

Kdyz neco najdu, tak se projedu at mam moznost porovnaniOlaf píše:Don Corleone: To, že nějaký auto hulilo, pač bylo čiplý, je nesmysl. Teda nesmysl pouze tehdy, pokud ti dělal čip někdo, kdo ví, co dělá a auto předtím prošlo zevrubnou kontrolou vstřiků, turba, spojky, apod. Plus to může bejt asi tak milionem dalších faktorů. Samozřejmě, že po zásahu typickýho rádoby tunera, kterej si koupil soft a kábl z ebay a načipuje cokoliv, to bude hulit jako prase vždy. Osobně mám 110 kw čiplejch na cca 135 kW, čip je na míru motoru a pozor, ani při zátěži nehulí, takže asi tak.
Giocatore: rozhodně Ti doporučuju 147 se 110 kW. 85 nebo 88 je fajn, ale pak se jednou projedeš v 110 kW a budeš zklamanej. Rozdíl je fest znát, spotřeba prakticky identická, jestli to někomu hodí litr na sto, tak je to moc, a ten podvozek to bez problémů zvládne. Jako bonus budeš mít hravý a rychlý auto se směšnou spotřebou, o šestikvaltu a zhusta lepší výbavě nemluvě. Jinak vířivé klapky sání se, pokud se nemýlim, těch JTDm ve 147 vůbec netýkaj, to je spíš záležitost 2,4 aspol. O problémech s EGR exkluzivně u 110 kW taky slyšim poprvé, je to blbost. EGR ti může dělat problemy v jakymkoliv motoru. Ale s tou 110 kW verzí se minimálně projeď.
a nebyla to náhodou 103 kW? ta se takhle chováGiocatore píše:Tak jsem se byl konecne podivat na jednu 147 1.9 jtd 16V 110kw, 2005. A vypada to tak ze me to trochu zklamalo, zitra se jeste pojedu podivat na jednu 8V verzi 88kw.
Chci se zeptat jestli to takto maji vsechny 16V 110kw, nebo jen tato na kterou jsem se byl podivat, napr. protoze mela neco s turbem?
Proste do cca 2000ot bylo to auto mrtvy, od 2000ot střela. Bud mi prislo ze ma turbo pozdejsi nastup a do 2000ot je treba zatuhla regulacea nebo je to divne zprevodovane. Protoze do tech 2000ot to proste nejelo, po meste jsem musel kolikrat z 3ky na 2ku protoze cekat 3-4 sekundy nez prekonam ten turboefekt to se fakt nedalo...
Jak to mate vy? je to normalni? nebo je to proste spatne zprevodovane a do 2000ot to proste netahne?
Uvidime jak zitra ta 88kw s 5kvaltem.
díky
Možná předčasně, mohl to bejt jen zasranej EGR... Víc by ti řekla diagnostika. Jinak chování jak napsal Temp.Giocatore píše:Papirove to byla 110kw, pokud vim tak 103kw se davali jen do pred Faceliftem.
Takze v tom pripade s tim neco bylo, tipnul bych to na regulaci turba nebo tak neco... Jeste ze jsem dal od toho ruce pryc
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti