Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Odpovědět
il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 31.1.2011, pon 18:27

Aha, ale pokud jsi měl problém co já, tak stačilo nasadit kloubek zpět na páčku senzoru a je opraveno, necelá minuta práce. Jinak hadice asi vypadla, díky mé manipulaci s EGR, nedal jsem jí zpět do držáku :???: A jediné problémy byly: EGR - což je normální, pak uklepaný pin u zpátečky - taky normální, v sérii je prý kabel moc napnutý a občas se pohybem motoru přetrhne. Prý to už řešili. A poslední problém to bouchání v řízení (prasklé lůžko) což se prý může stát, i když trefíš větší díru :cry: Jinak u Imofy ověřeny dle servisky km a potvrzeny diagnostikou s 0 chybami. Takže snad v pohodě :wink: Dokonce věděli i o tom, proč v nárazníku chybí ostřikovače, prý je tam už Vojáček nechtěl, že mu to vysálo 5l kapaliny za cestu do Brna.

Btw. Je to holt Alfa no, buď musí být hodně peněz na autorizovaný servis a nebo šikovné ruce a čas na častý "self servis" :)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Ladin 164V6 » 31.1.2011, pon 20:28

Ja je taky odpojil, protoze mi spinily vylestenou kapotu :-D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Kubas » 31.1.2011, pon 20:30

tak dá se ťukat do páčky ostřiku tak, že ty u světel se neaktivují.... ale jinak jo, vodu to žere fest....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 31.1.2011, pon 21:53

no nevím, ale dle manuálu co mám se aktivují samy při prvním setření stěrače či něco takového.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Kubas » 31.1.2011, pon 22:00

aktivují se, když ostřikovač funguje ca půl sekundy nepřetržitě... tzn. když to toho budeš jenom krátce ťukat, tak se ti nic nespustí.... (aspoň verze po fl. to tak má....)

Jinak mě fascinuje, že si někdo lajsne nedat na auto výbavu, která tam ze zákona musí být.... Patrně kdyby pan majitel v imofě požádal o zaslepení světel, bylo by mu vyhověno.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2579
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od George.KHE » 31.1.2011, pon 22:01

musíš dýl stříkat na okno a vyjedou, a když dlouho stříkáš na okno automaticky se setře. osobně jsem je teda ještě nepoužil, no vlastně ani ty stěrače ne. ale když jsem vycákával letní směs, kterou jsem tam pracně nalil, tak jsem je zkoušel a jde stříknout okno aniž by vyjeli.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Kubas » 31.1.2011, pon 22:04

Jinak já jsem se jednou dokonale ztrapnil v autorizáku - přijedu a řikám - "chlapi, ostřikovače světel nefungují. Svítím, ostřikuju a ony nefungují."
Odpověď:"pane, když jezdíte přes den na parkovačky a mlhovky, tak se to neaktivuje. Funguje to jenom, když zapnete xenony"
Já:"nashledanou"

:oops: :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 1.2.2011, úte 12:16

Cituji manual: "Ostrikovace se zapnou, jakmile pri zapnutych pokavacich/dalkovych svetlometech uvedeme do cinnosti stirac celniho okna. U urcitych provedeni pri zapnuti ostrikovacu svetlometu zapne klimatizacni soustava samocinne recirkulaci vzduchu v kabine,aby do kabiny nevnikal zapach kapaliny od odstrikovacu."

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Benito » 1.2.2011, úte 13:42

Sorry za OT, ale co přesně máš na mysli tím: "A poslední problém to bouchání v řízení (prasklé lůžko) což se prý může stát, i když trefíš větší díru". Dost mě to zajímá, protože to není zdaleka poprvé co jsem se s něčím podobným setkal, zdali se tedy jedná o to co myslím. :-k
Jinak holka pěkná je, o tom žádná. Ale koukám, že za tu chvíli co jí máš, už Tě taky pěkně pozlobila.
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 1.2.2011, úte 14:21

Benito: jj, pozlobila mě.. ale kupoval jsem jí už s nějakými chybami (proto ta cena), takže jsem o investicích a nějakých opravách věděl. Poslední co mě čeká, je oprava toho laku v pátek a řízení v neděli a bude hotovo :smt026

Ale zase nutno podoknout, že Petr Vojáček na ní nechal za poslední rok vyměnit všechny tlumiče, všechny ramena na předku, stabilizátor i tyčky a čepy řízení, koupil nové zimní pneu, udělal před 500km komplet rozvody a měnil olej po 10 tkm. Důvodem je taky to, že závodil se 147 na okruzích po celé Evropě s Lashou (ředitel Alfa Romeo pro ČR) a Alfa Romeo ho sponzorovala, takže díly měl skoro zdarma.

Jinak řízení. Bouchalo mi něco při přejezdu kostek nebo nerovností, jakoby poklepávání. Tak kluci prohlídli celou nápravu a zjistilo se, že je to řízení. Občas když vezmeš např. velkou díru se prý může stát, jak dostane řízení ránu, že se na jeho kraji rozlomí umělé lůžko v kterém se pohybuje tyč s hřebenem řízení. Tím pádem při přejezdu nerovností má tyč řízení i s hřebenem vůli a klepe se. Bohužel lůžko nelze vyměnit, řízení musí ven, dá se nové (už mám sehnané) a pak geometrie.
Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 1.2.2011, úte 14:56, celkem upraveno 1 x.

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Benito » 1.2.2011, úte 14:55

No ty brďo. To jsou mi teda věci ..
Pochpil bych to u V5, V6, ale u 1.9 ?? :shock: To zas taková váha neni. Nu což, co se divim, já osobně se u dvou 2.4řek a jedný 2.0 TS setkal, že rovnou praskne závit na těle řízení (samo že "kvalitní hlína") a pak si tam tak plandá na jednom závitu, když teda na to příjdete včas. Samotná skříňka řízení stojí pěknej balík a s tím ulomeným futrem vám jí stejně za repas nevymění. A o práci v domácích podmínkách se radši ani nebavim, ale že teda může ještě prasknout to co popisuješ Ty :cry: no fuj tajbl ..
Tak ať slouží a dělá už jenom radost :smt023
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 1.2.2011, úte 15:04

No ono, když se koukneš do technických údajů co váží 147 či GT s motorem JTD a GTA s V6, tak je to to samé. Takže tím to není. Nicméně Imofa chce na GT za řízení 26 tis a výměnou za staré 16 tis. Zaplať panbůh jsem ho sehnal jinde. Ale je to na prd, to máš pravdu. Už se těším na pondělí, až bude Alfice úplně hotová :-D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Kubas » 1.2.2011, úte 15:28

ono to asi není ani tak o váze auta ale spíš o tom, že jestli byl předchozí majitel trošku pilot a jestli s tím jezdil hodně po Praze, tak to auto se na těch špatných cestách prostě zničí.... :smt102
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 1.2.2011, úte 15:32

To jo, ale používal ho spíš na dálky, jezdil s ním po závodech po Evropě. A pak syn. Ale když teď jezdím po té Praze já, už vím že 18" pneumatiky nee :cry: Upřímně zvažuju i to, že tam zůstanou 16". Už takhle je to tvrdý jako sviňa :???:

vavrusam
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
Bydliště: Pariz
Kontaktovat uživatele:

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od vavrusam » 1.2.2011, úte 15:41

Já budu na příští zimu brát určitě max. 16'' :smt023 Na představu, že těm dírám se dá vždycky vyhnout už jsem dávno rezignoval :-D
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Kubas » 1.2.2011, úte 15:44

Il Ciuffo: mě to neříkej, já tím taky někdy jezdím....
Nové obutí bude aspoň 225/45 R17, protože na těch standardních 215/45 je to v pravém pruhu na dálnici peklo a ve městech taky... :smt021
Jinak i na 16" to auto krásně sedí a hezky se s ním jezdí.... jen to prostě nevypadá, no.... :smt102
Jestli tam máš teď nějaké zimáky, tak počkej do března a dám ti echo, jestli změna z 215/45 na 225/45 R17 má z hlediska komfortu význam nebo ne....

Myslím že taky nikdo další s gumama takhle nelaboroval... jestli jo, dejte vědět.... :wink:
Jinak GT je skvělé auto, ale prostě ty naše "silnice" mu nesvědčí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Benito » 1.2.2011, úte 16:08

Takže,: já mám na 156 letní 17' (loukotě GTA) a je to teda brutus. Když jsem auto koupil, byly tam 215/45, ty jsem dojezdil a dal tam 225/45 a je fakt, že je tam min. rozdíl, ale opravdu minimální, přeci jenom je tam tý gumy nepatrně víc. Ale mít prachy na nový, podle toho co mám v TP - 215/45 tak bych šel asi do nich, protože citelnej rozdíl to zas tak neni a hlavně klid na duši, co kdybych to do někoho máznul a pojišťovna se v tom začla babrat ... Kolikrát jsem přemýšlel, že bych dal 16' (pořád se mi doma dvě sady válí), jenže když pak na Jaře nahodim origo 17' tak mě to zase přejde, ale je fakt, že na podvozku řešim pořád něco ... Např. na GTV jsem se rozhodl, že tam nechám origo 16' a radši koupim nový gumy co jsou na to psaný. (ale ať chcete nebo ne, tak přední náprava 156,147,GT vydrží prd :smt013 )
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 1.2.2011, úte 16:20

No já taky jezdil na vyšších. Na mé bývalé 147 jsem měl 205/50 17, což je o 1 mm, vyšší pneu než u 225/45 17 a o 5mm oproti 215/45 17, ale rozdíl oproti 215/45 17 je neznatelný. Vážně :???:

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od coyote » 1.2.2011, úte 18:10

To s tím řízením neovlivníš. Mě to čeká taky :(
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od Benito » 1.2.2011, úte 18:54

No neovlivníš, ono by stačilo o dva klidně i menší závity víc. Na nápravnici je místa dost kam by to šlo chytit, to zas páni inženýři šetřili tam kde neměli, to je jak stou vanou. :cry:
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 1.2.2011, úte 19:48

Nebo lůžka v něčem pevném či nějakou kostru na ně :(

Coyote: No kdyby člověk neměl známé a trochu šikovné ruce, tak se Alfa prodraží. Nedokážu si představit vše řešit v Imofě :roll:

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od coyote » 1.2.2011, úte 20:24

No, to máš pravdu. Jet do Imofy, tak mě odtamtud odnášej nohama napřed :-D . Jinak jestli víš jak dobře ošéfovat to řízení, tak se prosím klidně po SZ poděl. Sice to nebudu řešit dřív než budou zasypaný alespoň ty největší pasti na mamuty, ale časem to chci udělat. Nehorázně mě to vytáčí :(

Benito píše:No neovlivníš, ono by stačilo o dva klidně i menší závity víc. Na nápravnici je místa dost kam by to šlo chytit, to zas páni inženýři šetřili tam kde neměli, to je jak stou vanou. :cry:
Musíš brát v úvahu, že ty auta nekostruovali na tankodromy, ale na silnice :-D
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 1.2.2011, úte 20:29

JJ, to klepání je nepříjemný.. Budeš tenhle týden na Ruzyni? Že bych se stavil a pokecáme :wink: Pošli SZ nebo sms kdy tam budeš a máš čas, někam to nacpu :smt023

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 2.2.2011, stř 19:51

Tak dneska namontovány ještě pro jistotu částečné záslepky EGR. *varim varim

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm

Příspěvek od il ciuffo » 16.2.2011, stř 16:27

Dneska vyměněno komplet řízení a geometrie, takže Alfice je hotová :-D

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti