auto nebrzdí
Re: auto nebrzdí
Tady jsem to nenasel a kdyz uz jsem to nasel tak to sem hodim. Cetl jsem ze nekdo psal ze ma problemy s brzdama a kotouce ma 19 mm tak tahle tabulka je odpoved - minimum je 20,2 mm
edit: pardon nevsiml jsem si ze to je ve foru 156 tabulka plati pro 147
edit: pardon nevsiml jsem si ze to je ve foru 156 tabulka plati pro 147
Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDm 104 kW
Alfa Romeo 8C Compeizione 1:10 scale RC Electric Model Car
ex....Alfa Romeo 147 1,9 JTDm 110 kW
ex....Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 88kW
ex....Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kW
ex....Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kW
Alfa Romeo 8C Compeizione 1:10 scale RC Electric Model Car
ex....Alfa Romeo 147 1,9 JTDm 110 kW
ex....Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 88kW
ex....Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kW
ex....Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kW
Re: auto nebrzdí
ta míra 20,2mm je min asi pro většinu alfin co mají dvojté chlazené kotouče..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: auto nebrzdí
Mám dotaz na regulátor účinku brzd.
Mělo by tam být nějaké heblo na regulaci účinku brzd v závislosti na tom, jestli jezdí auto plné, nebo ne. Máte někdo fotku, jak to vypadá, kde to je a jak ověřit funkčnost? Popřípadě co s tím, pokud to nefunguje jak má. A ano, vyměnit mě to napadlo taky :-)
Mělo by tam být nějaké heblo na regulaci účinku brzd v závislosti na tom, jestli jezdí auto plné, nebo ne. Máte někdo fotku, jak to vypadá, kde to je a jak ověřit funkčnost? Popřípadě co s tím, pokud to nefunguje jak má. A ano, vyměnit mě to napadlo taky :-)
Giulietta jtdm 125kw
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia
-
Coustellier
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.10.2011, pon 12:31
- Bydliště: Velky Krtis
Re: auto nebrzdí
Cau hosi , vyskytol sa mi jeden velmi divny problem . Ked idem nad 70km/h a cim rychlejsie idem tym viac mi pri plynulom pribrzdovani kope pedal a niekedy sa prepadne o par milimetrov. je to velmi podobne brzdeniu na snehu dokonca az na lade. Auto vsak pri plnom brzdeni brzdi tak isto ako pred tym , takze to robi iba ked stlacim cca 15% brzdoveho pedalu. Je to celkom divne a bojim sa na tom chodit. Netusim co s tym moze byt, budem vdacny za akukolkver radu. a este sa chcem spytat ci to nemoze mat nieco spolocne s odpojenim baterie pretoze den pred tym ako to zacalo robit bola odpojena.
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto nebrzdí
Pokud máš ABS tak regulator tlaku nejspíš nemáš tuto funkci zastává ABS. Jinak se tento regulator nachází na zadní nápravě a je na táhlu od nápravy a jdou k němu brzdové hadičky. Většinou je spojen s nápravou nějakou pružinou.jazzman píše:Mám dotaz na regulátor účinku brzd.
Mělo by tam být nějaké heblo na regulaci účinku brzd v závislosti na tom, jestli jezdí auto plné, nebo ne. Máte někdo fotku, jak to vypadá, kde to je a jak ověřit funkčnost? Popřípadě co s tím, pokud to nefunguje jak má. A ano, vyměnit mě to napadlo taky :-)
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: auto nebrzdi
Mužeš mít třeba i koplej náboj,já už měnil na svém brzdy snad 6 a vždycky po cca 2000-5000kotouče vybrují... (Pokaždé dosedací plocha očištěna)Kůrkyn píše:kotouče jsou tam špatně nasazazené na náboji - je pod nimi špína. Co je to za značky brzd?
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
-
Coustellier
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.10.2011, pon 12:31
- Bydliště: Velky Krtis
Re: auto nebrzdí
objavil sa dalsi problem k tomu ze nastupuje ABS pri uplne miernom dobrzdovani pri rychlosti napr 80km/h . ked pribrzdujem dlhsie ako cca 4 sekundy pedal stvrdne a neda sa dalej zosliapnut a ked aj zatlacim celou silou, brzdny ucinok je uplne rovnaky. a este k tomu ked pustim nohu s brzdy tak auto chvilocku brzdi same a az potom nasledne pomaly odbrzdi a mozem znova vyuzit brzdy naplno.Este jedna vec ktoru som postrehol ze pri plnom zatlaceni brzdy ked auto stoji , po chvili zacne pedal klast odpor a vracia sa naspet, neda sa pretlacit aby sa stlacil, a zacne to vydavat taky cudny zvuk s oblasti motora , ako keby niekde unikal vzduch, proste (fučí to ) neviete mi niekto poradit co by to moholo byt ??
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto nebrzdí
mezi posilovačem a hlavním válcem musí být utěsněno! Při mojem řešení problému z brzdama stálým přibrzďováni, se vyzkoušelo i to že jsme daly mezi válec a posilovač podložky aby se zvětšila ona vůle, poté ale nešlo turbo a nešel posilovač. Ale hlavně se přišlo na to že clý problém byl v oné tyčce od pedálu. Tudíž rozborka půlky motoru aby mohl válec s posilovačem ven a krok pedálu seřídit. Tudíž bych řekl že ti podchází podtlak.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto nebrzdí
buď jsem špatně hledal, ale nenašel jsem radu.
Včera, když jsem měnil brzdové destičky, jsem měl problém s levým brzdičem. Na této straně jsem měl i víc sjeté destičky než na druhé straně. Brzdový válec šel velmi těžce a špatně zatlačit zpět do brzdiče. Na pravé straně šel zatlačit bez problémů. Nevíte, jak vyčistit a co zkontrolovat na tomto špatném brzdiči?
Díky
Včera, když jsem měnil brzdové destičky, jsem měl problém s levým brzdičem. Na této straně jsem měl i víc sjeté destičky než na druhé straně. Brzdový válec šel velmi těžce a špatně zatlačit zpět do brzdiče. Na pravé straně šel zatlačit bez problémů. Nevíte, jak vyčistit a co zkontrolovat na tomto špatném brzdiči?
Díky
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: auto nebrzdí
by som asi vymenil tu gumovu hadicku mozno pomoze ale najprv precitaj toto:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 65#p279565
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 65#p279565
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
-
niki4motion
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.12.2012, pát 22:59
Re: auto nebrzdí
Chtěl sem se zeptat,máte někdo zkušenost se zástavbou větších brzd do 156? Pokud ano jakých,podělte se.
Re: auto nebrzdí
kluci nevíte kam vede hadička na obrázku u levýho předního kola? Na pravym je zaslepená. Vytekla mi přes ní všechna brzdovka, palubka nic nezahlásila. Je to super pocit, když dobrždujete na křižovatce a propadne se pedál.
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: auto nebrzdí
ja mam tak odstiknuty senzor opotrebenia na jednej strane... neviem preco to dakto tak stikol ked na druhej strane ho nechal
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: auto nebrzdí
Senzor opotrebeni spina asi pres nulu, takze i kdyz je smiklej tak to nema vliv.
Ale pokud se jednou pri brzdeni prop ad pedal tak to je nejake divne
Ale pokud se jednou pri brzdeni prop ad pedal tak to je nejake divne
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: auto nebrzdí
takže v tom je drátek na čidlo opotřebení desek. Brzdovka v tom teda nebude ne. Musela mi vychcat přes třmen
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: auto nebrzdí
Hoj pánové. Tak mam po TK a přišlo se na to, že mi pravé zadní kolo brzdí nějak hůře. Jak na pedál tak na ručku. Rozdíl byl teda na hraně tak jsem prošel. Kotouče, destičky, kapalina ok. Před rokem jsem to měl rozdělaný, protože se zahřívala brzda. Byla to zatuhlá destička. Přišel jsem na to že u zadního prasátka bylo prasklé těsnění. Tak jsem ho měl venku a prasatko bylo na kraji zlehka orezlé. Vyčistil jsem ho, výsledek docela dobrej jako nový samožřejmě nebylo. Ale koupil jsem celou tu sadu těsnění a všechno co se dalo tak povyměňoval. Ale jak vidět tak to asi nestačilo. Kde teda může být problém, jeto to prasátko nebo ještě něco jinýho? Nějaký nápady. 156SW JTDm 04.
Re: auto nebrzdí
Zdravím Vás,
potřeboval bych menší radu.
Jde o to, že jsem na Alfě 156 1.9 JTD 81Kw, začal mít problémy s pravou zadní brzdou. Konkrétně, že se mi strašně zahřívá.
Nejdříve příběh začal tak, že jsem měl totálně sjeté brzdové destičky, tak jsem si je vyměnil. Po výměně destiček jsem jel do práce, kdy po zastavení strašný smrad a žár od brzd, kouř se přida také.
Sundal jsem to zpět a vyměnil za nový třmen, protože tam nakonec vyl strhlý závit na odvzdušňovači.
No a problém žhnutí přetrvává i po výměně třmenu, protože jsem si byl zajet zkušební jízdu a kotouč byl do ruda rozpálený.
Proto Vás žádám o nějakou radu, čím by to mohlo být způsobeno. Mohlo by to být způsobeno třeba ložskem? Protože se mi zdá že je tam moc velká vůle.
Děkuji předem
S pozravem
KurmaN
potřeboval bych menší radu.
Jde o to, že jsem na Alfě 156 1.9 JTD 81Kw, začal mít problémy s pravou zadní brzdou. Konkrétně, že se mi strašně zahřívá.
Nejdříve příběh začal tak, že jsem měl totálně sjeté brzdové destičky, tak jsem si je vyměnil. Po výměně destiček jsem jel do práce, kdy po zastavení strašný smrad a žár od brzd, kouř se přida také.
Sundal jsem to zpět a vyměnil za nový třmen, protože tam nakonec vyl strhlý závit na odvzdušňovači.
No a problém žhnutí přetrvává i po výměně třmenu, protože jsem si byl zajet zkušební jízdu a kotouč byl do ruda rozpálený.
Proto Vás žádám o nějakou radu, čím by to mohlo být způsobeno. Mohlo by to být způsobeno třeba ložskem? Protože se mi zdá že je tam moc velká vůle.
Děkuji předem
S pozravem
KurmaN
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 81kW (2001)
Re: auto nebrzdí
A nebrzdí ti ta brzda pořád, ikdyž nešlapeš na brzdu? To by asi mnohé vysvětlovalo. Těžko se to tak zahřívá normálním bržděním. A ložisko by dělalo asi i nějaké zvuky. Kde se ti zdá, že je velká vůle?
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: auto nebrzdí
Tohle by mohla způsobovat brzdová hadice k tomu danýmu kolu. Jednou jsem měl něco podobnýho,byla už uvnitř zpuchřelá u fungovala jako klapka tlak kapaliny do třmenu pustila,ale zpátky už né.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: auto nebrzdí
Mě to dělal i zarezlý bovden od ruční brzdy. Zatáhl jsem ruční brzdu, ale ikdyž jsem ji pustil, tak držela brzda sevřená a pořád přibržďovala.
Navrhl bych zvednout auto heverem u toho kola a zkusit s ním otočit. Jestli se nebude hezky točit, je to kouslá brzdy z jednoho, nebo druhého důvodu.
Navrhl bych zvednout auto heverem u toho kola a zkusit s ním otočit. Jestli se nebude hezky točit, je to kouslá brzdy z jednoho, nebo druhého důvodu.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: auto nebrzdí
No rucni brzdou to byt nemuze, protoze jak jsem menil trmen tak jsem ji na to ani nenapojil protoze musim vymenit lanko, tzn. ze jsem to byl projet bez lanka na rucku.
Vule je takova ze pri pohybu kolem je pohyb asi o centimetr. Coz si myslim ze je dost. Ale nedokazu posoudit ze sveho laickeho oka.
Mozna snad ta hadicka, ale opravdu dokaze haficka neco takovyhoto?
Jinak ano dela to i pri nebrzdeni
Vule je takova ze pri pohybu kolem je pohyb asi o centimetr. Coz si myslim ze je dost. Ale nedokazu posoudit ze sveho laickeho oka.
Mozna snad ta hadicka, ale opravdu dokaze haficka neco takovyhoto?
Jinak ano dela to i pri nebrzdeni
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 81kW (2001)
Re: auto nebrzdí
Ano, hadička to dokáže. Máš odpojený i lanka, co jsou přímo na brzdě?
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: auto nebrzdí
Lanko odpojeny jen na tu rucni brzdu. Potom kdyz jsem menil ten trmen tak lanko s brzdovou kapalinou. Ale to je namontovany a odvzdusneny.
Tak zeby to nechodilo zpet?
Jen lanko by neudelalo takovou vuli tak by me zajimlo cim muze byt i ta vule zpusobena.
Tak zeby to nechodilo zpet?
Jen lanko by neudelalo takovou vuli tak by me zajimlo cim muze byt i ta vule zpusobena.
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 81kW (2001)
Re: auto nebrzdí
Neviem jak vy ale ja uz videl zadny piestik zamlateny kladivom dnu, samozrejme potom uz zadok nebrdil vobec
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: auto nebrzdí
Zpět to nechodí téměř jistě. Jen těch důvodů může být víc.
od nejsnažších
1. lanko ruční brzdy (poznáš tak, že ji úplně odpojíš i od brzd a když to bude ok, je to ono)
2. zaseklý brzdový píst. Může být zarezlej, či jinak zabordelenej a prostě nechodí. Rozeber třmen, sundej gumovou manžetu a koukni pod ni. Měl by jít i zmačknout, ale budeš s tím muset i pootáčet (prý klíčem na flexu a blikskama to jde v pohodě)
3. zpuchřlá brzdová hadička, která pustí tlak tam, ale už ne zpět
4. nějaký binec/žmolek v hadičkách/pístu a dělá podobnou neplechu, jako hadička. Asi to jde zjistit jen výměnou.
5. může to být i hlavní brzdový válec pod pedálem, ale to by brzdilo i protější kolo (tedy u tebe levá přední. Pokud se točí, tohle to není)
Já nedávno řešil to samé a byla to právě ta ruční brzda v kombinaci se zaseklým pístem. (lanko se seklo v bovdenu, píst nechopdil zpátky a zanesl se bincem, takže pak už ani zpátky moc ochotně chodit nechtěl).
Ale zas jestli se ti kolo na náboji vrtí o centimetr, tak by to mohlo souviset i s tím. Když odbrzdíš a zahejbeš čelistma brzd, tak se hýbou, nebo jsou sevřený? Pokud sevřený, je to brzdama. Pokud se vrtí, tak by to mohlo být i to ložisko.
od nejsnažších
1. lanko ruční brzdy (poznáš tak, že ji úplně odpojíš i od brzd a když to bude ok, je to ono)
2. zaseklý brzdový píst. Může být zarezlej, či jinak zabordelenej a prostě nechodí. Rozeber třmen, sundej gumovou manžetu a koukni pod ni. Měl by jít i zmačknout, ale budeš s tím muset i pootáčet (prý klíčem na flexu a blikskama to jde v pohodě)
3. zpuchřlá brzdová hadička, která pustí tlak tam, ale už ne zpět
4. nějaký binec/žmolek v hadičkách/pístu a dělá podobnou neplechu, jako hadička. Asi to jde zjistit jen výměnou.
5. může to být i hlavní brzdový válec pod pedálem, ale to by brzdilo i protější kolo (tedy u tebe levá přední. Pokud se točí, tohle to není)
Já nedávno řešil to samé a byla to právě ta ruční brzda v kombinaci se zaseklým pístem. (lanko se seklo v bovdenu, píst nechopdil zpátky a zanesl se bincem, takže pak už ani zpátky moc ochotně chodit nechtěl).
Ale zas jestli se ti kolo na náboji vrtí o centimetr, tak by to mohlo souviset i s tím. Když odbrzdíš a zahejbeš čelistma brzd, tak se hýbou, nebo jsou sevřený? Pokud sevřený, je to brzdama. Pokud se vrtí, tak by to mohlo být i to ložisko.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů