Přehřívání motoru?
Přehřívání motoru?
Ahoj, chci pred cestou do Milana vyřešit všechny problémy na aute, ať mě nic nepotká cestou. První je ten, ze teploměr při zahřátí ukazuje cca 120 stupňů a někdy i víc, hlavně když jedu po dálnici, je to problém, nebo je to nepřesnost teploměru? Měnil jsem termostat, tak mě napadlo, jestli nebyl odpojen schválně, popř. co mám zkontrolovat?
Díky!
Díky!
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm (147 kW) Q-Tronic
Alfa Romeo 33 1.7 16V - pomalu se kompletně renovuje...
ex BMW e39 528i - Alfa to nebyla...
ex AR 156 SW 2.4 JTD (100 kW) Sportpaket - nejlepší auto mého života, zatím...
Alfa Romeo 33 1.7 16V - pomalu se kompletně renovuje...
ex BMW e39 528i - Alfa to nebyla...
ex AR 156 SW 2.4 JTD (100 kW) Sportpaket - nejlepší auto mého života, zatím...
Re: Přehřívání motoru?
V první řadě bych si změřil skutečnou teplotu vhodným teploměrem,jestli se to opravdu přehřívá tak je tam možností víc,vadný termostat,vadná vodní pumpa,těsnění pod hlavou v mém případě to byl zasraný chladič
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Přehřívání motoru?
No, termostat a těsnění pod hlavou jsem měnil nedávno. Budu dělat rozvody a vodní pumpu, tak eliminuji další potenciální závadu. Tento týden to hodím na diagnostiku pro zjištění teploty a uvidíme no. Snad je to jen špatné čidlo.
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm (147 kW) Q-Tronic
Alfa Romeo 33 1.7 16V - pomalu se kompletně renovuje...
ex BMW e39 528i - Alfa to nebyla...
ex AR 156 SW 2.4 JTD (100 kW) Sportpaket - nejlepší auto mého života, zatím...
Alfa Romeo 33 1.7 16V - pomalu se kompletně renovuje...
ex BMW e39 528i - Alfa to nebyla...
ex AR 156 SW 2.4 JTD (100 kW) Sportpaket - nejlepší auto mého života, zatím...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru?
nevíte při kolika se má spustit sahara u JTD??
je dvou rychlostní nebo jen jedno??
spustí se mi při 110° na plno
respektive kamarádovi
nehccem to v miláně někde v koloně uvařit
je dvou rychlostní nebo jen jedno??
spustí se mi při 110° na plno
respektive kamarádovi
nehccem to v miláně někde v koloně uvařit
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Přehřívání motoru?
Je dvourychlostna. Prvy pusta tusim pri 98 a druhy tak jak pises. Pokial zapina az pri 110 je v haji odpor. Nachadza sa v predu pri vrtulach. Byva doslova rosypany. Je to taka krabicka.
PS: este by som skusil diag cez akcne cleny,spustit tie vetraky na prvy stupen.
PS: este by som skusil diag cez akcne cleny,spustit tie vetraky na prvy stupen.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Přehřívání motoru?
tak to byl chladič, díky za rady.. uvidíme se v Miláně!
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm (147 kW) Q-Tronic
Alfa Romeo 33 1.7 16V - pomalu se kompletně renovuje...
ex BMW e39 528i - Alfa to nebyla...
ex AR 156 SW 2.4 JTD (100 kW) Sportpaket - nejlepší auto mého života, zatím...
Alfa Romeo 33 1.7 16V - pomalu se kompletně renovuje...
ex BMW e39 528i - Alfa to nebyla...
ex AR 156 SW 2.4 JTD (100 kW) Sportpaket - nejlepší auto mého života, zatím...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru?
Alfik píše:Je dvourychlostna. Prvy pusta tusim pri 98 a druhy tak jak pises. Pokial zapina az pri 110 je v haji odpor. Nachadza sa v predu pri vrtulach. Byva doslova rosypany. Je to taka krabicka.
PS: este by som skusil diag cez akcne cleny,spustit tie vetraky na prvy stupen.
jop ale kde ho tam hledat??
na sahaře jsou 3 kabely jeden jako by směřující doprostřed a dva vedle sebe jsou umístěny jakoby na pravo bahoře (když stojíš ze předu před motorem)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Přehřívání motoru?
Ty odpory jsou 2. Jeden nahoře , druhý dole . jsou to světle zelené válečky asi tak 15 mm v průměru a 30mm dlouhé. Jsou uprostřd mezi větrákama. Ted ale nevím jistě zda jsou bez demontáže sání a ostatních krámů vidět. Nedávno jsem to rozdělával a doma mám fotky tuším. ted su v práci. Ráno ti to mohu poslat
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS
Re: Přehřívání motoru?
Tak jsem došel z práce a tady máš ty fotky. Tak vypadala moje sahara před repasí a postup práce a po repasi. Rozdíl, že? 

Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS
Re: Přehřívání motoru?
Nahrálo se to v opačném pořadí, tak prohlížet od spodu
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS
Re: Přehřívání motoru?
tonasumik:
chci delat to same, cim si z toho dostal barvu a rez ? je to opiskovane ? zkousel jsem to ocelovym kotoucem, ale neni to zrovna to prave orechove
chci delat to same, cim si z toho dostal barvu a rez ? je to opiskovane ? zkousel jsem to ocelovym kotoucem, ale neni to zrovna to prave orechove

Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Re: Přehřívání motoru?
Zdar krajane, jsem chemik, mám to v profilu a tak se děje vše chemickou cestou. Pokud máš možnost velmi jemného pískování /nellépe ballotinou / dej pískovat. Potom 30 mikronů Zn bez chromátu. Na to základ specielně určený na Zn povlaky a pak klasika grund a vrchní lak.
Dělám v galvanovně a tak si to provádím vše sám.
Dělám v galvanovně a tak si to provádím vše sám.

Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru?
Taky přispěju svojí trochou do mlýna.
Problém s přehříváním mě letos taky potkal, když bylo venku přes 20 stupňů a Alfons jel po dálnici teplota šplhala ke 110ti, při jízdě pianko na okresce 90 byla teplota taky 90. Prostě když na to člověk šlapal teplota lezla nehoru. U 1,9JTD je jedna sahara, spíná mi lehce přes 90 Stupňů dle budíku a vypíná přesně na 90ce.
Provedli jsme rozborku, oba chladiče (klimy a vody) šly ven. Chladič klimy na počátku stádia rozsypání voštin, chladič vody těžkej jak kufr z dovolený. Zarostlej kamenem.
Řešení výměna obou, teď se na to pracuje, už se těším až bude zase OK.
Za oba je to docela raketa, ale snad to pomůže
Problém s přehříváním mě letos taky potkal, když bylo venku přes 20 stupňů a Alfons jel po dálnici teplota šplhala ke 110ti, při jízdě pianko na okresce 90 byla teplota taky 90. Prostě když na to člověk šlapal teplota lezla nehoru. U 1,9JTD je jedna sahara, spíná mi lehce přes 90 Stupňů dle budíku a vypíná přesně na 90ce.
Provedli jsme rozborku, oba chladiče (klimy a vody) šly ven. Chladič klimy na počátku stádia rozsypání voštin, chladič vody těžkej jak kufr z dovolený. Zarostlej kamenem.
Řešení výměna obou, teď se na to pracuje, už se těším až bude zase OK.
Za oba je to docela raketa, ale snad to pomůže

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- DERGO
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 16.1.2010, sob 11:01
- Bydliště: Zlín/Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru?
Tak já nevím, ale u mě, když zapnu klimu, tak se mi větráky zapnou....tak když vidím 90, tak nečekám(protože se asi bojím nevím
) a zapnu klimu a zapnou se vetráky a je to ok..nad 90 jsem se ještě nedostal..ale zase je pravda, že po dálnici nejezdím 


Alfa Romeo GT by Novitec 1.9 JTDm r.v. 2004
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP
Re: Přehřívání motoru?
Ahatonasumik píše:Zdar krajane, jsem chemik, mám to v profilu a tak se děje vše chemickou cestou. Pokud máš možnost velmi jemného pískování /nellépe ballotinou / dej pískovat. Potom 30 mikronů Zn bez chromátu. Na to základ specielně určený na Zn povlaky a pak klasika grund a vrchní lak.
Dělám v galvanovně a tak si to provádím vše sám.

Tak ja to asi necham opiskovat, striknu to zakladkou proti rezi a pak na to dam cerny lak, lip to asi nezvladnu

Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru?
Tak chladiče vyměněný, teď Alfice funguje jak má. Po dálnici bez problému pod 90 stupňů.
Chladič klimy sesypaný voštiny a chladič vody plnej kamene.
Teď už je to OK.
Chladič klimy sesypaný voštiny a chladič vody plnej kamene.
Teď už je to OK.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti