Bylo tam par bot, ale nakonec vse ok az na jednu vec. To honovani mi osobne prislo dost hrube, sice nezbrousilo ani vystupky na vrchni a spodni strane valce, ale povrch valce byl trosku hrubsi. Jeste jsem to jemne opracoval 1200 na mokro.
Klika chodi krasne hladce, ale nove krouzky maji docela odpor, kliku v ruce protocim tezko. Do auta to v takovem stavu davat nebudu, chci to aspon najek zabehnout.
Zatim moje myslenka, je hodit na to hlavu, na olejove cerpadlo hodim cervika M20 a dam na nej filtr co mam navic. Naplnim olejem (20K). Svicky ven at to nema komprese a necham to par minut tocit pri nejakych rozumnych otackach (pneumatikou).
De to tak? Ma nekdo jinou zkusenost?
Jinak na vsech pistech je v jednom miste "vybrus" nemam duseni z ceho tam je. A dva pisty jsou najake smejdy, asi spatne odlitky
Fotky nahravam prubezne do galerky je tam všechno vidět, dneska dorazili i nejake nastroje na upravu hlavy

edit: Ted jsem si otevrel jeden dokument a nasel tam info u skladani pistnich krouzku. Pokyn spoj expanderu mezi otvory v pistu, ostatni krouzky spoje 45° a 90°. No v priloze u krouzku to nebylo tak jsem to udelal trosku jinak.

