Btw. Je to holt Alfa no, buď musí být hodně peněz na autorizovaný servis a nebo šikovné ruce a čas na častý "self servis"
Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Aha, ale pokud jsi měl problém co já, tak stačilo nasadit kloubek zpět na páčku senzoru a je opraveno, necelá minuta práce. Jinak hadice asi vypadla, díky mé manipulaci s EGR, nedal jsem jí zpět do držáku
A jediné problémy byly: EGR - což je normální, pak uklepaný pin u zpátečky - taky normální, v sérii je prý kabel moc napnutý a občas se pohybem motoru přetrhne. Prý to už řešili. A poslední problém to bouchání v řízení (prasklé lůžko) což se prý může stát, i když trefíš větší díru
Jinak u Imofy ověřeny dle servisky km a potvrzeny diagnostikou s 0 chybami. Takže snad v pohodě
Dokonce věděli i o tom, proč v nárazníku chybí ostřikovače, prý je tam už Vojáček nechtěl, že mu to vysálo 5l kapaliny za cestu do Brna.
Btw. Je to holt Alfa no, buď musí být hodně peněz na autorizovaný servis a nebo šikovné ruce a čas na častý "self servis"
Btw. Je to holt Alfa no, buď musí být hodně peněz na autorizovaný servis a nebo šikovné ruce a čas na častý "self servis"
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Ja je taky odpojil, protoze mi spinily vylestenou kapotu 
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
tak dá se ťukat do páčky ostřiku tak, že ty u světel se neaktivují.... ale jinak jo, vodu to žere fest....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
no nevím, ale dle manuálu co mám se aktivují samy při prvním setření stěrače či něco takového.
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
aktivují se, když ostřikovač funguje ca půl sekundy nepřetržitě... tzn. když to toho budeš jenom krátce ťukat, tak se ti nic nespustí.... (aspoň verze po fl. to tak má....)
Jinak mě fascinuje, že si někdo lajsne nedat na auto výbavu, která tam ze zákona musí být.... Patrně kdyby pan majitel v imofě požádal o zaslepení světel, bylo by mu vyhověno....
Jinak mě fascinuje, že si někdo lajsne nedat na auto výbavu, která tam ze zákona musí být.... Patrně kdyby pan majitel v imofě požádal o zaslepení světel, bylo by mu vyhověno....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
musíš dýl stříkat na okno a vyjedou, a když dlouho stříkáš na okno automaticky se setře. osobně jsem je teda ještě nepoužil, no vlastně ani ty stěrače ne. ale když jsem vycákával letní směs, kterou jsem tam pracně nalil, tak jsem je zkoušel a jde stříknout okno aniž by vyjeli.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Jinak já jsem se jednou dokonale ztrapnil v autorizáku - přijedu a řikám - "chlapi, ostřikovače světel nefungují. Svítím, ostřikuju a ony nefungují."
Odpověď:"pane, když jezdíte přes den na parkovačky a mlhovky, tak se to neaktivuje. Funguje to jenom, když zapnete xenony"
Já:"nashledanou"

Odpověď:"pane, když jezdíte přes den na parkovačky a mlhovky, tak se to neaktivuje. Funguje to jenom, když zapnete xenony"
Já:"nashledanou"
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Cituji manual: "Ostrikovace se zapnou, jakmile pri zapnutych pokavacich/dalkovych svetlometech uvedeme do cinnosti stirac celniho okna. U urcitych provedeni pri zapnuti ostrikovacu svetlometu zapne klimatizacni soustava samocinne recirkulaci vzduchu v kabine,aby do kabiny nevnikal zapach kapaliny od odstrikovacu."
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Sorry za OT, ale co přesně máš na mysli tím: "A poslední problém to bouchání v řízení (prasklé lůžko) což se prý může stát, i když trefíš větší díru". Dost mě to zajímá, protože to není zdaleka poprvé co jsem se s něčím podobným setkal, zdali se tedy jedná o to co myslím. 
Jinak holka pěkná je, o tom žádná. Ale koukám, že za tu chvíli co jí máš, už Tě taky pěkně pozlobila.
Jinak holka pěkná je, o tom žádná. Ale koukám, že za tu chvíli co jí máš, už Tě taky pěkně pozlobila.
