 
 K Milanu: 1. nemá samosvor. Jestliže je v háji spojka, skoro už bych uvažoval o výměně komplet převodovky z třílitra (která je ale delší) příp z turbíny (která je podobně dlouhá, ale ne každá má samosvor - ten byl až od X/87) a při tý příležitosti nový uložení převodovky. Jenom trpělivost s těma imbusama a výfukem, je to moc fajn práce
 . Jak je na tom dvojka a zpátečka? Já osobně bych uvažoval i o motoru, protože 2.5 je dost slabá (díky kompr. poměru jen 9:1). Ušetřil bych na ručení a přitom by to jelo pěkně. 2. Pod názvem Milano (je-li to origo Milano) se prodávala US verze, takže si nakup do zásoby hlavní žárovky (americký H4) a objednej si čidla, protože až ti odejde, budeš zbytečně čekat na dodání. Žárovky mají všichni prodejci US aut, čidla se musí objednat jako originál díl podle VIN a nejsou ve skladě ani v Polsku ani v Německu, protože tam jsou whitworty. V případě nějaký havárie nepasují neorigo díly, je to dost jiný auto (ani přední blatníky, který vypadají stejně, stejný nejsou). Jsou tam jiný a jinak uložený světla (origo jsou s rovným průmětem, takže neprojde STK) 3. měl bych na to 16" kola, kdybys chtěl. Zbyly
 . Jak je na tom dvojka a zpátečka? Já osobně bych uvažoval i o motoru, protože 2.5 je dost slabá (díky kompr. poměru jen 9:1). Ušetřil bych na ručení a přitom by to jelo pěkně. 2. Pod názvem Milano (je-li to origo Milano) se prodávala US verze, takže si nakup do zásoby hlavní žárovky (americký H4) a objednej si čidla, protože až ti odejde, budeš zbytečně čekat na dodání. Žárovky mají všichni prodejci US aut, čidla se musí objednat jako originál díl podle VIN a nejsou ve skladě ani v Polsku ani v Německu, protože tam jsou whitworty. V případě nějaký havárie nepasují neorigo díly, je to dost jiný auto (ani přední blatníky, který vypadají stejně, stejný nejsou). Jsou tam jiný a jinak uložený světla (origo jsou s rovným průmětem, takže neprojde STK) 3. měl bych na to 16" kola, kdybys chtěl. Zbyly   
 Jinak pozor na ty hurdyspojky, je to průserovej díl, kterej umí hodně potrápit. Smrt krajních se pozná tak, že na volnoběhu je chod nevyrovnaný, často vpředu nebo vzadu něco klepe a vibruje jako volnej plech. Jenže po "oroštování" to přejde a běží to jako hodinky. To je nejnebezpečnější závada, protože to znamená, že krajní spojka (nebo obě) je v háji a pokud se hned nevymění, vibrace likvidují unašeč kardanu. Ten se překvapivě dobře sváří (i když je to litina), jenomže se překvapivě špatně vyvažuje - spíš se prakticky ten kardan už nikdy vyvážit nedá, takže dělá už navěky bordel (odchází hurdyny, klepe, likviduje spojku a převodovku). Samotnej unašeč se vůbec nedodává, jenom kompletní celej vyváženej kardan (asi za 17.000 Kč). Takže při nákupu doporučuju kromě běžných věcí (brzdy, uložení náprav, rozvody, náplně, atd.) na 75 ještě povyměňovat všechny 3 hurdyny (jedna krajní stojí necelých 2500 Kč, prostřední asi 1700 Kč). U toho uložení náprav je ještě takovej fígl - dá se objednat ten středovej přední silentblok zadní nápravy ze Zagata, je tvrdší, dýl vydrží a auto líp vede. Jinak ještě doporučuju wapkou vystříkat místo před zadním kolem, kde je palivový čerpadlo, sundat vodiče a prostříkat to kontaktolem, dát zpátky, zaplácnout vazelínou a překrýt (stačí i jen zástěrkovinou, jen aby tam necákal solný roztok ze silnice). Na všech V6 byl taky problém v tom, že na každý nerovnosti drhnulo přední koleno výfukových svodů (před katem). Má to velkej vliv na výkon a spotřebu (a navíc se víc hřejou litinový parohy, který pak prdnou), když je to spláclý, takže pokud ano, doporučuju odfiknout, vevařit koleno nový a překrýt kusem plechu.



 . Takové věci jako TK a ručení neřeším. Nic ještě jednou díky, konečně se k ní dnes po skoro týdnu dostanu... zatím ahoj
. Takové věci jako TK a ručení neřeším. Nic ještě jednou díky, konečně se k ní dnes po skoro týdnu dostanu... zatím ahoj









