
Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
První devatenáctka, tak jsem zvědav 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)


AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
- limach
- Pozorovatel
- Příspěvky: 450
- Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
Vítám Tě mezi značně úzkoprofilovou skupinou benzínových AR159. Ať slouží bez problémů (a ona určitě bude) a přináší jen radost
Kde jsi ji pořídil? Jedna přesně taková 1.9JTS jezdila u nás v Olmiku.

Kde jsi ji pořídil? Jedna přesně taková 1.9JTS jezdila u nás v Olmiku.
Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
čau, dík, už nějakou dobu jsem přemýšlel o 159 a chtěl jsem nejradši červenou a nafta mi nějak furt nevoní, tak to trochu trvalo, než se nějaká taková benzínová objevila. Koupil jsem ji v AAA, ale snad to nebyla chyba. Byla to láska na první svezení
Měla předtím jen 1 majitele, sice firmu z Jaroměře, ale na 175 tis. km. vypadá docela zachovale, tak snad se o ni starali dobře
Trochu zlobí zámek volantu a hučí gumy (snad ne ložisko) , ale jinak zatím bez problémů. Je to moje 4. alfička, tak snad bude spolehlivá, jako ty předchozí 



AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
Pěkná a bude to ještě lepší když bude čistá
Pak napiš spotřebu, jen tak pro zajímavost

__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
dnes jsem ji už chtěl umýt, ale druhá alfička si řekla a olej a letňáky, tak jako starší vyhrála
Tak zatím jezdím v průměru za 9.3 a to tak z poloviny město. Tak myslím, že to jde. S předchozí 156 2.0 TS jsem jezdil skoro za 10. Já asi i s naftou bych nejezdil za míň 


AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
Ahoj, přeju, ať ti hezky slouží.
Až najedeš trochu víc kilometrů, tak sem napiš tvoje subjektivní srovnání motorů 2.0 TS a 1.9 JTS (výkon, charakter, zvuk). Zajímalo by mě to. 


Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4 191 kW
ex. Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex. Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
ahoj, dík. Tak zatím jsem najel asi 1700 km, tak na srovnání je ještě brzy a to na tom mám ještě zimáky, ale svezení je určitě jiné, 156 byla takovám živější, dravější, ale zas rozvrzanější
ve 159 je to takové pohodlnější a pocitově bezpěčnější, ale určitě je tam znát ten nárůst hmotnosti o nějakých 250 kg a výkon motoru je víceméně srovnatelný, tak mám někdy pocit, že to jede pomaleji. Ale zas u 156 se toho moc do 3 tisíc otáček nedělo a pak zabrala a tady to zabírá, tak nějak stejně od nějakých 1500 do 6 tisíc. Zatím jsem spokojený, tak doufám, že mi to vydrží 


AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
Tak jsem ji konečně umyl a hned byla vybrána jako vozidlo pro nevěstu
ale sluší ji to 


AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
pěkný, pro nevěstu téměř dokonalé.... bílá by byla asi ještě lepší, ale i tak.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
Ahoj, stal jsem se spolumajitelem motorem stejné Alfy 159 1,9JTS sw(2006), zajímal by mě tvůj názor na tenhle typ, vím, je slabší motorově, ale cena byla neodolatená a taky aspoň tabulkově spotřeba přiatelnější...
Kolik ti to vlastně žere, případně na co si dát pozor a pod...
Dost špatně nám to startuje a dokonce se nám jednou po startu rožla kontrolka motoru...
za případné postřehy předem děkuji!
Kolik ti to vlastně žere, případně na co si dát pozor a pod...
Dost špatně nám to startuje a dokonce se nám jednou po startu rožla kontrolka motoru...
za případné postřehy předem děkuji!
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
tak já teď dlouhodobě jezdím za 8,7, což mě docela překvapilo, protože jezdím dost po městě, tak jsem čekal klidně o 2 litry víc. To startování mi taky nepřijde zrovna nejrychlejší, ale snad to nic nebude. Včera jsem ji měl na diagnostice a kromě špatného parkovacího senzoru nic neukázala (aspoň vím, který to je, když už to na mě měsíc svítí), tak snad to bude dobrý. Jen mě při výměmě oleje (když jsem sundal ten plast pod motorem) překvapilo, jak je orezlá příčka pod chladičem
, tak jsem nechal radši nastříkat celou podlahu a vystříkat dutiny, tak snad brzo nezrezatí. A ještě mi taky, když se ochladí, něco drhne ve volantu, tak doufám, že to nebude řízení
, ale špatně vyjíždějící zámek (tak ho zkusím promazat) Jinak jsem spokojený, snad mi to dlouho vydrží 



AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
Eneck: nápravnice na 159 rezaví hrozně rychle. Bohužel je to dané výrobním postupem, při výměně oleje před 2 týdny jsem se detailně díval a našel jsem kolem svárů na nápravnici zbytky svařovací strusky. Ta nápravnice vypadá že není svařovaná CO2 v ochranné atmosféře ale jiným způsobem, podobným klasickým elektrodovým svářečkám!!!! Proto ty sváry tak rezaví. Moje předešlá, tenkrát 13let stará 155 (rv 93) měla nápravnici skoro jak novou. Takže na 159 je 100% zfušovaný výrobní postup.
Drhnutí ve volantu: měl jsem něco podobného (jemné klepání až vrnění v pravotočivé zatáčce) a světe div se, byl to vymlácený čep horního levého ramena. Stačí když hodíš auto na hever, vemzeš kolo do ruk a zaškubeš s ním k sobě-od sebe. A hned uvidíš jestli to tam trošku lítá. U mě to nové rameno vyřešilo - výměna horního je ale docela gynekologie. Jde to sice i bez spuštění pružiny (stačí spustit trošku tyčku tlumiče), ale bez pořádného vercajku bych do toho nešel. Způsob je takový, že auto musí být na dvou heverech (jeden třeba servisový velký, druhý malá hydraulika pod těhlicí) a tím větším si nastavuješ různě výšku auta, tím si ladíš rozestup mezi závitama pružiny a tak tam napasuješ potřebné gola klouby s E18 Torx ořechem a horní rameno vyšroubuješ. Jinak mi se čep ramena při povolování otáčel a nevšiml jsem si, že je v čepu imbus pro kontrování, tak jsme čep na starém ramenu fikli flexou. Tak jen pro info
Jinak značku ramenu jsem bral Lemforder, měl by něco vydržet a bacha - na 159 jsou dva typy stoupání kužele čepu!!!! Nutno než to koupíš ověřit přes VIN v ePeru, který typ čepu máš!!!
Drhnutí ve volantu: měl jsem něco podobného (jemné klepání až vrnění v pravotočivé zatáčce) a světe div se, byl to vymlácený čep horního levého ramena. Stačí když hodíš auto na hever, vemzeš kolo do ruk a zaškubeš s ním k sobě-od sebe. A hned uvidíš jestli to tam trošku lítá. U mě to nové rameno vyřešilo - výměna horního je ale docela gynekologie. Jde to sice i bez spuštění pružiny (stačí spustit trošku tyčku tlumiče), ale bez pořádného vercajku bych do toho nešel. Způsob je takový, že auto musí být na dvou heverech (jeden třeba servisový velký, druhý malá hydraulika pod těhlicí) a tím větším si nastavuješ různě výšku auta, tím si ladíš rozestup mezi závitama pružiny a tak tam napasuješ potřebné gola klouby s E18 Torx ořechem a horní rameno vyšroubuješ. Jinak mi se čep ramena při povolování otáčel a nevšiml jsem si, že je v čepu imbus pro kontrování, tak jsme čep na starém ramenu fikli flexou. Tak jen pro info

Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
ok, mrknu na to, dík 

AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Eneck155 - AR 159, 1.9 JTS (2006)
Moc pěkná
Benzinových je tu hodně malo. Tak jak jsi spokojen?

Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti