Je to jednoduchý--boxery jsou s ohledem na datum , kdy sjížděly z výroby většinou krutě olítaný...před pár lety jsem jednoho zkoušel /to pokušení

/a měl tak zoufale vydřený válce...zvuk je krása..ale koupit boxer znamená většinou jít v podstatě do GO...u TS je ještě jakás takás šance dobrý koupě, i když s počtem let samozřejmě výrazně klesá.., pokud na motoru neprobíhala opravdová údržba a majitel nebyl fanda..
...pokud kupuješ na inzerát z veřejných zdrojů a nebo v bazaru a po 15-17 letech má motor údajně oblíbených 110tis, otoč se a uteč--ať je to boxer nebo TS..
Tyhle auta kupuj s někým , kdo dokáže posoudit SKUTEČNÝ STAV MOTORU, nebo do to
zahučíš za min . dvojnásobek, než čekáš..
Opravdu--Alfu kupuj s alfistou...jen tak máš šanci , že rovnou nenaletíš..
Jedna pěkná se tu mihla--v inzerci na alfistech ..tam bych se bál minimálně, protože někdo tu deklaroval, že to auto zná...nikdo ze známých a frekventovaných lidí tady nebude
"dohazovat" --nějakou "vraždu" s "peškem v motoru"--nemá to tak nějak zapotřebí...
...............
Kdybych dneska šel pro 145--určitě bych šel spíš po 2.0 TS v dobrým stavu.. ona díky váze je
opravdu svižná a třeba "etalon" 156 má oproti 145 naloženo o pár pytlíků cementu víc..-/-na stejným motoru

/ čili někdy to může být při dobrým stavu podvozku dost překvapivý auto...--145 2.0 TS je díky poměru váha /výkon pořád spíš stará lehká-sakra zábavná Alfa...
//Spotřeba 145 2.0 TS není o moc vyšší než 1.4 TS / ta 1.4 se v reálu fakt vytáčí , když chceš aby odsejpala a díky krátký převodovce točí dost i na dálnici.,./