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Benito: jj, pozlobila mě.. ale kupoval jsem jí už s nějakými chybami (proto ta cena), takže jsem o investicích a nějakých opravách věděl. Poslední co mě čeká, je oprava toho laku v pátek a řízení v neděli a bude hotovo
Ale zase nutno podoknout, že Petr Vojáček na ní nechal za poslední rok vyměnit všechny tlumiče, všechny ramena na předku, stabilizátor i tyčky a čepy řízení, koupil nové zimní pneu, udělal před 500km komplet rozvody a měnil olej po 10 tkm. Důvodem je taky to, že závodil se 147 na okruzích po celé Evropě s Lashou (ředitel Alfa Romeo pro ČR) a Alfa Romeo ho sponzorovala, takže díly měl skoro zdarma.
Jinak řízení. Bouchalo mi něco při přejezdu kostek nebo nerovností, jakoby poklepávání. Tak kluci prohlídli celou nápravu a zjistilo se, že je to řízení. Občas když vezmeš např. velkou díru se prý může stát, jak dostane řízení ránu, že se na jeho kraji rozlomí umělé lůžko v kterém se pohybuje tyč s hřebenem řízení. Tím pádem při přejezdu nerovností má tyč řízení i s hřebenem vůli a klepe se. Bohužel lůžko nelze vyměnit, řízení musí ven, dá se nové (už mám sehnané) a pak geometrie.
Ale zase nutno podoknout, že Petr Vojáček na ní nechal za poslední rok vyměnit všechny tlumiče, všechny ramena na předku, stabilizátor i tyčky a čepy řízení, koupil nové zimní pneu, udělal před 500km komplet rozvody a měnil olej po 10 tkm. Důvodem je taky to, že závodil se 147 na okruzích po celé Evropě s Lashou (ředitel Alfa Romeo pro ČR) a Alfa Romeo ho sponzorovala, takže díly měl skoro zdarma.
Jinak řízení. Bouchalo mi něco při přejezdu kostek nebo nerovností, jakoby poklepávání. Tak kluci prohlídli celou nápravu a zjistilo se, že je to řízení. Občas když vezmeš např. velkou díru se prý může stát, jak dostane řízení ránu, že se na jeho kraji rozlomí umělé lůžko v kterém se pohybuje tyč s hřebenem řízení. Tím pádem při přejezdu nerovností má tyč řízení i s hřebenem vůli a klepe se. Bohužel lůžko nelze vyměnit, řízení musí ven, dá se nové (už mám sehnané) a pak geometrie.
Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 1.2.2011, úte 14:56, celkem upraveno 1 x.
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
No ty brďo. To jsou mi teda věci ..
Pochpil bych to u V5, V6, ale u 1.9 ??
To zas taková váha neni. Nu což, co se divim, já osobně se u dvou 2.4řek a jedný 2.0 TS setkal, že rovnou praskne závit na těle řízení (samo že "kvalitní hlína") a pak si tam tak plandá na jednom závitu, když teda na to příjdete včas. Samotná skříňka řízení stojí pěknej balík a s tím ulomeným futrem vám jí stejně za repas nevymění. A o práci v domácích podmínkách se radši ani nebavim, ale že teda může ještě prasknout to co popisuješ Ty
no fuj tajbl ..
Tak ať slouží a dělá už jenom radost
Pochpil bych to u V5, V6, ale u 1.9 ??
Tak ať slouží a dělá už jenom radost
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
No ono, když se koukneš do technických údajů co váží 147 či GT s motorem JTD a GTA s V6, tak je to to samé. Takže tím to není. Nicméně Imofa chce na GT za řízení 26 tis a výměnou za staré 16 tis. Zaplať panbůh jsem ho sehnal jinde. Ale je to na prd, to máš pravdu. Už se těším na pondělí, až bude Alfice úplně hotová 
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
ono to asi není ani tak o váze auta ale spíš o tom, že jestli byl předchozí majitel trošku pilot a jestli s tím jezdil hodně po Praze, tak to auto se na těch špatných cestách prostě zničí.... 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
To jo, ale používal ho spíš na dálky, jezdil s ním po závodech po Evropě. A pak syn. Ale když teď jezdím po té Praze já, už vím že 18" pneumatiky nee
Upřímně zvažuju i to, že tam zůstanou 16". Už takhle je to tvrdý jako sviňa 
- vavrusam
- Pozorovatel
- Příspěvky: 282
- Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
- Bydliště: Pariz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Já budu na příští zimu brát určitě max. 16''
Na představu, že těm dírám se dá vždycky vyhnout už jsem dávno rezignoval 
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Il Ciuffo: mě to neříkej, já tím taky někdy jezdím....
Nové obutí bude aspoň 225/45 R17, protože na těch standardních 215/45 je to v pravém pruhu na dálnici peklo a ve městech taky...
Jinak i na 16" to auto krásně sedí a hezky se s ním jezdí.... jen to prostě nevypadá, no....
Jestli tam máš teď nějaké zimáky, tak počkej do března a dám ti echo, jestli změna z 215/45 na 225/45 R17 má z hlediska komfortu význam nebo ne....
Myslím že taky nikdo další s gumama takhle nelaboroval... jestli jo, dejte vědět....
Jinak GT je skvělé auto, ale prostě ty naše "silnice" mu nesvědčí....
Nové obutí bude aspoň 225/45 R17, protože na těch standardních 215/45 je to v pravém pruhu na dálnici peklo a ve městech taky...
Jinak i na 16" to auto krásně sedí a hezky se s ním jezdí.... jen to prostě nevypadá, no....
Jestli tam máš teď nějaké zimáky, tak počkej do března a dám ti echo, jestli změna z 215/45 na 225/45 R17 má z hlediska komfortu význam nebo ne....
Myslím že taky nikdo další s gumama takhle nelaboroval... jestli jo, dejte vědět....
Jinak GT je skvělé auto, ale prostě ty naše "silnice" mu nesvědčí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Takže,: já mám na 156 letní 17' (loukotě GTA) a je to teda brutus. Když jsem auto koupil, byly tam 215/45, ty jsem dojezdil a dal tam 225/45 a je fakt, že je tam min. rozdíl, ale opravdu minimální, přeci jenom je tam tý gumy nepatrně víc. Ale mít prachy na nový, podle toho co mám v TP - 215/45 tak bych šel asi do nich, protože citelnej rozdíl to zas tak neni a hlavně klid na duši, co kdybych to do někoho máznul a pojišťovna se v tom začla babrat ... Kolikrát jsem přemýšlel, že bych dal 16' (pořád se mi doma dvě sady válí), jenže když pak na Jaře nahodim origo 17' tak mě to zase přejde, ale je fakt, že na podvozku řešim pořád něco ... Např. na GTV jsem se rozhodl, že tam nechám origo 16' a radši koupim nový gumy co jsou na to psaný. (ale ať chcete nebo ne, tak přední náprava 156,147,GT vydrží prd
)
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
No já taky jezdil na vyšších. Na mé bývalé 147 jsem měl 205/50 17, což je o 1 mm, vyšší pneu než u 225/45 17 a o 5mm oproti 215/45 17, ale rozdíl oproti 215/45 17 je neznatelný. Vážně 
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
To s tím řízením neovlivníš. Mě to čeká taky 
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
No neovlivníš, ono by stačilo o dva klidně i menší závity víc. Na nápravnici je místa dost kam by to šlo chytit, to zas páni inženýři šetřili tam kde neměli, to je jak stou vanou. 
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Nebo lůžka v něčem pevném či nějakou kostru na ně
Coyote: No kdyby člověk neměl známé a trochu šikovné ruce, tak se Alfa prodraží. Nedokážu si představit vše řešit v Imofě
Coyote: No kdyby člověk neměl známé a trochu šikovné ruce, tak se Alfa prodraží. Nedokážu si představit vše řešit v Imofě
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
No, to máš pravdu. Jet do Imofy, tak mě odtamtud odnášej nohama napřed
. Jinak jestli víš jak dobře ošéfovat to řízení, tak se prosím klidně po SZ poděl. Sice to nebudu řešit dřív než budou zasypaný alespoň ty největší pasti na mamuty, ale časem to chci udělat. Nehorázně mě to vytáčí 

Musíš brát v úvahu, že ty auta nekostruovali na tankodromy, ale na silniceBenito píše:No neovlivníš, ono by stačilo o dva klidně i menší závity víc. Na nápravnici je místa dost kam by to šlo chytit, to zas páni inženýři šetřili tam kde neměli, to je jak stou vanou.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
JJ, to klepání je nepříjemný.. Budeš tenhle týden na Ruzyni? Že bych se stavil a pokecáme
Pošli SZ nebo sms kdy tam budeš a máš čas, někam to nacpu 
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Tak dneska namontovány ještě pro jistotu částečné záslepky EGR. 

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Dneska vyměněno komplet řízení a geometrie, takže Alfice je hotová 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ginrei a 1 host
