
Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Jak jsem již někde psal: nezapomínejte, že máte nejbezpečnější auto ve své třídě 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Něco pro pobavení..... Jak jsem už avizoval, minulý týden jsem byl na roční garančce..... Během servisu jsem na auto viděl a nechápal jsem, jak mechoš volal kolegy a při otevřených zadních dveřích na něco ukazoval a smáli se. No, na druhý den, když jsem auto vysával a myl, tak mi to docvaklo - preventivně zasunutý sáček za "protiokopovou zástěrou" pro případnou nevolnost dětí 

Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
už vidím jak ho z toho v panice rveš kdyby ho děti potřebovaly.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Rok se s rokem sešel, tak máme po letošní největší dovolené. Zase klasika, moře + Alpy. Najeto cca 2200 km se spotřebou 9,3 l/100 km, přičemž k moři jsem dojel s 8,5. Teď nás čeká servis po dvou letech při nájezdu jen něco přes 15 tis. km. Auto slouží, ale jezdí fakt spíš jen ty dovolené či občas nějaký ten výlet v okolí, jinak stojí bezpečně v garáži. Na daily poskakování kolem komína jsem pořídil nového fachmana, a sice letitého Pažouta vystřídal nový Swift.....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
přátelé diskuse o Stelviu poté, co Pete tohle auto prodal, je přesunuta sem: viewtopic.php?t=21333&start=925
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio
Pro pořádek, přiložím si do svého vlákna pár fotek mého aktuálního (a teda již třetího) Stelvia. Auto už je teda doma od dubna. Ale v červnu jsem to měl na keramice a fotky se ke mně dostaly teprve až teď, takže pár foto až nyní..... Jinak je to Veloce v podstatě ve fullce, krom Panoramy. A teda už i vč. toho el. tažného z fabriky.....
Nové vlákno zakládat myslím nemá smysl, když už tu zůstalo, tak budu pokračovat v tom stávajícím.
Nové vlákno zakládat myslím nemá smysl, když už tu zůstalo, tak budu pokračovat v tom stávajícím.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
hezky nafoceny.... jinak gratulace k hattricku no :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio
Krásnej kousek, prostě když jsou plasty v laku, tak auto působí mnohem dražším a luxusnějším dojmem, proti tomu se nedá zkrátka bojovat 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio
Pete moc hezký a máš výdrž - potřetí....
Jakaá to je barva, ta světlejší nebo tmavší ...tahle vypadá takto "vyblejskaná" perfektně. Kde Ti to dělali ?? Tak si to hezky užívej...

AR Brera 3,2Q4 280ps/ 2008
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 366
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio
Díky chlapi. Hattrick to je, ale možná to ani u toho neskončí. Pač to zase není zcela úplně to, co jsem chtěl. A sice Etna Red pearl. Tím, že jsem trval na Premium paketu a především tom tažném z fabriky, tak jsem si sakra omezil výběr skladových vozů. Ono takové auto i bylo (teda i vč. panoramy, která mě sice láká, ale mám zní sakra respekt) a byl jsem se na něj i osobně podívat, jenomže tam byla velmi těžká domluva s prodejcem a především zbytečně komplikovaný proces prodeje. No, možná jsem to měl skousnout a přenést se přes to, ale to je teď už jedno.... Nikdo jiný v cenově smysluplné Evropě takové auto neměl, tenhle jich měl postupně tři! Nechápu, prostě měl asi stejně vytříbený vkus jako já
No a ono ve hře byl i nový facelift zadaný do výroby u prodejce, kde jsem koupil své první Stelvio a se kterým jsem byl spokojen. Dokonce i cena byla při tehdejším kurzu docela fajn, ale za prvé by to bylo auto už s tím černě lakovaný spodkem, což už se mi tak nelíbí a za druhé to auto by dodali až v září (poptáváno koncem února). Jakákoliv jiná barva by byla do léta, ale Etna bohužel ne. A já to auto potřebuji především na léto.... Takže kdo ví, třeba to ještě jednou otočím, pokud udělají MY24 zase v celolaku a pokud by byly podmínky. Jakože nejsou, koruna fest oslabuje a vyhlídky nejsou lepší. Zlotůvka podle mě už na ta minima jen tak zase nespadne, a pořád říkám, že Poláci nás totálně převálcují. Šance vidím max u Forintu, ten je a bude stále volatilní, pač Orbán vs. EU je nekonečný seriál. A až MNB začne chtě nechtě vracet úrok do normálních sazeb z těch astronomických 13%, tak to i u těch největších střelců mezi spekulanty s atraktivitou měny rovněž sakra zamává. No a pokud by, tak tohle to auto třeba ještě i v inzerci uvidíte a třeba mi jebne v palici a hupsnu už do toho QV.....
Speedy: Jo, je to tak jak říkáš. A ta auta ve stejnolaku vypadají i mnohem sportovněji, je to jakoby trochu víc GTčko. Kdežto když je ten spodek černý, tak to je víc SUV. A čím světlejší barva, tím to to auto opticky víc snižuje. U téhle šedé to není zase až tak markantní, ale i tak, je to tam, no....
Ivos: Ahoj Ivoši. Hele, je to ta tmavší Vesuvio, ta světlejší Stromboli už se nějaké dva roky nedělá. Však jak jistě víš, pod Stellantisem nechutně zkrouhli paletu barev. Z nějakých cca 20 barev je teď 7, bo tak nějak. Smutné. Ale já jsem v tomhle konzervativní, mně do garáže smí jen bílá, červená, černá a odstíny šedi. A to jsem si ještě slíbil, že černou už nikdy, pokud to teda nebude MBčko.... No a tyhle "moje" barvy tam ještě i celkem zůstaly. Bílou mám moc rád (i když perlu ještě víc), ale u toho celolaku u té světlé barvy jdou echt vidět ty zcela rozdílné fugy mezi jednotlivými díly karoserie a působí to tak trochu, nooo, řekněme nehezky. A červenou miluju a na Alfu i patří, jenomže ta Alfa Red je prostě fakt s prominutím děvka barva. Jedna z nejškaredších červených vůbec. Když je čistá pod vrstvou lesku, tak ještě, ale i tak. Je to taková zastřená, vyšisovaná pastelka. No a Etna byl sen. Za mě ještě o kus lepší než předchozí Competizione, i když AR ty třívrstvé lakování prostě neumí (jakože neumí žádné, ale tři vrstvy jsou prostě vždy stečené). I tak bych ji bral, ale prostě to nevyšlo, viz výše. A tahle Vesuvio u mně byla jasná dvojka.....
Joo a keramiku jsem nechával dělat tady u nás u Michala Srovnala. Znám se s ním už docela let, i když jsem u něj auto na takouvouhle poctivou keramiku měl teď poprvé....


Speedy: Jo, je to tak jak říkáš. A ta auta ve stejnolaku vypadají i mnohem sportovněji, je to jakoby trochu víc GTčko. Kdežto když je ten spodek černý, tak to je víc SUV. A čím světlejší barva, tím to to auto opticky víc snižuje. U téhle šedé to není zase až tak markantní, ale i tak, je to tam, no....
Ivos: Ahoj Ivoši. Hele, je to ta tmavší Vesuvio, ta světlejší Stromboli už se nějaké dva roky nedělá. Však jak jistě víš, pod Stellantisem nechutně zkrouhli paletu barev. Z nějakých cca 20 barev je teď 7, bo tak nějak. Smutné. Ale já jsem v tomhle konzervativní, mně do garáže smí jen bílá, červená, černá a odstíny šedi. A to jsem si ještě slíbil, že černou už nikdy, pokud to teda nebude MBčko.... No a tyhle "moje" barvy tam ještě i celkem zůstaly. Bílou mám moc rád (i když perlu ještě víc), ale u toho celolaku u té světlé barvy jdou echt vidět ty zcela rozdílné fugy mezi jednotlivými díly karoserie a působí to tak trochu, nooo, řekněme nehezky. A červenou miluju a na Alfu i patří, jenomže ta Alfa Red je prostě fakt s prominutím děvka barva. Jedna z nejškaredších červených vůbec. Když je čistá pod vrstvou lesku, tak ještě, ale i tak. Je to taková zastřená, vyšisovaná pastelka. No a Etna byl sen. Za mě ještě o kus lepší než předchozí Competizione, i když AR ty třívrstvé lakování prostě neumí (jakože neumí žádné, ale tři vrstvy jsou prostě vždy stečené). I tak bych ji bral, ale prostě to nevyšlo, viz výše. A tahle Vesuvio u mně byla jasná dvojka.....
Joo a keramiku jsem nechával dělat tady u nás u Michala Srovnala. Znám se s ním už docela let, i když jsem u něj auto na takouvouhle poctivou keramiku měl teď poprvé....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů