VM motori (pokec....)

Odpovědět
HonzaQ4
Pozorovatel

Příspěvky: 363
Registrován: 12.3.2010, pát 00:21
Bydliště: Magic city Prague

Re: VM motori

Příspěvek od HonzaQ4 » 9.11.2011, stř 22:48

kluci mám problém s turbem, sem tam se mi stane že turbo nezabere, pak občas ve 3000 to škubne a zas to funguje třeba týden normálně, nemáte s tím někdo zkušenosti? je to dost nepříjemný při předjíždění když to najednou nejede :( většinou se to stává když se rozjíždím, ale občas už i taky samo od sebe i za jízdy, hadičky jsem prolejzal a nikde nic :smt102
ex: Lancia delta hpe hf turbo
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD

V/RS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 10.11.2011, čtv 07:00

jestli se nepletu, tak je tam VGT turbo, takže zatuhlá regulace a jestli je tam obyč obtokové turbo, tak nevím, to snad jen hadice někde skřípnutá, či přicpaná..

asi bych zkusil sundat odvládání a rozhýbat to ručně(z té přetlakové banky vede stavěcí tyčka- tu sundat z ovládání lopatek-he tam segrovka )
Obraz003.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4898
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 3.1.2012, úte 16:04

jáke jsou příznaky, kdyby mi motor začal žrat olej případně, jestli by se mi nemohla voda dostat do válce?

Dneska jsem si snižil předvstřik , protože mi motor strašně chrochtal a při tom jsem zkontroloval olej a vodu. Olej mi z ničeho nic chybí cca půl litru a nevím kde by se mi to za takovou chvilku, co auto jezdí mohlo tolik oleje stratit. Mám mírné průsaky přes výpustný šroub ve vaně a odchází mi gufero za setrvačníkem. Má doměnka je, buďto to gufero za setrvačníkem je už totálně KO, nebo mi motor začal žrat olej.

Unikající voda je bohužel zapříčíněno tím, že mi teče kolem vložky válce tou malou dírkou z bloku pryč. Nyní otázka, zda má smysl tento motor ještě nějakým způsobem zachránit, nebo se mám podivat po něčem schudnějším. Pochybuji, že bych nějakým způsobem výtahl tu vložku válce a připadně sehnal druhou. A nebo tam dám starý 2.0 TD motor co mám v kumbále, ale s tím, že to ho...o pojede.

Uvidím co bude dále, zkusím nyní normálně jezdit a budu kontrolovat olej a vodu.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 3.1.2012, úte 20:08

mno to že to najednou sežralo 0,5l oleje může být tím, že jsi to jen od minule nějak špatně změřil, mě se to tedy občas stalo

takže byto ted pro sychr hlídal

ohledně té vložky:

asi bych změřil komrese, pokud budou KO, tak jinej motor- ideál ze škorpia- má dvě varinaty jako u 164ky

a v tipné je, že jeden týpek dával do kupy motor a pak mu vylítla ojnice z bloku- tedy to samé se stalo mě a je to proto, že se daly staré šály, takže osobně bych do motoru nešahal, pokud to už nebude GO kliky atp- což se nevyplatí
Obrafgjkfjkgkkz019_2.jpg
Obraz018.jpg


EDIT:

s motorem jsem dojel na 3 hrnky :-D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4898
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 3.1.2012, úte 20:28

jo a jak je na tom tvůj starý blok 2,4 TD? byl by případně použitelný?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 3.1.2012, úte 23:17

tak starý blok odpočívá ve šrotě- měl slabší komprese, sice nezakouřil, ale co s ním- nebyl o něj zájem
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 4.1.2012, stř 22:25

ale prozradím ti plán do budoucna:

přejdu na 75ku TSko :wink:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 6.1.2012, pát 21:35

trocha historie- od perkinse k vm motori

[video]http://www.youtube.com/watch?v=U2Md0C33 ... re=related[/video]
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4898
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 14.1.2012, sob 11:03

Milano75 píše:jinej motor- ideál ze škorpia- má dvě varinaty jako u 164k
Jaké rozdíly jsou přesněji v těch motorech? Jiný tvar bloku nebo rozvody řetězem? Po motoru ze Scorpiona semtam kuknu na bazarech, jestli něco není ,protože ten vychází cenově lépe než z Jeepu.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 14.1.2012, sob 11:44

ve fordu je stejný jako v alfě 75
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4898
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 14.1.2012, sob 15:01

Milano75 píše:ale prozradím ti plán do budoucna:

přejdu na 75ku TSko :wink:

a co bude s TDckem? vikendove auto ? :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 14.1.2012, sob 16:14

td časem doslouží a nastoupí 75TS
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

HonzaQ4
Pozorovatel

Příspěvky: 363
Registrován: 12.3.2010, pát 00:21
Bydliště: Magic city Prague

Re: VM motori

Příspěvek od HonzaQ4 » 23.1.2012, pon 00:37

Milano: čoveče myslím že to je jiný turbo, no každopádně od tý doby je klid a najednou auto zas funguje jako dřív, tak sem to ještě neřešil :( ale objevil se novej problém, při delší jízdě se občas rozsvítí kontrolka žhavení a časem zas zhasne, při jízdě jsem ale nepoznal žádnej rozdíl, tak nevím co to může být :smt102
ex: Lancia delta hpe hf turbo
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD

V/RS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 23.1.2012, pon 19:07

tak tyhle elektronické pekáče se musí napíchnout jen na diagnostiku :smt013 , bohužel s tím zkušenosti nemám, pokud by to svítilo mě, tak bych to byl samozřejmě skrat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

HonzaQ4
Pozorovatel

Příspěvky: 363
Registrován: 12.3.2010, pát 00:21
Bydliště: Magic city Prague

Re: VM motori

Příspěvek od HonzaQ4 » 23.1.2012, pon 20:50

no tak to bude boj na jaře :) Každopádně táta mojí přítelkyně měl stejnej problém na Ivecu a nakonec se zjistilo že měl vytahanej klíňák, vim že je to mimo mísu, ale myslím že iveco je taky italská výroba a schodou okolností mi taky řemen po ránů slušně hvízdá a čeká mě výměna, tak mě napadlo jestli by tam nemohla bejt nějaká elektronická spojitost :D (čistě teoreticky)
ex: Lancia delta hpe hf turbo
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD

V/RS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 23.1.2012, pon 21:33

iveco je jiný typ motoru než VM motori takže i jiný motor managment

typl bych, že rozsvícení vstřiků znamená závadu, pokud to zhaslo tak bych to neřešil :)

třeba to je voda ve filtru- seznam chybových kodů zatím nemám :???:


EDIT:

mět VMko s EDC, tak si ořídím diagostiku: http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... istroj.pdf
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4898
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 16.3.2012, pát 22:55

A.J.Michal píše:zde je to zminovane vstrikovaci cerpadlo, serizeno na 2.0 TD

Obrázek
takže už vím z čeho je toto čerpadlo, je to z Giulietty a Alfetty 2.0 TD,typ motoru VM4HT/2 :-)

75ka a 90ka má tři štefty a Giulietta a Alfetta má jenom dva, to jest jinou přírubu.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 17.3.2012, sob 08:16

loooool

p.s mám vodní pumpu na 155ku 2,5 td a termostat na 164ku2,5td
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4898
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 21.3.2012, stř 15:09

V rámci veletrhu Ampér, jsem navštívil i Motortec :-)

zrovna měli dovezené dva VM motory do multicary, chlap mi přesně neřekl výkon a obsah, ale co vím, tak se tam montuje 3 litr ,má sice jen 76 kW ale nejakých 280 NM. Nechal mě ho i odkryt , tak sem ho trochu blíže prostudoval :)

omlouvám se za kvalitu fotek, bylo to narychlo :-)

napasovat ho do Alfy by asi nejspíše nebyl problém, jenže už to ma comonrail a dalsi vychytavky
Přílohy
IMG_0321.jpg
IMG_0322.jpg
IMG_0323.jpg
IMG_0324.jpg
IMG_0325.jpg
IMG_0326.jpg
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 21.3.2012, stř 18:19

PORNO
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: VM motori

Příspěvek od Ladis » 21.3.2012, stř 18:41

Aby jste se nezbláznili vy naftoví úchyláci :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4898
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 21.3.2012, stř 20:24

:smt033 ten motor ma potencial , o tom zadna..... jen ta cena
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 21.3.2012, stř 20:39

vy se normálně nejedete vyfotit před továrnu VM motori v Bologně?? :wink:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 25.3.2012, ned 20:23

tak sem namontoval staré turbo z 2,0TD s ohlou lopatkou (nic lepšího sem po dílně nenašel)

a budu muset někde splašit jiné, otázka je, jestli nějaké origo nebo opět z A6ky
DSC02446.JPG
DSC02448.JPG
DSC02447.JPG
to turbo z karosy vypadá rajcovně :)
DSC02449.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 29.4.2012, ned 21:17

sem to kokot, takovouhle prasárnu udělat, sem si říkal ,proč se to tak hřeje na volnoběh:

vlevo svody z 2,0 v pravo svody z 2,4ky a turbo z A6ky

obdélníková díra byla přiložená na kruhovou :smt021

takže vhledem k použití VNT20 se jeví jak ojediné východisko zavařit výstup svodu a obrousit na vstupní průměr VNT20ky
DSC02544.JPG
DSC02545.JPG
DSC02546.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti