1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Tak sem zalozil tohle vlakno, abych neplevelil vedlejsi vlakno o skubani. Tenhle problem se tyka pouze 1.9tek. Muj problem se zde uz resil, a take jsme ho uz probirali s cendlerem. Podle novych informaci od kolegy co mel dalsi 1.9tku na brzde tak trpi stejnymi symptomy. Dojde k prefoukani turbem v 3000 otackach a ufouknuti coz ma za nasledek cuknuti auta. Proto bych pozadal ostatni majitele aby toto otestovali. Jemne zrychlovat az do 3000 a sledovat tlak turba a chovani auta.
Edit: Pokud by měl Cendler chvilku mohl by sem hodit graf co jsme během testování vykouzlili.
Ten chlapík co si to nechával u kolegy měřit byl prý mechanik a tvrdil že toto je známá věc alfáckých 1,9 motorů.
Edit: Pokud by měl Cendler chvilku mohl by sem hodit graf co jsme během testování vykouzlili.
Ten chlapík co si to nechával u kolegy měřit byl prý mechanik a tvrdil že toto je známá věc alfáckých 1,9 motorů.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Já mám teda zátah lineární, žádné škubnutí. Při jakém rychlostním stupni se to děje nejvíc znatelně? Ručička turba samozřejmě kolísá, ale to dělá každýmu a nijak se to neprojevuje na zátahu.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Znát je to nejlépe při prvních třech stupních. Při větším sešlápnutí to nepoznáte. Jde to vyvolat sešlápnutím tak na čtvrt plynu a čekat až se otáčky vyšplhají k třema tisícům. Pak by mělo dojít k onomu problému. Kolísání při zrychlování mám taky, ale tohle je prudký propad ručičky dolů.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
máš SZ, něco mě ještě napadlo
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Otestuju, ale nevím kdy.
Jo a ještě jedna věc. Ten borec měl tu 159tku u Sarkana na DPF OFF a povídal jak mu to po zákroku jede jako kráva. No a bodejď by ne když mu to nachipoval. 165 koní 400Nm 1,7 Bar tlak
Jo a ještě jedna věc. Ten borec měl tu 159tku u Sarkana na DPF OFF a povídal jak mu to po zákroku jede jako kráva. No a bodejď by ne když mu to nachipoval. 165 koní 400Nm 1,7 Bar tlak
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Tak jsem to zkusil, rozjezd na trojku, asi tak půl plynu, na čtvrt bych se tam dostával hodně dlouho :-)
Všiml jsem si akorát, že tlak turba docela rychle spadnul při těch 3000ot., ale nijak to necuklo. Na 4. stupeň už se to neopakovalo.
Všiml jsem si akorát, že tlak turba docela rychle spadnul při těch 3000ot., ale nijak to necuklo. Na 4. stupeň už se to neopakovalo.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Tak to ještě zkus na 1 a 2 ale opravdu co nejmín plynu. Na té trojce to už není tak cítit. Jedině při zátěži např do kopce.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
OMG, ještě abych si tak udělal dalšího brouka do hlavy, já jsem rád, že to teď jezdí v pohodě
Ale jo, zkusim to...
Ale jo, zkusim to...
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Mam Alfu odbrzdenou a na krivce vykonu je lehky pokles (v ramci jednotek kW) a po uprave je tam jen vykon leze nahoru pomaleji. Vic nez ufouknti turba (bod kdy k tomu dojde neni ovlivneny mapou vstrikovani) bych v tom hledal nastavovani vacek - vacice se musi prestavit a to chvilku trva (vstrikovani na jine casovani ventilu v kazde otacce muze reagovat s zpozdenim). Na nizke prevodove stupne bude narust otacek moc rychly na to aby se to neprojevilo. Na 6 a do kopce na to bude mit jednotka dost casu.
Nema nekdo charakteristiku motoru co byl vyrobeny bez DPF? POuzili taliani stejnou charakteristiku, nebo je auto co bylo z fabriky bez DPF zivejsi, stejne jako po uprave pozdeji?
Nema nekdo charakteristiku motoru co byl vyrobeny bez DPF? POuzili taliani stejnou charakteristiku, nebo je auto co bylo z fabriky bez DPF zivejsi, stejne jako po uprave pozdeji?
