
Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
označení 10W40 a jakékoliv jiné neříkají nic o tom, jestli to je nebo není syntetika.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
jo promin, spatne jsem to precital..
Alfa Romeo 166 2.4jtd 100kw, rv.1999 "alfice"
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
kubas: a co to oznacuje?
Alfa Romeo 166 2.4jtd 100kw, rv.1999 "alfice"
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
i 10w50 muze byt plna syntetika ..
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
arpos: než nad tím filozofovat a chytat se různých povídaček z netu doporučím použít google a číst.
Zkus třeba tohle:
http://www.petroleum.cz/vyrobky/oleje-m ... ikace.aspx
hned na začátku se o tom píše
Jinak na oleje pro JTD je tady vlákno, čili doporučuji číst i tam
Zkus třeba tohle:
http://www.petroleum.cz/vyrobky/oleje-m ... ikace.aspx
hned na začátku se o tom píše

Jinak na oleje pro JTD je tady vlákno, čili doporučuji číst i tam

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
dobre, ty oleje jsem uz jednou tak light procital, jeste si to proctu poradne at tam nenaleju co nemam.. ja se puvodne ptal jak komu odeslo turbo, no nakonec sme skoncili u oleju hehe.
Alfa Romeo 166 2.4jtd 100kw, rv.1999 "alfice"
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak mě odešlo ve 212tkm ted čekám na repas, až se mi vrátí. Lil jsem 10w40 po 10tkm, ale těžko říct jak se o to kdo staral těch 190tkm předemnou. Jak to mam ted v servisu tak mi mechanik poradil že by bylo lépe přejít na 5w40, ale to jsem zas četl ve vláknu o olejích že je pro starší motor nedobře. tak nevím asi zůstanu u 10w40 a budu měnit po 7 

Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
212tkm velký nájezd nezávisle na oleji. Pokud se s tím jezdilo rychle, tak za tu dobu se turbo prostě "spotřebuje" - nehledal bych v tom problém 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jasné. Pokud tubo vydrželo 200tis také bych to neřešil a spíše bych naopak bývalého majitele pochválil.Jelikož na JTDčkách nejsou turba zrovna blbuvzdorné a tudíš odchází mnohem dřív tak tohle je slušné. A do 2,4 100kw je 10W40 akorát.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
ja som mal na 100kw 250000km a turbo nemalo skoro ziadnu volu
tak isto ducato 380000km a turbo povodne
tak isto ducato 380000km a turbo povodne
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdar lidi asi mám zaděláno na problém, když začne spínat turbo tak od těch 1500 do 2100 otáček divně hučí není to jako pískání je to spíš skuhrání jako kdyby nemohlo a taky je tam lehkej černej kouř z výfuku, po tom co přejdu jisto mez otáček už funguje normálně a auto už nekouří. Nevíte co by to mohloi bejt?? Díky za reakce.
Zvuk později dodám...
Zvuk později dodám...
Alfa Romeo 156 2.4JTD,100kw,Sportpacket III, 1999
…Nikdy nedopusť, aby Ti smysl pro morálku a rozum zabránil vykonat správnou věc...
Mohlo by se začít víc zdravit, hned by se líp jezdilo....
…Nikdy nedopusť, aby Ti smysl pro morálku a rozum zabránil vykonat správnou věc...
Mohlo by se začít víc zdravit, hned by se líp jezdilo....
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdravim všechny alfisty,potřeboval bych poradit, jestli nahodou někdo neví, zda je normální, že mi ukazatel turba ukazuje pořád jednu čárku ikdyž nešlapu na plyn, na uplně spodní mez se to nikdy nedostane. Jestli se s tím dá něco dělat nebo jestli to mám nechat, žádný problem, že by auto nejelo nebo ztrácelo výkon mi nepřijde. Díky moc za radu. 

Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTD 110 kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9090
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Na nulu se ti dostane na volnoběhu. Jinak jakmile se motor točí rychleji, logicky spaliny roztáčí i turbo...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
právě, že při volnoběhu to ukazuje tlak v turbu, mluvil jsem s jedním chlápkem v imofe na servise a řikal, že ma stejný motor a že mu to děla to samé
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTD 110 kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9090
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No já mám taky ten samý motor a dělá mi to, tak jak píšu.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
A kolko vam to tlaci na tom volnobehu podla diag.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9090
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Diag nemám, takže těžko říct..
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
A poda budika?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9090
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No podle budíku na volnoběh 0 a při kvaltu bez plynu 0,2 bar. Při plným plynu to vyletí na cca 1,5 a pak to klesá pod 1,4 a dál už podle otáček, čili nejdřív dál klesá a od nějakých 3.000 zase leze horu k 1,4 bar...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Pokial ti to takto kolise pri full plyne,tak budu zasvinene lopatky. Este by to chcelo vediet poziadavky v danych otackach. Ci sa flaka regulacia,alebo to pozaduje jednotka. Chcelo by to Log.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9090
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Spíš to vydim na Overboost... žádné problémy s tím nemám.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdar lidi asi mám zaděláno na problém, když začne spínat turbo tak od těch 1500 do 2100 otáček divně hučí není to jako pískání je to spíš skuhrání jako kdyby nemohlo a taky je tam lehkej černej kouř z výfuku ale jen občas, po tom co přejdu jisto mez otáček už funguje normálně a auto už nekouří. Nevíte co by to mohlo bejt?? Díky za reakce.
Alfa Romeo 156 2.4JTD,100kw,Sportpacket III, 1999
…Nikdy nedopusť, aby Ti smysl pro morálku a rozum zabránil vykonat správnou věc...
Mohlo by se začít víc zdravit, hned by se líp jezdilo....
…Nikdy nedopusť, aby Ti smysl pro morálku a rozum zabránil vykonat správnou věc...
Mohlo by se začít víc zdravit, hned by se líp jezdilo....
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdravím turbo příznivce. Mám malý problém. Auto mi žere olej, jak rozepisuju v mém vlákně. A přišel jsem na to že to bude nejspíš turbem. Má totiž to dost velkou vůli, cca 2-3mm když s ním zacvičím do stran. Čili budu řešit výměnu turba. Ve vlákně o přetěsnění svodů se ya.nko zmíňoval o 210 tkovém turbu. Je od GARRETTA a konstrukčně je zaměnitelné. Můžu ho sehnat repasované nějak kolem cca 6500,- čož mi příijde jako dobrá cena a lepší varianta než dávat repasovat to moje slabší. A teď otázka, můžu ho v klidu vyměnit za to moje aniž bych zasahoval do ŘJ a měnil v ní nějaké mapy? Nemám totiž na to zbytečné peníze, úpravy příjdou posléze a pak zas shánět a měnit turbo by bylo zbytečné kdž to můžu udělat hned. Díky
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
nech tam to, co tam má být a nezadělávej si na zbytečné problémy...
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdravim,
mne na mojej 166 2,4JTD 100kw tlaci turbo na volnobehu 0,9 bar, a pri jazde najviac 2,3bar.
mne na mojej 166 2,4JTD 100kw tlaci turbo na volnobehu 0,9 bar, a pri jazde najviac 2,3bar.
Alfa Romeo 166 2,4JTD 100kw / r.v. 6/00 /
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti