Tak zaslepením egr tim chladičem cirkuluje voda stále, nebo ne? Ja egr zaslepeny nemam, ale byl, vyčistil jsem ho a odslepil, nicméně stejne budu dávat novy.
Dnes jsem na chladič Klímy, kde je zdeformovaný a vysypaný dal kousky kartonu a teplota se odost zlepšila, zakolísalo to jen jednou a minimalne, takze žeby deformovaný a lehce vysypaný chladič Klímy špatně cirkuloval vzduch na chladič a na některých místech prechlazoval?
Problém s teplotou v zimním období
Re: Problém s teplotou v zimním období
To sice ano, voda tim chladicem proteka, ale plyn (zplodiny) ne. Zplodiny se chladi, vodu orivaji, studeny motor rychleji zahrivaji a sani neprehrivaji.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Problém s teplotou v zimním období
U 1.9 JTDm 16v z mé zkušenosti teplota drží na 90°C po ohřátí, zatím jsem se nedostal nad nebo pod, ale zase netahám přívěsy.
V létě i v zimě stejně, jak už zde psali i jiný účastníci.
Než se vyměnil termostat ze začátku, tak tam se to neohřálo nad 85°C, po výměně jedině 90. Na 90°C v zimě se dostanu asi po 10-15 km.
Já mám problémy s teplotou okolí spíše.
Že při startování kolem 2°C a méně, se nejdříve moc nechce se zvláštními zvuky a poté na všechny 4 chytí, nechám minutu a pomalu jedu mezi 1500-2500 než se ohřeje. Topí po asi 4-6 km. Svíčky, palivový filtr, startér, baterie, vstřikovače v pohodě, ještě mě napadá klapka na sání zda nedezertuje u mě sem tam. (V minulosti hodila chybu, ale občasnou, teď nic)
Divné, že se to děje jen ráno, odpoledne i když je stejná teplota a komplet studený motor nebo i -5°C, tak se to v podstatě neděje. Taková ranní náladovka.
V létě i v zimě stejně, jak už zde psali i jiný účastníci.
Než se vyměnil termostat ze začátku, tak tam se to neohřálo nad 85°C, po výměně jedině 90. Na 90°C v zimě se dostanu asi po 10-15 km.
Já mám problémy s teplotou okolí spíše.
Že při startování kolem 2°C a méně, se nejdříve moc nechce se zvláštními zvuky a poté na všechny 4 chytí, nechám minutu a pomalu jedu mezi 1500-2500 než se ohřeje. Topí po asi 4-6 km. Svíčky, palivový filtr, startér, baterie, vstřikovače v pohodě, ještě mě napadá klapka na sání zda nedezertuje u mě sem tam. (V minulosti hodila chybu, ale občasnou, teď nic)
Divné, že se to děje jen ráno, odpoledne i když je stejná teplota a komplet studený motor nebo i -5°C, tak se to v podstatě neděje. Taková ranní náladovka.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw
ex. Fiat Punto II 1.2 44kw Active Facelift
ex. Fiat Punto 1.2 44kw
ex. Fiat Punto II 1.2 44kw Active Facelift
ex. Fiat Punto 1.2 44kw
Re: Problém s teplotou v zimním období
Johnny, ber to tak, že tvoje Alfa je dáma v letech. Moje manželka to má po ránu stejně. Vstávat se jí nechce a vydává zvláštní zvuky. Nakonec se to nějak povede, ale prvních 15 minut v koupelně se na ni nesmí ani mluvit. Po zahřátí na provozní teplotu už funguje normálně a večer chytne taky na první dobrou. A u mojí jsem si jistý i tím, že sání má v pořádku.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Problém s teplotou v zimním období
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti
