BRZDY
Re: BRZDY
stretol som sa už s kotúčmi k brembo brzdam ktore boli nejak povrchovo upravene a nehrdzaveli (tam kde je klzna plocha s platnička mi ano ale inak nie...)... len nejak na ne teraz neviem nikde natrafiť... myslel som že tie drahšie od zimmermann-a budu s touto povrchovou úpravou
Vŕtané nechcem kupovať až tak zbesilo nejazdím
Vŕtané nechcem kupovať až tak zbesilo nejazdím
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
Co jsem slyšel tak Brembo Max má nějakou povrchovku, která drží.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
tady se dají rozkliknout jednotlivé vlastnosti Brembo kotoučů
Hledej označení UV painted
http://www.brembo.com/en/car/replacemen ... Drums.aspx
Hledej označení UV painted
http://www.brembo.com/en/car/replacemen ... Drums.aspx
Re: BRZDY
Zdravím Alfisti ;-)
Kdyby jste měl někdo zájem umím přední vrtané ATM za:
Ilustrativní obrázek:
1391 Kč/ks - Technické parametry:
typ brzdoveho kotouce: plný
průměr v mm: 281
sila brzdoveho kotouce v mm: 15
minimalni tloustka (v mm): 13,2
Centrovaci prumer [mm]: 59
vyska ( v mm ): 44,7
Počet děr: 5
velikost závitu: 13
Kruhový vyvrt ? 2 [mm]: 98
povrch: lakováno
Barva: černá
1589 Kč/ks - Technické parametry:
typ brzdoveho kotouce: větráno
průměr v mm: 284
sila brzdoveho kotouce v mm: 22
minimalni tloustka (v mm): 20,2
Centrovaci prumer [mm]: 59
vyska ( v mm ): 43,5
Počet děr: 5
velikost závitu: 13
Kruhový vyvrt ? 2 [mm]: 98
povrch: lakováno
Barva: černá
Přední Drážkované Brembo Maxx (Vysoce nauhličené):
Ilustrativní obrázky:
1669 Kč/ks - Technické parametry:
montovací strana: přední osa
tloustka/sila( v mm): 22
průměr v mm: 284
vyska ( v mm ): 43,5
typ brzdoveho kotouce: vnitřně ventilováno
sila brzdoveho kotouce v mm: 22
minimalni tloustka (v mm): 20,2
Typ povolení: se vseobecnym osvedcenim (ABE)
Počet děr: 5
Centrovaci prumer [mm]: 59
Utahovaci moment [Nm]: 9,5
Kruhový vyvrt ? 2 [mm]: 59
Zadní Pouze Drážkované Brembo Maxx (vysoce nauhličené):
1359 Kč/ks - Technické parametry:
rafek, pocet der: 4
tloustka/sila( v mm): 10
průměr v mm: 251
vyska ( v mm ): 50,5
minimalni tloustka (v mm): 9
Počet děr: 4
Centrovaci prumer [mm]: 59
typ brzdoveho kotouce plný
mont. strana zadní náprava
1539 Kč/ks - Technické parametry:
rafek, pocet der: 5
tloustka/sila( v mm): 10
průměr v mm: 276
vyska ( v mm ): 45,7
minimalni tloustka (v mm): 9
Počet děr: 5
Centrovaci prumer [mm]: 59
Dále umím destičky Brembo - Přední + zadní na zeptání dle modelu
Kdyby jste měl někdo zájem umím přední vrtané ATM za:
Ilustrativní obrázek:
1391 Kč/ks - Technické parametry:
typ brzdoveho kotouce: plný
průměr v mm: 281
sila brzdoveho kotouce v mm: 15
minimalni tloustka (v mm): 13,2
Centrovaci prumer [mm]: 59
vyska ( v mm ): 44,7
Počet děr: 5
velikost závitu: 13
Kruhový vyvrt ? 2 [mm]: 98
povrch: lakováno
Barva: černá
1589 Kč/ks - Technické parametry:
typ brzdoveho kotouce: větráno
průměr v mm: 284
sila brzdoveho kotouce v mm: 22
minimalni tloustka (v mm): 20,2
Centrovaci prumer [mm]: 59
vyska ( v mm ): 43,5
Počet děr: 5
velikost závitu: 13
Kruhový vyvrt ? 2 [mm]: 98
povrch: lakováno
Barva: černá
Přední Drážkované Brembo Maxx (Vysoce nauhličené):
Ilustrativní obrázky:
1669 Kč/ks - Technické parametry:
montovací strana: přední osa
tloustka/sila( v mm): 22
průměr v mm: 284
vyska ( v mm ): 43,5
typ brzdoveho kotouce: vnitřně ventilováno
sila brzdoveho kotouce v mm: 22
minimalni tloustka (v mm): 20,2
Typ povolení: se vseobecnym osvedcenim (ABE)
Počet děr: 5
Centrovaci prumer [mm]: 59
Utahovaci moment [Nm]: 9,5
Kruhový vyvrt ? 2 [mm]: 59
Zadní Pouze Drážkované Brembo Maxx (vysoce nauhličené):
1359 Kč/ks - Technické parametry:
rafek, pocet der: 4
tloustka/sila( v mm): 10
průměr v mm: 251
vyska ( v mm ): 50,5
minimalni tloustka (v mm): 9
Počet děr: 4
Centrovaci prumer [mm]: 59
typ brzdoveho kotouce plný
mont. strana zadní náprava
1539 Kč/ks - Technické parametry:
rafek, pocet der: 5
tloustka/sila( v mm): 10
průměr v mm: 276
vyska ( v mm ): 45,7
minimalni tloustka (v mm): 9
Počet děr: 5
Centrovaci prumer [mm]: 59
Dále umím destičky Brembo - Přední + zadní na zeptání dle modelu
Naposledy upravil(a) [BADMAN] dne 25.6.2013, úte 12:35, celkem upraveno 3 x.
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]
Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec
Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 (Plnokrevní Italský Hřebec),
Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec
Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 (Plnokrevní Italský Hřebec),
Re: BRZDY
Pozor jednotlivé ceny se mohou nepatrně lišit dle modelu auta.
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]
Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec
Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 (Plnokrevní Italský Hřebec),
Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec
Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 (Plnokrevní Italský Hřebec),
alfa 166 brzdy
Ahoj kluci,
potřebovala bych poradit co se týče brzd. Mám alfu 166 2,4 jtd. Nějakou dobu mi při zahřátí auta pískalo pravé kolo, snažila jsem se rozhýbat brzdové válečky a zdálo se že to pomohlo. Normálně mi to jelo bez pískání, ale jak se mi auto zahřálo tak mi začalo auto brzdit tak, že jsem se nemohla ani rozjet. Brzda byla tvrdá. Nemáte s tím někdo zkušenost ? Dneska to chci ještě jednou rozebrat a kouknout se na to . Budu ráda za každou radu . Díky Vlaďka
potřebovala bych poradit co se týče brzd. Mám alfu 166 2,4 jtd. Nějakou dobu mi při zahřátí auta pískalo pravé kolo, snažila jsem se rozhýbat brzdové válečky a zdálo se že to pomohlo. Normálně mi to jelo bez pískání, ale jak se mi auto zahřálo tak mi začalo auto brzdit tak, že jsem se nemohla ani rozjet. Brzda byla tvrdá. Nemáte s tím někdo zkušenost ? Dneska to chci ještě jednou rozebrat a kouknout se na to . Budu ráda za každou radu . Díky Vlaďka
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8733
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: alfa 166 brzdy
Brzdové hadice, vyměň rovnou všechny společně s kapalinou...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: BRZDY
Caute
Mám takýto problém. Z časuna čas mi začali popiskávať brzdy sa mi od seba, bez toho aby som brzdil. Podľa zvuku to išlo odpredu. kotúče už boli na výmenu a tak som vymenil rovno aj platničky plus prečistenie valčekov.Platničky boli ešte tak na 50% ale bolo mi doporučené na nové kotúče dať nové platničky. Staré som teda odložil, keď zoderiem nové.. Samozrejme pískanie pokračovalo. pred tým len ked som išiel rovno alebo len tak sporadicky hocikedy.teraz keď idem rovno tak v pohode ale keď niekde trosku len idem do zákruty začne pískať, potom sa to prenesie aj do rovnobežnej jazdy.Zhodil som zadné platničky, majú cca po 4-5mm, zaujímavé že vnútorné obloženie je cca o 1mm menej opotrebované ako vonkajšie.zrazil som hrany, nakoľko bolo v platničkách polodrážka na falci od kotúča, myslel som že to sem tam šúcha a potom píska, jemne som prebehol platničky brúsnym papierom zložil a cca 10km bol pokoj a zase to hocikedy piští bez toho aby som brzdil.Môže to robiť ručná brzda? keď ju zatiahnem a potom povolím, trvá jej cca minútu kým sa vráti do pôvodnej polohy( asi zahrdzavené lanká) ale toto mám už dlho. preto som zatiaľ nepoužíval ručnú br.S toho pískania sa už niekedy idem zblázniť. Teraz mám na pláne ešte vyskúšať vyrovnať kotúče ,založiť nové platničky do zadu plus vyčistiť valčeky, vymeniť lanká ruč. brzdy a ak to bude ešte pískať tak to asi zapálim
Mám takýto problém. Z časuna čas mi začali popiskávať brzdy sa mi od seba, bez toho aby som brzdil. Podľa zvuku to išlo odpredu. kotúče už boli na výmenu a tak som vymenil rovno aj platničky plus prečistenie valčekov.Platničky boli ešte tak na 50% ale bolo mi doporučené na nové kotúče dať nové platničky. Staré som teda odložil, keď zoderiem nové.. Samozrejme pískanie pokračovalo. pred tým len ked som išiel rovno alebo len tak sporadicky hocikedy.teraz keď idem rovno tak v pohode ale keď niekde trosku len idem do zákruty začne pískať, potom sa to prenesie aj do rovnobežnej jazdy.Zhodil som zadné platničky, majú cca po 4-5mm, zaujímavé že vnútorné obloženie je cca o 1mm menej opotrebované ako vonkajšie.zrazil som hrany, nakoľko bolo v platničkách polodrážka na falci od kotúča, myslel som že to sem tam šúcha a potom píska, jemne som prebehol platničky brúsnym papierom zložil a cca 10km bol pokoj a zase to hocikedy piští bez toho aby som brzdil.Môže to robiť ručná brzda? keď ju zatiahnem a potom povolím, trvá jej cca minútu kým sa vráti do pôvodnej polohy( asi zahrdzavené lanká) ale toto mám už dlho. preto som zatiaľ nepoužíval ručnú br.S toho pískania sa už niekedy idem zblázniť. Teraz mám na pláne ešte vyskúšať vyrovnať kotúče ,založiť nové platničky do zadu plus vyčistiť valčeky, vymeniť lanká ruč. brzdy a ak to bude ešte pískať tak to asi zapálim
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP
- Miras
- Příspěvky: 50
- Registrován: 2.7.2008, stř 13:34
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
Tomyzv píše:Caute
Mám takýto problém. Z časuna čas mi začali popiskávať brzdy sa mi od seba, bez toho aby som brzdil. Podľa zvuku to išlo odpredu. kotúče už boli na výmenu a tak som vymenil rovno aj platničky plus prečistenie valčekov.Platničky boli ešte tak na 50% ale bolo mi doporučené na nové kotúče dať nové platničky. Staré som teda odložil, keď zoderiem nové.. Samozrejme pískanie pokračovalo. pred tým len ked som išiel rovno alebo len tak sporadicky hocikedy.teraz keď idem rovno tak v pohode ale keď niekde trosku len idem do zákruty začne pískať, potom sa to prenesie aj do rovnobežnej jazdy.Zhodil som zadné platničky, majú cca po 4-5mm, zaujímavé že vnútorné obloženie je cca o 1mm menej opotrebované ako vonkajšie.zrazil som hrany, nakoľko bolo v platničkách polodrážka na falci od kotúča, myslel som že to sem tam šúcha a potom píska, jemne som prebehol platničky brúsnym papierom zložil a cca 10km bol pokoj a zase to hocikedy piští bez toho aby som brzdil.Môže to robiť ručná brzda? keď ju zatiahnem a potom povolím, trvá jej cca minútu kým sa vráti do pôvodnej polohy( asi zahrdzavené lanká) ale toto mám už dlho. preto som zatiaľ nepoužíval ručnú br.S toho pískania sa už niekedy idem zblázniť. Teraz mám na pláne ešte vyskúšať vyrovnať kotúče ,založiť nové platničky do zadu plus vyčistiť valčeky, vymeniť lanká ruč. brzdy a ak to bude ešte pískať tak to asi zapálim
Ex: Alfa Romeo 156 SW 1.6TS
Ex: Fiat Punto 1.9D
Ex: Lancia Lybra 2,4 JTD SW
Ex: Alfa Romeo Gtv 2.0 T.S.
Ex: Fiat Punto 1.1
Ex: Fiat Punto 1.9D
Ex: Lancia Lybra 2,4 JTD SW
Ex: Alfa Romeo Gtv 2.0 T.S.
Ex: Fiat Punto 1.1
Re: BRZDY
tomyzv - brzdovku máš měněnou ? Pokud ne tak to zkus a pořádně odvzdušnit! Autu to neuškodí a už jsem zažil mírné přibrždování po zahřátí brzd díky staré kapalině.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- Miras
- Příspěvky: 50
- Registrován: 2.7.2008, stř 13:34
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
přes mobil mi to nechce citovat měl jsem na Lybře stejnej problém pořád mi to pískalo na zadku.Problém byl v brzdiči jsou tam dva vodící čepy a na tom spodním je gumička která už byla zpuchřelá a nevracelo se to zpět,vyměnil jsem i válečky a kapalinu+ nové desky a je klid,skoukni ty vodící čepy třeba to bude ono
Ex: Alfa Romeo 156 SW 1.6TS
Ex: Fiat Punto 1.9D
Ex: Lancia Lybra 2,4 JTD SW
Ex: Alfa Romeo Gtv 2.0 T.S.
Ex: Fiat Punto 1.1
Ex: Fiat Punto 1.9D
Ex: Lancia Lybra 2,4 JTD SW
Ex: Alfa Romeo Gtv 2.0 T.S.
Ex: Fiat Punto 1.1
- KillFucker
- Pozorovatel
- Příspěvky: 435
- Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
- Bydliště: okolí Prahy
Re: BRZDY
...s tímhle jsem se taky lopotil pěkně dlouho, zadní pravej brzdič jsem musel dát jinej, z nepochopitelnýho důvodu se nevracel. Když mi tady někdo víc upřesní, jaký dva vodící čepy se zpuchřelou gumičkou myslí, třeba to ještě opravíme a bude po problému..u víc lidí jak tak pozoruju. Přitom tyhle brzdiče se dávaj na mraky aut......
Naposledy upravil(a) KillFucker dne 8.12.2013, ned 13:55, celkem upraveno 1 x.
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V
http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V
http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...
Re: BRZDY
takže , najprv výmena platničiek, vyrovnanie kotúčov, výmena brzdových hadičiek pri kolesách, jemne popraskané nová kvapalina, výmena lanka ruč. brzdy, vyčistenie valčekov, potom dám vedieť.
uz len malý problém, musím došetriť na polovicu vecí
uz len malý problém, musím došetriť na polovicu vecí
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP
Re: BRZDY
takže nakoniec to boli len zahrdzavene platničky ktoré sa vôbec neposúvali, vonku museli ísť doslova násilím. vybraté,všetko vyčistené a zabrúsené, premazané špeci vazelínou, vložené nové platničky a voala, ticho ako na pohrebe ďakujem všetkým za pomoc, aj ochotnému chlapíkovi s autopredajne vo Zvolene, ktorý mi ochotne pomohol a vymenil platničky za pár drobných, bez prípravku by to nešlo
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP
Re: BRZDY
Troška som začal prechadzať net a na tejto stranke maju zaujimave ceny a značky http://www.fifoautoshop.sk
Ktoru zo značiek: Meyle, Valeo, Ate, Bosh, Ferodo by ste mi doporučili? najradšej by som mal aj doštičky aj kotuče rovnakej značky
Ktoru zo značiek: Meyle, Valeo, Ate, Bosh, Ferodo by ste mi doporučili? najradšej by som mal aj doštičky aj kotuče rovnakej značky
Alfička 159 2,4JTDm
Re: BRZDY
Momentalne mám ponuku na komplet Textar za 150€, dalej na českom eshope som našiel komplet TRW za cca 130€ ale ešte čakam na ponuku jedneho kamošovho známeho čo nakupuje za ceny servisov, ale nema servis tak uvidime
Alfička 159 2,4JTDm
Re: BRZDY
Takže do tretice prispevok
Vzal som tie textary a zatial parada, nepištia a brzdovy učinok je velmi dobry hlavne z vyššich rychlosti a konečne mi netrasie volantom a pedalom pri brzdeni
P.S. novy kotuč ma hrubku 26,2 minimalna hrubka je predpisana 24,2 a moje mali 20,6 do pi..
Vzal som tie textary a zatial parada, nepištia a brzdovy učinok je velmi dobry hlavne z vyššich rychlosti a konečne mi netrasie volantom a pedalom pri brzdeni
P.S. novy kotuč ma hrubku 26,2 minimalna hrubka je predpisana 24,2 a moje mali 20,6 do pi..
Alfička 159 2,4JTDm
Re: BRZDY
tiež som tomu nechcel veriť keď som ich zmeral...a doštičky už mali dosť za sebou keď som do nich zarypol šrobovakom kusok rohu sa odlomilo vyčital som z nich že to boli feroda ;)
prikladam foto ale je z mobilu tak asi bude male a nič tam nebude vidno...
prikladam foto ale je z mobilu tak asi bude male a nič tam nebude vidno...
Alfička 159 2,4JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů