Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
- pepeknamornik111
- Příspěvky: 16
- Registrován: 4.4.2013, čtv 22:38
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
A ako tie veci premerat????? ten graf by zaujimal aj mna ale v alfa servise to pravdepodobne nerobil. Tam len nacital RJ. cakal som viac od tej diagnostiky. Ich zaver bol len ze CHZBU SME BOHUZIAL NENASLI ALE ZISTILI SME ZE TO BUDE PALIVOM. JE TAM SLABY TLAK PALIVA. Bohovsky servis. *ebnute dilina tam robia.
Alfa romeo 147 , 1.9 JTD , 85 kW , r.v. 2001 facelift+interier 2005
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
To je jasný, jestli přijede Šarkan, tak to můžete odladit přímo na letišti 

Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Musíš zohnať diagnostiku Fiat ECU Scan stačí ti voľná verzia a kábel OBD2. Snímač vačky si premeriaš s nejakou skúšačkou na 5V z výstupy snímača oproti kostre. (samozrejme ti niekto musí štartovať auto.pepeknamornik111 píše:A ako tie veci premerat????? ten graf by zaujimal aj mna ale v alfa servise to pravdepodobne nerobil. Tam len nacital RJ. cakal som viac od tej diagnostiky. Ich zaver bol len ze CHZBU SME BOHUZIAL NENASLI ALE ZISTILI SME ZE TO BUDE PALIVOM. JE TAM SLABY TLAK PALIVA. Bohovsky servis. *ebnute dilina tam robia.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Kolik km má to letiště v Senici ?....on když máš logovat na 5rs 1500 - 5100 tis.ot. tak to už je nějaká rychlost....wejwy píše:To je jasný, jestli přijede Šarkan, tak to můžete odladit přímo na letišti

Tam by to asi nebylo možné, všechny dávky paliva 15-110 nalogovat....
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No dobře, tak přijeď i tak. Pojede ti to stejně nejlíp :-) A určitě nás pár je, co by ten tvůj stroj rádi viděli :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
- pepeknamornik111
- Příspěvky: 16
- Registrován: 4.4.2013, čtv 22:38
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
http://www.inzercia.sk/inzerat-BSC0276- ... lm327-usb/ Je to to co mi treba na tu diagnostiku pre alfu?
Alfa romeo 147 , 1.9 JTD , 85 kW , r.v. 2001 facelift+interier 2005
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
VAG KKL je schhopnejsi.pepeknamornik111 píše:http://www.inzercia.sk/inzerat-BSC0276- ... lm327-usb/ Je to to co mi treba na tu diagnostiku pre alfu?
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Súhlasím, je lepší kábel KKL a nie LM327-osobne s ním nemám dobré skúsenosti.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
GTB2260VK je v provozu.
Prvních 100km má za sebou....Jen mi asi vylítal těsnící tmel u příruby na svodech , tak to začalo pískat. Jak to bylo srovnaný na magnetce tak na tom hladkém povrchu se to asi neudrželo. Takže přírubu asi trochu zdrsním, aby ten tmel se tam udržel , nebo tam dám nějaké těsnění....
Máte někdo zkušenost kolik by mělo být EGT při konstantní jížde cca při 160km/hod ?
A jaký by měl být tlak oleje po zahřátí.... na volnoběd a při 3000tis.ot. ?

Máte někdo zkušenost kolik by mělo být EGT při konstantní jížde cca při 160km/hod ?
A jaký by měl být tlak oleje po zahřátí.... na volnoběd a při 3000tis.ot. ?
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jo ideál je pod 850, GTB májí tuším krátkodobě 1050st. Jen mě zajímá jestli mě to měří správně. Při konstantní rychlosti 160km/hod mám cca 500st...při vyřazení to po pár vteřinách klesne na 200, to je minimun na budíku , tak jestli to čidlo nemám víc zasunout do turba , kouká tam zatím jen cca 5mm. Tlak oleje po zahřátí mám při 3000tis ot 4,8bar a na volnoběh jen 1 až1,1 baruyan.ko píše:EGT treba idealne udrzet pod 850 stupnu.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
na ctyrventilech by melo byt kolem 4,5 baru pri 4000 otackach
EGT senzor mi ve svodech vycniva asi centimetr (na fotce je to vice, pri testovani) 200 stupnu pri noze z plynu souhlasi, v beznem mestskem provozu se to pohybovalo mezi 400 a 500 stupni. V maximu se vstrikovanim WM25 900, bez 1000 stupnu.
EGT senzor mi ve svodech vycniva asi centimetr (na fotce je to vice, pri testovani) 200 stupnu pri noze z plynu souhlasi, v beznem mestskem provozu se to pohybovalo mezi 400 a 500 stupni. V maximu se vstrikovanim WM25 900, bez 1000 stupnu.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Prosim o radu. Zda sa mi ze moje auto prudko ozije az po prekroceni 2000ot. Nechcem zbytocne rozoberat a cistit turbo len pre moje domienky. Nemam prakticke skusenosti s tymto motorom. A ani nikto v okoli koho poznem nema tento motor. Ide o 2.4 jtd 100kw s turbom gerrett. Urobil som nekolko merani. Tak ako ste na tom majitelia 2.4jtd 100kw????
Neda sa mi tu vlozit subor, takze takto
http://uloz.to/xtRsTkTd/lancia-2-4jtd-txt
Neda sa mi tu vlozit subor, takze takto
http://uloz.to/xtRsTkTd/lancia-2-4jtd-txt
Naposledy upravil(a) Jans dne 24.5.2013, pát 06:58, celkem upraveno 1 x.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
zaslep EGR hned jak je na zvodoch a uvidis jak to auto ozije 

Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ja som mal na svojej 156ke upchatý katalyzátor.Auto tiež začalo zaberať až niečo okolo 2200rpm. Vymontoval som ho a s pomocou vapky vyčistil pokial nebol pekne priehľadný. Potom auto ožilo citeľne. Turbo začalo zaberať už okolo 1850rpm a zvýšila sa maximálna rýchlosť. 

Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Erg som na zimu sprevackoval. Skúsim zaslepiť, zmerať tlaky a porovnať.
Autu pravidelne vymetam komín, sadze a iskry zamnou nelietaju
Autu pravidelne vymetam komín, sadze a iskry zamnou nelietaju

Naposledy upravil(a) Jans dne 24.5.2013, pát 22:02, celkem upraveno 1 x.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
strach 

Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Radek156: Tak jak to vypadá? Jak to jede? A co spojka? :-)
Nevíš náhodou, jestli má 10V stejnou rozteč na setrvák jako 20V? Případně když oměřim setrvák z 10V změřil by si z 20V? Jestli se ti doma ještě nějakej povaluje :-)
Nevíš náhodou, jestli má 10V stejnou rozteč na setrvák jako 20V? Případně když oměřim setrvák z 10V změřil by si z 20V? Jestli se ti doma ještě nějakej povaluje :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Setrváky jsou rozdílné, mám jeden hozenej v garáži , změřit bych ho mohl. Jede to dobře, ale ještě jsem to neodladil, zatím hledám kde mi to píská, vypadá to na těsnení u svodů až to odstraním tak se bude ladit na 300HP. Spojka je minulý rok dávaná nová, ale mám připravenou HDS, když to bude klouzat, do keramiky nepůjdu.wejwy píše:Radek156: Tak jak to vypadá? Jak to jede? A co spojka? :-)
Nevíš náhodou, jestli má 10V stejnou rozteč na setrvák jako 20V? Případně když oměřim setrvák z 10V změřil by si z 20V? Jestli se ti doma ještě nějakej povaluje :-)
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
To vím že setrváky jsou jiný, mě jde o rozteč děr, jestli na 20V motor půjde setrvák a italská převodovka, místo toho krumplu od GM. Jinak 230mm lamela HDS matroš a přitvrzený přítlačák zvládne 480Nm. (což teda neni moc) Mě by zajímalo, kolik dá GM 240mm.
Proč nechceš keramiku?
Proč nechceš keramiku?
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
pujde
protoze keramika, vzhledem ke sve povaze, neni moc na denni jezdeni
protoze keramika, vzhledem ke sve povaze, neni moc na denni jezdeni
Alfa Romeo Perfection
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No dobře a tohle auto je stále na denní ježdění? 
Já s keramikou nikdy nejel, ale když tam má dvouhmotu, nemuselo by to být tak strašný ne? Případně u jednohmoty s odpruženou lamelou

Já s keramikou nikdy nejel, ale když tam má dvouhmotu, nemuselo by to být tak strašný ne? Případně u jednohmoty s odpruženou lamelou
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
A proc by nemelo byt? Nevsimnul jsem si, ze by Radek vyraboval interier. A ono stavet ciste special na sprinty z kombiku ... no ...
Problem keramicke spojky je, ze je bud sepnuta, nebo rozepnuta. Na nejaky plynuly prenos krouticiho momentu zapomen. S dvouhmotovym setrvakem by asi rychle zacvicila - jak s pruzinama, tak s treci plochou. O hluku ani nemluve
Vyhoda GM spojky/prevodovky je, ze v serii da pres 600Nm. (vim o jedne co drzi 700Nm
)
Problem keramicke spojky je, ze je bud sepnuta, nebo rozepnuta. Na nejaky plynuly prenos krouticiho momentu zapomen. S dvouhmotovym setrvakem by asi rychle zacvicila - jak s pruzinama, tak s treci plochou. O hluku ani nemluve
Vyhoda GM spojky/prevodovky je, ze v serii da pres 600Nm. (vim o jedne co drzi 700Nm

Alfa Romeo Perfection
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti