Příspěvek
od A.J.Michal » 3.1.2012, úte 16:04
jáke jsou příznaky, kdyby mi motor začal žrat olej případně, jestli by se mi nemohla voda dostat do válce?
Dneska jsem si snižil předvstřik , protože mi motor strašně chrochtal a při tom jsem zkontroloval olej a vodu. Olej mi z ničeho nic chybí cca půl litru a nevím kde by se mi to za takovou chvilku, co auto jezdí mohlo tolik oleje stratit. Mám mírné průsaky přes výpustný šroub ve vaně a odchází mi gufero za setrvačníkem. Má doměnka je, buďto to gufero za setrvačníkem je už totálně KO, nebo mi motor začal žrat olej.
Unikající voda je bohužel zapříčíněno tím, že mi teče kolem vložky válce tou malou dírkou z bloku pryč. Nyní otázka, zda má smysl tento motor ještě nějakým způsobem zachránit, nebo se mám podivat po něčem schudnějším. Pochybuji, že bych nějakým způsobem výtahl tu vložku válce a připadně sehnal druhou. A nebo tam dám starý 2.0 TD motor co mám v kumbále, ale s tím, že to ho...o pojede.
Uvidím co bude dále, zkusím nyní normálně jezdit a budu kontrolovat olej a vodu.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500