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Pridavam sa taktiez do klubu, tiez pocitujem taky kopanec pri 3000 ak malim plynom zvysujem otacky....ale zdasa mi, ze ak viac plynu kopanec je pri nizsich otackach, vzdy som to pripisoval VGT.
zizal natacanie vaciek?!? co to pletes?.. JTDm som nemal rozobrane zatial, ale co viem je vyfuk a sanie vacka napevno cez ozubene kola a na rozvodovy remen a ziadny VVT, Vetec a podob nema! ak sa mylim prosim opravte ma!
starsia podobna tema:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=6051
zizal natacanie vaciek?!? co to pletes?.. JTDm som nemal rozobrane zatial, ale co viem je vyfuk a sanie vacka napevno cez ozubene kola a na rozvodovy remen a ziadny VVT, Vetec a podob nema! ak sa mylim prosim opravte ma!
starsia podobna tema:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=6051
ALFA ROMEO 159 1,9JTDm 16V HIGH - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
No tak se nam to rozrusta. Zkusim sem nahnat kolegu Tdifun.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
cože 1,7 baru na tom dětském turbu a sakra(nebo spíš a sarkan)pekony píše:Otestuju, ale nevím kdy.
Jo a ještě jedna věc. Ten borec měl tu 159tku u Sarkana na DPF OFF a povídal jak mu to po zákroku jede jako kráva. No a bodejď by ne když mu to nachipoval. 165 koní 400Nm 1,7 Bar tlak
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Nevidel jsem to na vlastni oci tak nemohu rict ze to tak opravdu bylo, ale tohle mu odbrzdil kolega.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Kua blbnu z hladu - nastavovani vacice si splest s VGT
Log z brzdy pred a po sundani DPF. Kvalita je dana max povolenou velikosti obrazku...
Log z brzdy pred a po sundani DPF. Kvalita je dana max povolenou velikosti obrazku...
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Tak jsem to tedy zase zkusil. Jel jsem na dvojku a lehce přidával plyn dokud se nedostal k 3 tisícům. Pak se objevilo lehké cuknutí, jakoby auto chtělo najednou víc vyrazit dopředu. To bylo vše. Na trojku už se to zase neukázalo.
Nicméně... tohle mi přijde jako hledání problémů za každou cenu. Něco ve smyslu, abyste viděli jednorožce, souložte v květnu, za úplňku hlavama směrem na severvýchod při západním vánku a okolní teplotou minimálně 16.4°C
Ne vážně, ještě nikdy jsem takhle blbě v reálným provozu nejel, nemá přeci smysl lechtat plyn až k 3tis. ot. Takhle nikdo normální nejezdí
Nicméně... tohle mi přijde jako hledání problémů za každou cenu. Něco ve smyslu, abyste viděli jednorožce, souložte v květnu, za úplňku hlavama směrem na severvýchod při západním vánku a okolní teplotou minimálně 16.4°C
Ne vážně, ještě nikdy jsem takhle blbě v reálným provozu nejel, nemá přeci smysl lechtat plyn až k 3tis. ot. Takhle nikdo normální nejezdí
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Jak kdo jezdí a nejezdí je irelevantní. Jde o to že tohle tam být nemá a snažím se to vyřešit.
Vítej v klubu.
Vítej v klubu.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Napada me jedna vec, ale nevim jak je to v realu. Kdyz mas turbo s nastavitelnyma lopatkama je max tlak limitovany ventilem, nebo nastavenim lopatek? U VW se regulace lopatek zanasi a musi se cistit, pak se lopatky nepohybuji plynule a muze tam byt skok v tlaku.
Nevim jak moc to dela tobe, ale ja to cuknuti pozoruju, jen vyjimecne a v minimalni mire na to aby me vzrusovalo.
Nevim jak moc to dela tobe, ale ja to cuknuti pozoruju, jen vyjimecne a v minimalni mire na to aby me vzrusovalo.
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Souhlas s xjohnym.. taky mi to přijde jako naprosto zbytečný hledání problémů
A jestli chceš pekony od každýho slyšet, teda alespoň mi to tak přijde, že to "cuknutí" má taky, tak se asi budeš muset smířit s tím, že to patrně je "normální" chování auta.. A jestli Ti to třeba nějak urovná neklidný spaní, tak to můžu na svým autě taky vyzkoušet
A jestli chceš pekony od každýho slyšet, teda alespoň mi to tak přijde, že to "cuknutí" má taky, tak se asi budeš muset smířit s tím, že to patrně je "normální" chování auta.. A jestli Ti to třeba nějak urovná neklidný spaní, tak to můžu na svým autě taky vyzkoušet
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Vy jste fakt ocasi. Na zbytečné hledání vám kašlu. Mám dost jiných problémů. Jezdím jak jezdím a tohle mi tam vadí. A jestli se vymlouváte že jezdíte pod 3 tisíce tak to je blbá výmluva. Na klidné spaní vám taky vite co. Se zeptejte každého normálního mechanika jestli je to normální a vysměje se vám do obličeje.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Zkusil bych k tomu taky něco napsat. Regulaci turba zajistuje jednak wastegate (bypass), kterej bejvá buď elektronickej, ale v připade JTD bych to viděl na klasickej pneumatickej. Tzn. ze pri rostoucim tlaku v sání za kompresorem otevírá wastegate a reguluje tím hmotnostní tok na turbinu a tím reguluje maximální tlak v sání. Jinak by s roustoucima otackama tlak v sání pořád stoupal. VGT zas umoznuje natacenim lopatek zvysovat ucinnost turbiny pri ruznejch hmotnostich tocích spalin. Cílem je ovládat tlak v sání přesně tak, jak si žádá konstrukter/ladic aby charakteristika motoru vypadala.
Když se podívaš na ten prubeh co tu nahrany, tak u puvodniho motoru je v 3000rpm-3200rpm konstatní vykon (moment prudce klesne, pak zacne klesat pomaleji a výkon zas roste). Výkon bude konstatní pokud Moment bude klesat po hyperbole. Tenhle pokles způsobí menší hnaci sílu na kolech a tvoje dosavadní hodnota akcelerace klesne a může ti to připadat jako cukání. Ale to se bavíme o vnější čáře (plnej céres). Pokud ti to dělá, jako že jo, při částečný záteži, tak je důležitý jako moc rychly/dlouhy to škubnutí je. Jestli proste najednou tlak spadne a pak relativne rychle vyleze zpátky na +-původní hodnotu a prijde ti to jako výrazný zpomalení, tak bych se zameril na VGT, promazani pákového mechanismu wastegate a kontrolu čidla tlaku v sání. Pokud ti to škubne fakt hodně rychle - jako známé cukání kolem 2000rpm, tak bych to neprisuzoval nicemu kolem turba, pac je to opravdu velice rychla zmena a to turbo by na to tak rychle nezareagovalo. V tuhle chvíli bych se zameril spis klasicky na sací stranu traktu -tzn. EGR, skrtici klapka a swirl klapky. Proste kouknul na veci reagujici skokove/hodne rychle.
Tot moje uvaha, ale nevim jestli sem ti pomohl. Nemohl bys to treba natocit?
Když se podívaš na ten prubeh co tu nahrany, tak u puvodniho motoru je v 3000rpm-3200rpm konstatní vykon (moment prudce klesne, pak zacne klesat pomaleji a výkon zas roste). Výkon bude konstatní pokud Moment bude klesat po hyperbole. Tenhle pokles způsobí menší hnaci sílu na kolech a tvoje dosavadní hodnota akcelerace klesne a může ti to připadat jako cukání. Ale to se bavíme o vnější čáře (plnej céres). Pokud ti to dělá, jako že jo, při částečný záteži, tak je důležitý jako moc rychly/dlouhy to škubnutí je. Jestli proste najednou tlak spadne a pak relativne rychle vyleze zpátky na +-původní hodnotu a prijde ti to jako výrazný zpomalení, tak bych se zameril na VGT, promazani pákového mechanismu wastegate a kontrolu čidla tlaku v sání. Pokud ti to škubne fakt hodně rychle - jako známé cukání kolem 2000rpm, tak bych to neprisuzoval nicemu kolem turba, pac je to opravdu velice rychla zmena a to turbo by na to tak rychle nezareagovalo. V tuhle chvíli bych se zameril spis klasicky na sací stranu traktu -tzn. EGR, skrtici klapka a swirl klapky. Proste kouknul na veci reagujici skokove/hodne rychle.
Tot moje uvaha, ale nevim jestli sem ti pomohl. Nemohl bys to treba natocit?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Natocit to muzu. To problem neni, ale pocit cuknuti nezdokumentuju. Jedine ten upadek tlaku turba.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Tak pri 3000 otacek se ti naplno zavre EGR, tak jestli to nema souvislost s tim.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
a je to vyřešené... bude to vliv EGR. Jelikož se uzavře... tím se tlak zvětší (kopanec) a turbo musí ubrat...
Zkuste někdo EGR ucpat...
GOOD JOB
Zkuste někdo EGR ucpat...
GOOD JOB
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
BAD IDEA
EGR byl zašpuntován a dělalo to to samé.
EGR byl zašpuntován a dělalo to to samé.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Tim to nebude - logy z brzdy jsou s odstranenim DPF a ucpanim EGR...kudrt píše:a je to vyřešené... bude to vliv EGR. Jelikož se uzavře... tím se tlak zvětší (kopanec) a turbo musí ubrat...
Zkuste někdo EGR ucpat...
GOOD JOB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] a 2 hosti