 a ještě jsem se tu dočetl že by s tim vymontovanim mohli byt problémy něco v tom smyslu od 2015 trestne
 a ještě jsem se tu dočetl že by s tim vymontovanim mohli byt problémy něco v tom smyslu od 2015 trestne  
 a ještě jsem se tu dočetl že by s tim vymontovanim mohli byt problémy něco v tom smyslu od 2015 trestne
 a ještě jsem se tu dočetl že by s tim vymontovanim mohli byt problémy něco v tom smyslu od 2015 trestne  
 ale nemec na pest
  ale nemec na pest  

 
  



 Alfu jsem nikdy nemel, i kdyz se mi vzdycky moc libily, takze jsem se chtel radeji predem informovat na co si dat pozor. Jeste jsem uvazoval o 156, ale nakonec jsem od toho upustil kvuli tomu ze je to sedan a pristup do kufru bude na ho...o, takze jsem da se rict rozhodnutej pro tu 147 85kw. Jeste se zaptam jak je to zprevodovane u te 85kw? Delaji jen 5kvalty? Kolik cca toci pri 130?
 Alfu jsem nikdy nemel, i kdyz se mi vzdycky moc libily, takze jsem se chtel radeji predem informovat na co si dat pozor. Jeste jsem uvazoval o 156, ale nakonec jsem od toho upustil kvuli tomu ze je to sedan a pristup do kufru bude na ho...o, takze jsem da se rict rozhodnutej pro tu 147 85kw. Jeste se zaptam jak je to zprevodovane u te 85kw? Delaji jen 5kvalty? Kolik cca toci pri 130?Kdyz neco najdu, tak se projedu at mam moznost porovnaniOlaf píše:Don Corleone: To, že nějaký auto hulilo, pač bylo čiplý, je nesmysl. Teda nesmysl pouze tehdy, pokud ti dělal čip někdo, kdo ví, co dělá a auto předtím prošlo zevrubnou kontrolou vstřiků, turba, spojky, apod. Plus to může bejt asi tak milionem dalších faktorů. Samozřejmě, že po zásahu typickýho rádoby tunera, kterej si koupil soft a kábl z ebay a načipuje cokoliv, to bude hulit jako prase vždy. Osobně mám 110 kw čiplejch na cca 135 kW, čip je na míru motoru a pozor, ani při zátěži nehulí, takže asi tak.
Giocatore: rozhodně Ti doporučuju 147 se 110 kW. 85 nebo 88 je fajn, ale pak se jednou projedeš v 110 kW a budeš zklamanej. Rozdíl je fest znát, spotřeba prakticky identická, jestli to někomu hodí litr na sto, tak je to moc, a ten podvozek to bez problémů zvládne. Jako bonus budeš mít hravý a rychlý auto se směšnou spotřebou, o šestikvaltu a zhusta lepší výbavě nemluvě. Jinak vířivé klapky sání se, pokud se nemýlim, těch JTDm ve 147 vůbec netýkaj, to je spíš záležitost 2,4 aspol. O problémech s EGR exkluzivně u 110 kW taky slyšim poprvé, je to blbost. EGR ti může dělat problemy v jakymkoliv motoru. Ale s tou 110 kW verzí se minimálně projeď.
 Nevím no, vsude co jsem cetl nazory nebo recenze tak psali ze 8v jsou spolehlivejsi, nevim proc...
 Nevím no, vsude co jsem cetl nazory nebo recenze tak psali ze 8v jsou spolehlivejsi, nevim proc... z Brna co by se na ni jel se mnou podívat prosím?
 z Brna co by se na ni jel se mnou podívat prosím?  Jsem lajk moc toho nepoznám.
 Jsem lajk moc toho nepoznám. a nebyla to náhodou 103 kW? ta se takhle chováGiocatore píše:Tak jsem se byl konecne podivat na jednu 147 1.9 jtd 16V 110kw, 2005. A vypada to tak ze me to trochu zklamalo, zitra se jeste pojedu podivat na jednu 8V verzi 88kw.
Chci se zeptat jestli to takto maji vsechny 16V 110kw, nebo jen tato na kterou jsem se byl podivat, napr. protoze mela neco s turbem?
Proste do cca 2000ot bylo to auto mrtvy, od 2000ot střela. Bud mi prislo ze ma turbo pozdejsi nastup a do 2000ot je treba zatuhla regulacea nebo je to divne zprevodovane. Protoze do tech 2000ot to proste nejelo, po meste jsem musel kolikrat z 3ky na 2ku protoze cekat 3-4 sekundy nez prekonam ten turboefekt to se fakt nedalo...
Jak to mate vy? je to normalni? nebo je to proste spatne zprevodovane a do 2000ot to proste netahne?
Uvidime jak zitra ta 88kw s 5kvaltem.
díky

Možná předčasně, mohl to bejt jen zasranej EGR... Víc by ti řekla diagnostika. Jinak chování jak napsal Temp.Giocatore píše:Papirove to byla 110kw, pokud vim tak 103kw se davali jen do pred Faceliftem.
Takze v tom pripade s tim neco bylo, tipnul bych to na regulaci turba nebo tak neco... Jeste ze jsem dal od toho ruce pryc
 , ale spojkový. Mně to dělalo to samý, průsaky, nova spojka a zas to samý, a bylo to prasátkem. Jinak mně chodí kulisa krásně, nevychozeně, kvalty tam padaj krásně a celkem přesně, akorát občas tam nechce zapadnout hned zpátečka, tak jednou z deseti pokusů.
 , ale spojkový. Mně to dělalo to samý, průsaky, nova spojka a zas to samý, a bylo to prasátkem. Jinak mně chodí kulisa krásně, nevychozeně, kvalty tam padaj krásně a celkem přesně, akorát občas tam nechce zapadnout hned zpátečka, tak jednou z deseti pokusů.Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host