k tomu odkazu v AJ - tam se mluvi o zaveseni, ktere nema s platformou co delat. dale nerozumis tomu primeru ktery jsem ohledne platforem daval u konkretnich aut.
prave prodlouzeni ci zkraceni,pripadne mala uprava kvuli zaveseni se da povazovat za modifikaci platformy. proto Alfa jako automobilka jednoznacne deklaruje, ze 147 i GT pouzivaji platformu vychazejici z 156 protoze tam prave k temto modifikacim doslo, ale stale je to defacto stejna plosina a da se mluvit o tom, ze neco z neceho vychazi. coz doufam nezpochybnujes ty ani dalsi zastanci "Tipo teorie". to same ten passat a superb.
naproti tomu sama automobilka nikdy netvrdila, ze platforma 156 vychazi z platformy Tipa ale je originalni a v dobe uvedeni jinde nesdilena. ptam se proc? neni to nahodou proto, ze kdyz si porovnas rozmery ktere jsou uplne jine, obrazky z EPERu ktere jsou take uplne jine a kdyz si vlezes pod auto, nenajdes v podstate jediny dil nebo tvar, ktery by se podobal? nejde nahodou o jinou plosinu?
ale protoze tu dokola tvrdite, ze ty platformy ze sebe vychazeji, rekni mi ty nebo kdokoliv jiny, co je na nich tedy stejne? prosim tedy nejaky nakres nebo technickou dokumentaci, protoze pri vsi ucte veta z clanku nekde na webu mi nestaci..
