Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
156 2,4JTDm má turbo Garrett GT2256V s kat. označením 765277-5001S a ted otazka, GT2256V se dává do spousty aut - http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT2256V dá se dát stejne ze vsech tech aut nebo jsou tam rozdily, proto to katalogové číslo 765277-5001S? mám ho ze stránek AutoKelly... na tech italskych maji 717661-5001S, stejne jako na dalsich...
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Stred by mal sediet. Avsak slimakov budes muset prehodit.Petr147 píše:156 2,4JTDm má turbo Garrett GT2256V s kat. označením 765277-5001S a ted otazka, GT2256V se dává do spousty aut - http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT2256V dá se dát stejne ze vsech tech aut nebo jsou tam rozdily, proto to katalogové číslo 765277-5001S? mám ho ze stránek AutoKelly... na tech italskych maji 717661-5001S, stejne jako na dalsich...
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdravim mam takový začatečnicky dotaz, získal pěknej malej manometr 0-2.5bar atm tak bych ho chtěl využit a s tim souvisi dotaz odkud a jak nejlepe změřit tlak turba na 2.4jtd 100kw? chci si udělat radost a umístit ho někam do interieru...předem dík za rekci jestli se mnou bude někdo zabejvat 

ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
řekl bych mezi vývod turba a tu baňku co ovládá naklápění lopatek dát rozdvojovací kolínko.Aspon tak hle to udělal alfik když mi kontroloval tlak v turbu na mojí 166.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
taky si to myslim že to de vzit z ty červeny hadičky ale nechtěl jsem něco hned zkurvit
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
jj,tak to mas asi najpresnejsie...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdravim jsem blbej mam takovej dotaz dnes jsem zkoušel zvyšovat plnicí tlak, budto jsem blbej nebo nevim šrouboval sem ti dříkem kterej je jištěnej 8čkou matkou a jediný co se mi povedlo ten tlak snížit když jsem tedy točil na druhou stranou dostal sem se nanejveš na seriovej tlak tak co dělam špatně? Přikladam fotku s čim sem šrouboval
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
jj a je to 2.4 jtd 100kw
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
GT2256 je obecne typove oznaceni, a rozhodne to neznamena ze jsou zamenitelna.Petr147 píše:156 2,4JTDm má turbo Garrett GT2256V s kat. označením 765277-5001S a ted otazka, GT2256V se dává do spousty aut - http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT2256V dá se dát stejne ze vsech tech aut nebo jsou tam rozdily, proto to katalogové číslo 765277-5001S? mám ho ze stránek AutoKelly... na tech italskych maji 717661-5001S, stejne jako na dalsich...
Alfa Romeo Perfection
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
jááj tak na co sem to šáhnul?
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Nastavuje sa tym zakladna poloha lopatiek. Teda,kedy ma turbo zacat plnit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
tak čim nastavim plnici tlak?
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Mozna je lepsi se priste dopredu zeptat, nez necim na zkousku vrtet 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tiahlom,ktore ide z baňky na lopatky. Treba ho skratit.Shelby.gti píše:tak čim nastavim plnici tlak?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
aha tak to jo...k tomu je přistup jak k penězum to je na vyndani turba to si asi necham někdy na dyl a kolik se zhruba zkracuje to táhlo? abych se vešel do tech 1.6 baru aby to nepadalo do nouzaku?
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
A k čemu ti to bude? Budeš přidávat i na naftě? Pokud ne tak to nemá smysl...
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
To tahlo nezkracuj!! Turbo by sice trochu svizneji reagovalo v nizsich otackach, ale ve strednich a vyssich by nekontrolovane overboostovalo a vyhazovalo chybu motoru.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ahoj, když mi zapne turbo okolo 2k ot. tak vydává takový divný zvuk něco mezi hučením a pískáním, je to tak od každého trochu a je to dost hlasité, je v háji? 156 2,4JTD 110kw 2002 nemohl by si to někdo poslechnout jsem z Ostravy Hrabůvky ale není problém někam dojet...
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ak myslis tiahlo co je k lopatkam,tak trepes hluposti. To tiahlo nema s nizkymi otackami nic spolocne.yan.ko píše:To tahlo nezkracuj!! Turbo by sice trochu svizneji reagovalo v nizsich otackach, ale ve strednich a vyssich by nekontrolovane overboostovalo a vyhazovalo chybu motoru.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Bezpecny tlak je 1.4 pri 1.5 to hodi nudzak. Je tak nastavene cidlo.Shelby.gti píše:aha tak to jo...k tomu je přistup jak k penězum to je na vyndani turba to si asi necham někdy na dyl a kolik se zhruba zkracuje to táhlo? abych se vešel do tech 1.6 baru aby to nepadalo do nouzaku?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Delka tahla a sroub (zarazka - stop screw) vymezuji krajni polohy systemu naklapeni lopatek (vnt) a jsou kalibrovane vyrobcem. Natoceni lopatek VNT systemu pak urcuje uhel pod kterym proud vyfukovych plynu vstupuje na lopatky turbiny (cim je kolmejsi tim vetsi silou na turbinu pusobi a roztaci ji rychleji). Zkracenim tahla muze dojit k tomu, ze v krajni poloze budou lopatky stale natolik otevrene, ze bude dochazet k nekontrolovatelnemu pohonu turbiny a tim narustu otacek a tlaku (boost creep).
Alfa Romeo Perfection
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
enzo156 píše:A k čemu ti to bude? Budeš přidávat i na naftě? Pokud ne tak to nemá smysl...
Ja naftě přidano mam ...motor je chiplej od diesel techniku tak jsem zkusil jestli s přidanym tlakem to bude min hulit
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Alfik píše:Bezpecny tlak je 1.4 pri 1.5 to hodi nudzak. Je tak nastavene cidlo.Shelby.gti píše:aha tak to jo...k tomu je přistup jak k penězum to je na vyndani turba to si asi necham někdy na dyl a kolik se zhruba zkracuje to táhlo? abych se vešel do tech 1.6 baru aby to nepadalo do nouzaku?
To se bere tlak ve špičce nebo po zasahu regulace? ja v současnym stavu mam 1.3 chvilkove ve špicce pak to shodi regulace na 1.0 myslim ze prave sarkan dopurovačoval lehce přidat na turbu u chiplejch 100kw
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
To o com pises je VNT ovladane ventilom. Nastuduj si,ako funguje pretlak bez N75. Nie z clankov,ale z vlastnej skusenosti. Jediny zakladne nastavenie je dorazovym cervikom. Tiahlom akurat menis predpetie baňky. Cim viacej nasponujes pruzinu,tym viacej musi turbo nafukat,aby to obmedzilo.yan.ko píše:Delka tahla a sroub (zarazka - stop screw) vymezuji krajni polohy systemu naklapeni lopatek (vnt) a jsou kalibrovane vyrobcem. Natoceni lopatek VNT systemu pak urcuje uhel pod kterym proud vyfukovych plynu vstupuje na lopatky turbiny (cim je kolmejsi tim vetsi silou na turbinu pusobi a roztaci ji rychleji). Zkracenim tahla muze dojit k tomu, ze v krajni poloze budou lopatky stale natolik otevrene, ze bude dochazet k nekontrolovatelnemu pohonu turbiny a tim narustu otacek a tlaku (boost creep).
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti