Veteránské značky
Re: Veteránské značky
Milano . To je odpověď na na Tvůj příspěvek ze 6. 11. ohledně toho týpka .
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
old píše:Milano . To je odpověď na na Tvůj příspěvek ze 6. 11. ohledně toho týpka .
AHA


Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Veteránské značky
V pořádku , měj se .
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
tak dnes sem zjistil, že nepůjde přihlásit moje 75 amerika na véčka
a to z toho důvodu, že je v evidenci magistrátu a z té evidence je vyškrtnu jedině tak, že doložím doklad o ekologické likvidaci, což by znamenalo alfu sešrotovat
a to z toho důvodu, že je v evidenci magistrátu a z té evidence je vyškrtnu jedině tak, že doložím doklad o ekologické likvidaci, což by znamenalo alfu sešrotovat

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Veteránské značky
Na Véčka se dá vozidlo do r. v. 84 . a to ještě pouze do konce r. 09 . Neřeš V značky a jestli splňuješ rok , který jsem napsal , tak si ji nech otestovat klubovou testací a budeš platit 1/12 , nevím kolik to je ve tvém případě , ale pomůže to . Třiď odpad , Bursík Ti vytřídí garáž .
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
old píše:Třiď odpad , Bursík Ti vytřídí garáž .

- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
Kůrkyn píše:old píše:Třiď odpad , Bursík Ti vytřídí garáž .

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
To old:
amerika je 88 ročník takže sem se Včkama počítal do budoucna, protože platit pojistku za 3,0 když se jedu občas projet nebo na sraz je na pytel, proto jsem uvažoval o stavbě GTV6ky, kde bych se na Véčka dostal rychlejš a užíval si vysokou spotřebu šestiválce( za předpokladu, že bych postavil něco co projde testací) nějde mi tak ani o GTV6ku jako o motor 3,0V6 kterej má najeto 25 000km
jiank jsem nepochopil souvislot s nízkou pojistkou na veterána a V značkama, mám to chápat tak, že nízkou pojistku si mohu užívat i když nemám V značky, když je testovacím komisařem uznána za veterána?????
na magistrátu mi mi řekly, že i kdyby moje amerika byla správně stará a prošel testací na veterána, tak bych neuspěl při přihlášení na Vznačky, protože je alfa v stále registru vozidel(listoval v nějaké tlusté knížce)
kdežto ku příkladu moje alfety na CH papírech, by neměli bejt žádnej problém, protože je v registru vozidel ČR těžkou najdou(možná je v Ch Tp i nějaký razítko, že je u nich vyřazeno z provozu, ale nepoznám který toje)
jiank abych tak nějak schrnul, chcu mět ve finále alfettu chromku s jakým koliv motorem a alfu s motorem V6 3,0
každopádně sypat investice je jednodušší do jednoho auta než do dvou, co že si měl rozmyslet než jsem koupil dva alfetty
. holt se mladej a nerozvážnej (chtěl sem napsat blbej, ale to nerozvážnej zní líp)
amerika je 88 ročník takže sem se Včkama počítal do budoucna, protože platit pojistku za 3,0 když se jedu občas projet nebo na sraz je na pytel, proto jsem uvažoval o stavbě GTV6ky, kde bych se na Véčka dostal rychlejš a užíval si vysokou spotřebu šestiválce( za předpokladu, že bych postavil něco co projde testací) nějde mi tak ani o GTV6ku jako o motor 3,0V6 kterej má najeto 25 000km
jiank jsem nepochopil souvislot s nízkou pojistkou na veterána a V značkama, mám to chápat tak, že nízkou pojistku si mohu užívat i když nemám V značky, když je testovacím komisařem uznána za veterána?????
na magistrátu mi mi řekly, že i kdyby moje amerika byla správně stará a prošel testací na veterána, tak bych neuspěl při přihlášení na Vznačky, protože je alfa v stále registru vozidel(listoval v nějaké tlusté knížce)
kdežto ku příkladu moje alfety na CH papírech, by neměli bejt žádnej problém, protože je v registru vozidel ČR těžkou najdou(možná je v Ch Tp i nějaký razítko, že je u nich vyřazeno z provozu, ale nepoznám který toje)
jiank abych tak nějak schrnul, chcu mět ve finále alfettu chromku s jakým koliv motorem a alfu s motorem V6 3,0
každopádně sypat investice je jednodušší do jednoho auta než do dvou, co že si měl rozmyslet než jsem koupil dva alfetty

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re:
LOL tak tohle jsem právě nevěděl, jsem si myslel, že ti to prvně někdo musí schválit jako veterána a pak ti na základě toho přidělaj značky a až po tom můžež běžet pro veteránskou pojistku.myc155 píše:jj, veterana muzes mit i na obyc RZ
k čemu tedy jsou ty V značky????
jen pokud dotáhnu auto z vnějška a je odhlášené??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re:
něco o veteránech :-)
4.2.1 TECHNICKÁ KLASIFIKACE VOZIDLA
Typ A – STANDARD
Je to vozidlo v souladu se standardní specifikací, tak jak bylo dodáno výrobcem. Pro vozidla o
historické původnosti dle skupin 2, 3 a 4 jsou povoleny (v rozsahu specifikace dané doby) úpravy na
přání, malé kosmetické změny a použití typického příslušenství které bylo v dané době na trhu.
Typ B – UPRAVENO V DOBĚ
Je to vozidlo postavené nebo upravené v dané době pro specifické účely, typické ve své podstatě a tím
historicky cenné. Pouze ve vztahu ke skupinám 1 až 4 historické původnosti je výrobce takového
vozidla označován jako „zhotovitel“.
Typ X – VÝJIMKA
Jde o vozidlo, jehož výrobní standard byl změněn tak, že vozidlo již neodpovídá době. Provedené
změny musí odpovídat všeobecným zásadám (§1.3) a musí být použity díly z příslušné doby anebo
díly znovu vyrobené podle identické specifikace doby (konstrukce, materiál a funkce).
Typ C – REPLIKA
Je to vozidlo zhotovené mimo původní dobu, s použitím nebo bez použití dobových dílů, kopírující
design původní doby. Vozidlo musí být zřetelně označeno aby bylo jasné, že jde o repliku. Zhotovitel
vozidla je považován za výrobce ve vztahu ke skupině 1 až 4 zachovalosti vozidla. Vozidlo smí být
považováno za vyhovující, jestliže datum jeho výroby spadá do věkového limitu FIVA. Před vydáním
průkazu identity FIVA pro toto vozidlo je národní autorita povinna nahlásit záležitost technické
komisi FIVA ke konečnému rozhodnutí.
4,.2.2 SKUPINY ZACHOVALOSTI VOZIDLA
Skupina 1 – AUTENTICKÁ VOZIDLA
Vozidla, tak jak byla původně vyrobena, beze změny a jen s malým zhoršením stavu. Kompletně
originální včetně interiéru a exteriéru. Výjimkou jsou jen pneumatiky, zapalovací svíčky, baterie a
jiné krátkodobé díly.
Skupina 2 - ORIGINÁLNÍ
Vozidla používaná ale nikdy ne repasovaná, podle originální specifikace a s průběžnou historií a
v originálním byť zhoršeném stavu. Díly normálně opotřebené mohou být vyměněny za nové,
odpovídající dobové dokumentaci. V duchu doby může být také obnoven lak, povrchová ochrana a
čalounění.
Skupina 3 – REPASOVANÁ VOZIDLA
Vozidla o známé identitě, celkově nebo částečně demontované, repasované a znovu smontované.
Možné jsou jen malé odchylky od výrobní specifikace, jestliže původní díly nebo materiál již nejsou
k dispozici. Originální díly pokud jsou k dostání musí být použity, ale mohou být nahrazeny jinými
díly o stejných vlastnostech. Interiér, exteriér a externí finiš musí být co nejblíže dobové dokumentaci.
Skupina 4 – PŘESTAVĚNÁ VOZIDLA
Díly z jednoho nebo více vozidel stejného modelu a typu, smontované do jednoho vozidla tak, aby
vzniklé vozidlo bylo co nejblíže originální dokumentaci výrobce. V rámci přestavby mohou být
vyrobeny nové díly nebo díly neodpovídající době (jako např. karoserie, blok motoru, hlava válců
nebo jiné díly, které nenesou znaky identity). Finiš interiéru a exteriéru musí být co nejblíže dobové
dokumentaci.
4.2.1 TECHNICKÁ KLASIFIKACE VOZIDLA
Typ A – STANDARD
Je to vozidlo v souladu se standardní specifikací, tak jak bylo dodáno výrobcem. Pro vozidla o
historické původnosti dle skupin 2, 3 a 4 jsou povoleny (v rozsahu specifikace dané doby) úpravy na
přání, malé kosmetické změny a použití typického příslušenství které bylo v dané době na trhu.
Typ B – UPRAVENO V DOBĚ
Je to vozidlo postavené nebo upravené v dané době pro specifické účely, typické ve své podstatě a tím
historicky cenné. Pouze ve vztahu ke skupinám 1 až 4 historické původnosti je výrobce takového
vozidla označován jako „zhotovitel“.
Typ X – VÝJIMKA
Jde o vozidlo, jehož výrobní standard byl změněn tak, že vozidlo již neodpovídá době. Provedené
změny musí odpovídat všeobecným zásadám (§1.3) a musí být použity díly z příslušné doby anebo
díly znovu vyrobené podle identické specifikace doby (konstrukce, materiál a funkce).
Typ C – REPLIKA
Je to vozidlo zhotovené mimo původní dobu, s použitím nebo bez použití dobových dílů, kopírující
design původní doby. Vozidlo musí být zřetelně označeno aby bylo jasné, že jde o repliku. Zhotovitel
vozidla je považován za výrobce ve vztahu ke skupině 1 až 4 zachovalosti vozidla. Vozidlo smí být
považováno za vyhovující, jestliže datum jeho výroby spadá do věkového limitu FIVA. Před vydáním
průkazu identity FIVA pro toto vozidlo je národní autorita povinna nahlásit záležitost technické
komisi FIVA ke konečnému rozhodnutí.
4,.2.2 SKUPINY ZACHOVALOSTI VOZIDLA
Skupina 1 – AUTENTICKÁ VOZIDLA
Vozidla, tak jak byla původně vyrobena, beze změny a jen s malým zhoršením stavu. Kompletně
originální včetně interiéru a exteriéru. Výjimkou jsou jen pneumatiky, zapalovací svíčky, baterie a
jiné krátkodobé díly.
Skupina 2 - ORIGINÁLNÍ
Vozidla používaná ale nikdy ne repasovaná, podle originální specifikace a s průběžnou historií a
v originálním byť zhoršeném stavu. Díly normálně opotřebené mohou být vyměněny za nové,
odpovídající dobové dokumentaci. V duchu doby může být také obnoven lak, povrchová ochrana a
čalounění.
Skupina 3 – REPASOVANÁ VOZIDLA
Vozidla o známé identitě, celkově nebo částečně demontované, repasované a znovu smontované.
Možné jsou jen malé odchylky od výrobní specifikace, jestliže původní díly nebo materiál již nejsou
k dispozici. Originální díly pokud jsou k dostání musí být použity, ale mohou být nahrazeny jinými
díly o stejných vlastnostech. Interiér, exteriér a externí finiš musí být co nejblíže dobové dokumentaci.
Skupina 4 – PŘESTAVĚNÁ VOZIDLA
Díly z jednoho nebo více vozidel stejného modelu a typu, smontované do jednoho vozidla tak, aby
vzniklé vozidlo bylo co nejblíže originální dokumentaci výrobce. V rámci přestavby mohou být
vyrobeny nové díly nebo díly neodpovídající době (jako např. karoserie, blok motoru, hlava válců
nebo jiné díly, které nenesou znaky identity). Finiš interiéru a exteriéru musí být co nejblíže dobové
dokumentaci.
Červená dunovka se žlutou střechou.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
Kubas píše:vše máš třeba tady:
http://www.ceskyveteran.cz/testace/testace.php
jinak cituji:
Jaká je věková hranice pro veterána?
Podle technického kodexu FIVA:2004 čl. 1.1 – Zachovalé historické vozidlo je mechanicky poháněné vozidlo, vyráběné před více než 25ti lety (<1984) pro rok 2009. Od roku 2010 se limit pro historické vozidlo posouvá na 30 let (<1980).
jak je to ted pro rok 2012??
pořád stená písníčka tzn. 1980 a starší??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Veteránské značky
nevim. Musel bych googlit a to můžeš udělat sám....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
sem línej- jednodušší je zeptat se 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Veteránské značky
Pojištění Pojistné limity Roční Při sjednáníonline
ČSOB Standard 44/35 3.809,- Kč 3.509,- Kč
co řešíš? celoroční pojistka za 3.0 V6
ČSOB Standard 44/35 3.809,- Kč 3.509,- Kč
co řešíš? celoroční pojistka za 3.0 V6
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
nejde o pojistku (tolik) jde o jinou cenu vozu v případě havárky 

Naposledy upravil(a) Milano75 dne 4.2.2012, sob 22:20, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Veteránské značky
Milane a ty si myslíš že by ti ta pojistka k něčemu byla??? Ty si myslíš že v případě nehody by jsi si tu pojistku ještě užil? Já myslím že ne.
Havarijko ti na to nedají, bo je to starý krám.
upřímně ty se zabýváš naprostýma nesmyslama... jako je třeba jiný rozměr gum, nebo případná nehoda na 20 roků staré plečce co má hodnotu 10 000 czk jako favorit, ale to že máš UAZ motor v autě za což ti hrozí v případě nehody daleko větší flastr a zákaz řízení a i basa za podvod... tak to neřešíš vůbec

Havarijko ti na to nedají, bo je to starý krám.
upřímně ty se zabýváš naprostýma nesmyslama... jako je třeba jiný rozměr gum, nebo případná nehoda na 20 roků staré plečce co má hodnotu 10 000 czk jako favorit, ale to že máš UAZ motor v autě za což ti hrozí v případě nehody daleko větší flastr a zákaz řízení a i basa za podvod... tak to neřešíš vůbec



Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky

kdybych ti neřekl, že mám motor z UAZa, tak to nepoznáš

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Conflict
- Nováček
- Příspěvky: 125
- Registrován: 8.4.2011, pát 22:50
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
had&kříž: Trochu offtopic, ale:
Ty ceny pojistek, které jsi uvedl, jsou pro normální auto? Já si to teď u ČSOB zkoušel počítat s roční platbou (a sjednáním on-line) na moji 166 2.5V6 a vychází to na 4804,- Kč v nejlevnější variantě a bez doplňkového. U Kooperativy mám pov. ruč. za nějakých 5220,- na rok i s pojištěním proti živelné katastrofě a nějakýma rozšířenýma asistenčníma službama - už jsem jednou využil a v pohodě. Kdyby se ale dalo sehnat levnější ručko, tak bych se nezlobil.
Díky předem za informaci a omlouvám se za OT.
Ty ceny pojistek, které jsi uvedl, jsou pro normální auto? Já si to teď u ČSOB zkoušel počítat s roční platbou (a sjednáním on-line) na moji 166 2.5V6 a vychází to na 4804,- Kč v nejlevnější variantě a bez doplňkového. U Kooperativy mám pov. ruč. za nějakých 5220,- na rok i s pojištěním proti živelné katastrofě a nějakýma rozšířenýma asistenčníma službama - už jsem jednou využil a v pohodě. Kdyby se ale dalo sehnat levnější ručko, tak bych se nezlobil.
Díky předem za informaci a omlouvám se za OT.
ŠKODA Octavia III 1.6 TDi DPF 77 kW (2012)
Re: Veteránské značky
v souvislosti s pořízením "90" mě pár lidí oslovilo ohledně značek a registrace, zkušenosti z loňského podzimu jsou tady: http://www.alfisti.cz/admin/modules/art ... ete_znacky
budu rád když se k tomu vyjádří někdo kdo se v tom vyzná, rád to doplním atd....
budu rád když se k tomu vyjádří někdo kdo se v tom vyzná, rád to doplním atd....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské značky
Je to tak,jak je to napsané.Taky jsem to řešil,ale mě chyběli 2 roky.R.v. 1987.Platil jsem dovozovou technickou,eko 10000 a přihlášení.Ještě je jedna klička,pokud je vozidlo přihlášené v CZ a je starší 30 let,stačí protokol o historickém vozidle cca 2000 a pak jde auto převést bez placení eko poplatku a zůstávají mu normální čísla.Pokud je starší 30 let,jde udělat i levnější povinné ručení i bez testace.
Ale to se tě netýká.To je pro ty,co by kupovali auto tady.
Ale to se tě netýká.To je pro ty,co by kupovali auto tady.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Re: Veteránské značky
Jen doplnim, ze i dovoz nad 30 let jde resit na bila cisla pres veteranskou "eko" testaci( me to proslo).. , u zelenychh je to fuk ze jo ;)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Veteránské značky
jojo, to jsou přesně ty zmatky... prostě člověk nikdy neví jak to posoudí konkrétní úředník.... tvoji zkušenost do toho článku doplním....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Veteránské značky
Kdyby jste to někdo potřeboval, tak obě testace se dají zvládnout do týdne, za 4t Kč. Majitel se může jenom koukat a nemusí hnout prstem. Pak už jen poplatek na Registru HV 800,- Kč. Jsem přímo testační komisař.
Zmatky byly, protože některý Registry uznávaly tu klubovou testaci k odpuštění ekopoplatku, ale to bylo špatně, takže už to skončilo. Ekopoplatek se dá zmírnit pomocí tzv. ekotestace, která sice stojí 3500,- ale je v tom i ten žlutej průkaz (doklad o klubové testaci), kterej bude opravňovat k vjezdu do emisních zón (u zelenejch čísel je to jasný) a pořád lepší než desítka...
Aktuálně je to do r.1985 a auto musí být v původním pěkným stavu. Nemusí být přímo ve stavu A1 ale tuning nebo kusy před smrtí logicky s veteránem moc společnýho nemají.
Kdyby cokoliv tak můj nick zavináč seznam
Zmatky byly, protože některý Registry uznávaly tu klubovou testaci k odpuštění ekopoplatku, ale to bylo špatně, takže už to skončilo. Ekopoplatek se dá zmírnit pomocí tzv. ekotestace, která sice stojí 3500,- ale je v tom i ten žlutej průkaz (doklad o klubové testaci), kterej bude opravňovat k vjezdu do emisních zón (u zelenejch čísel je to jasný) a pořád lepší než desítka...
Aktuálně je to do r.1985 a auto musí být v původním pěkným stavu. Nemusí být přímo ve stavu A1 ale tuning nebo kusy před smrtí logicky s veteránem moc společnýho nemají.
Kdyby cokoliv tak můj nick zavináč seznam
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti