Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Petr147 » 16.9.2011, pát 09:44

156 2,4JTDm má turbo Garrett GT2256V s kat. označením 765277-5001S a ted otazka, GT2256V se dává do spousty aut - http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT2256V dá se dát stejne ze vsech tech aut nebo jsou tam rozdily, proto to katalogové číslo 765277-5001S? mám ho ze stránek AutoKelly... na tech italskych maji 717661-5001S, stejne jako na dalsich...

autickar21
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 100
Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
Bydliště: Nove Mesto nad vahom

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od autickar21 » 17.9.2011, sob 08:28

Petr147 píše:156 2,4JTDm má turbo Garrett GT2256V s kat. označením 765277-5001S a ted otazka, GT2256V se dává do spousty aut - http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT2256V dá se dát stejne ze vsech tech aut nebo jsou tam rozdily, proto to katalogové číslo 765277-5001S? mám ho ze stránek AutoKelly... na tech italskych maji 717661-5001S, stejne jako na dalsich...
Stred by mal sediet. Avsak slimakov budes muset prehodit.
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 21.9.2011, stř 16:35

Zdravim mam takový začatečnicky dotaz, získal pěknej malej manometr 0-2.5bar atm tak bych ho chtěl využit a s tim souvisi dotaz odkud a jak nejlepe změřit tlak turba na 2.4jtd 100kw? chci si udělat radost a umístit ho někam do interieru...předem dík za rekci jestli se mnou bude někdo zabejvat :-D
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Zip166JTD » 21.9.2011, stř 21:26

řekl bych mezi vývod turba a tu baňku co ovládá naklápění lopatek dát rozdvojovací kolínko.Aspon tak hle to udělal alfik když mi kontroloval tlak v turbu na mojí 166.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 21.9.2011, stř 23:25

taky si to myslim že to de vzit z ty červeny hadičky ale nechtěl jsem něco hned zkurvit
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Alfik » 5.10.2011, stř 22:34

jj,tak to mas asi najpresnejsie...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 2.11.2011, stř 14:49

Zdravim jsem blbej mam takovej dotaz dnes jsem zkoušel zvyšovat plnicí tlak, budto jsem blbej nebo nevim šrouboval sem ti dříkem kterej je jištěnej 8čkou matkou a jediný co se mi povedlo ten tlak snížit když jsem tedy točil na druhou stranou dostal sem se nanejveš na seriovej tlak tak co dělam špatně? Přikladam fotku s čim sem šrouboval
Přílohy
Fotografie(740).jpg
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 2.11.2011, stř 14:52

jj a je to 2.4 jtd 100kw
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 2.11.2011, stř 15:25

Nesahat!!! To neni regulator tlaku.
Alfa Romeo Perfection

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 2.11.2011, stř 15:28

Petr147 píše:156 2,4JTDm má turbo Garrett GT2256V s kat. označením 765277-5001S a ted otazka, GT2256V se dává do spousty aut - http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT2256V dá se dát stejne ze vsech tech aut nebo jsou tam rozdily, proto to katalogové číslo 765277-5001S? mám ho ze stránek AutoKelly... na tech italskych maji 717661-5001S, stejne jako na dalsich...
GT2256 je obecne typove oznaceni, a rozhodne to neznamena ze jsou zamenitelna.
Alfa Romeo Perfection

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 2.11.2011, stř 15:46

jááj tak na co sem to šáhnul?
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Alfik » 2.11.2011, stř 19:11

Nastavuje sa tym zakladna poloha lopatiek. Teda,kedy ma turbo zacat plnit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 2.11.2011, stř 21:48

tak čim nastavim plnici tlak?
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 2.11.2011, stř 22:02

Mozna je lepsi se priste dopredu zeptat, nez necim na zkousku vrtet :smt044
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Alfik » 2.11.2011, stř 23:10

Shelby.gti píše:tak čim nastavim plnici tlak?
Tiahlom,ktore ide z baňky na lopatky. Treba ho skratit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 3.11.2011, čtv 13:13

aha tak to jo...k tomu je přistup jak k penězum to je na vyndani turba to si asi necham někdy na dyl a kolik se zhruba zkracuje to táhlo? abych se vešel do tech 1.6 baru aby to nepadalo do nouzaku?
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od enzo156 » 3.11.2011, čtv 16:37

A k čemu ti to bude? Budeš přidávat i na naftě? Pokud ne tak to nemá smysl...
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 3.11.2011, čtv 16:54

To tahlo nezkracuj!! Turbo by sice trochu svizneji reagovalo v nizsich otackach, ale ve strednich a vyssich by nekontrolovane overboostovalo a vyhazovalo chybu motoru.
Alfa Romeo Perfection

ados.m

Příspěvky: 94
Registrován: 19.7.2011, úte 18:51
Bydliště: Ostrava

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od ados.m » 3.11.2011, čtv 18:56

Ahoj, když mi zapne turbo okolo 2k ot. tak vydává takový divný zvuk něco mezi hučením a pískáním, je to tak od každého trochu a je to dost hlasité, je v háji? 156 2,4JTD 110kw 2002 nemohl by si to někdo poslechnout jsem z Ostravy Hrabůvky ale není problém někam dojet...
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Alfik » 3.11.2011, čtv 19:12

yan.ko píše:To tahlo nezkracuj!! Turbo by sice trochu svizneji reagovalo v nizsich otackach, ale ve strednich a vyssich by nekontrolovane overboostovalo a vyhazovalo chybu motoru.
Ak myslis tiahlo co je k lopatkam,tak trepes hluposti. To tiahlo nema s nizkymi otackami nic spolocne.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Alfik » 3.11.2011, čtv 19:14

Shelby.gti píše:aha tak to jo...k tomu je přistup jak k penězum to je na vyndani turba to si asi necham někdy na dyl a kolik se zhruba zkracuje to táhlo? abych se vešel do tech 1.6 baru aby to nepadalo do nouzaku?
Bezpecny tlak je 1.4 pri 1.5 to hodi nudzak. Je tak nastavene cidlo.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 3.11.2011, čtv 20:40

Delka tahla a sroub (zarazka - stop screw) vymezuji krajni polohy systemu naklapeni lopatek (vnt) a jsou kalibrovane vyrobcem. Natoceni lopatek VNT systemu pak urcuje uhel pod kterym proud vyfukovych plynu vstupuje na lopatky turbiny (cim je kolmejsi tim vetsi silou na turbinu pusobi a roztaci ji rychleji). Zkracenim tahla muze dojit k tomu, ze v krajni poloze budou lopatky stale natolik otevrene, ze bude dochazet k nekontrolovatelnemu pohonu turbiny a tim narustu otacek a tlaku (boost creep).
Alfa Romeo Perfection

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 3.11.2011, čtv 21:07

enzo156 píše:A k čemu ti to bude? Budeš přidávat i na naftě? Pokud ne tak to nemá smysl...

Ja naftě přidano mam ...motor je chiplej od diesel techniku tak jsem zkusil jestli s přidanym tlakem to bude min hulit
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 3.11.2011, čtv 21:10

Alfik píše:
Shelby.gti píše:aha tak to jo...k tomu je přistup jak k penězum to je na vyndani turba to si asi necham někdy na dyl a kolik se zhruba zkracuje to táhlo? abych se vešel do tech 1.6 baru aby to nepadalo do nouzaku?
Bezpecny tlak je 1.4 pri 1.5 to hodi nudzak. Je tak nastavene cidlo.


To se bere tlak ve špičce nebo po zasahu regulace? ja v současnym stavu mam 1.3 chvilkove ve špicce pak to shodi regulace na 1.0 myslim ze prave sarkan dopurovačoval lehce přidat na turbu u chiplejch 100kw
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Alfik » 3.11.2011, čtv 21:28

yan.ko píše:Delka tahla a sroub (zarazka - stop screw) vymezuji krajni polohy systemu naklapeni lopatek (vnt) a jsou kalibrovane vyrobcem. Natoceni lopatek VNT systemu pak urcuje uhel pod kterym proud vyfukovych plynu vstupuje na lopatky turbiny (cim je kolmejsi tim vetsi silou na turbinu pusobi a roztaci ji rychleji). Zkracenim tahla muze dojit k tomu, ze v krajni poloze budou lopatky stale natolik otevrene, ze bude dochazet k nekontrolovatelnemu pohonu turbiny a tim narustu otacek a tlaku (boost creep).
To o com pises je VNT ovladane ventilom. Nastuduj si,ako funguje pretlak bez N75. Nie z clankov,ale z vlastnej skusenosti. Jediny zakladne nastavenie je dorazovym cervikom. Tiahlom akurat menis predpetie baňky. Cim viacej nasponujes pruzinu,tym viacej musi turbo nafukat,aby to obmedzilo.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů