No údajně to neodvrtal celé, protože nevěděl, jak je ten odvzdušňovací šroub dlouhý a nechtěl poškodit tu spodní dosedací plošku. Takže říkáte, že raději to znovu odvrtnout, dostat z toho celý zbytek původního šroubu, projet závitníkem a pak to odvzdušnit přes toto a místo původního odvzdušňováku tam pak dat obyčejný šroub, kterým uzavřít tu díru?
A odvzdušňovat tedy s nastartovaným motorem jo?
A je potřeba odvzdušnit raději i druhé kolo? Nebo všechny? Nemohl se vzduch dostat někam dále?
A když píšete, že pokud je dobrý hlavní válec, tak se to pak odvzdušní samo ... ten nevím kde zkontrolovat, jestil to jde.
Zase tak moc auta neznám.
Každopádně jsem Alfičku musel nechat u přítelkyně u baráku a do Prahy jsem se vrátil busem
Takže veškeré informace, které mi pomůžou teď budu tlumičit jejímu otci a bráchovi, kteří by mi ji tam mohli dát do kupy nebo případně to hodit do nějakého místního servisu, kde to v sobotu vrtali.
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, rv. 2000