, že to nevytrhlo motor z auta! ale propálit ho - žádnej velkej problém při nešetrnym zacházení. servis - nic levnýho a nikdo to tady neumí, když se jedná o něco složitějšího než vyměnit olej. navíc jich až tolik s timhle agregátem nebylo... tahle 9-5 je ale rozhodně celkem zábavnější než novější 9-3 foukanym 6válem od holdenu.
na 9-3 je moc vtipná hláška na palubáku po vsunutí klíčku (vlastně chipu ve tvaru klíčku) do zapalování - "ready to take off" :smt040
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti