
K Milanu: 1. nemá samosvor. Jestliže je v háji spojka, skoro už bych uvažoval o výměně komplet převodovky z třílitra (která je ale delší) příp z turbíny (která je podobně dlouhá, ale ne každá má samosvor - ten byl až od X/87) a při tý příležitosti nový uložení převodovky. Jenom trpělivost s těma imbusama a výfukem, je to moc fajn práce


Jinak pozor na ty hurdyspojky, je to průserovej díl, kterej umí hodně potrápit. Smrt krajních se pozná tak, že na volnoběhu je chod nevyrovnaný, často vpředu nebo vzadu něco klepe a vibruje jako volnej plech. Jenže po "oroštování" to přejde a běží to jako hodinky. To je nejnebezpečnější závada, protože to znamená, že krajní spojka (nebo obě) je v háji a pokud se hned nevymění, vibrace likvidují unašeč kardanu. Ten se překvapivě dobře sváří (i když je to litina), jenomže se překvapivě špatně vyvažuje - spíš se prakticky ten kardan už nikdy vyvážit nedá, takže dělá už navěky bordel (odchází hurdyny, klepe, likviduje spojku a převodovku). Samotnej unašeč se vůbec nedodává, jenom kompletní celej vyváženej kardan (asi za 17.000 Kč). Takže při nákupu doporučuju kromě běžných věcí (brzdy, uložení náprav, rozvody, náplně, atd.) na 75 ještě povyměňovat všechny 3 hurdyny (jedna krajní stojí necelých 2500 Kč, prostřední asi 1700 Kč). U toho uložení náprav je ještě takovej fígl - dá se objednat ten středovej přední silentblok zadní nápravy ze Zagata, je tvrdší, dýl vydrží a auto líp vede. Jinak ještě doporučuju wapkou vystříkat místo před zadním kolem, kde je palivový čerpadlo, sundat vodiče a prostříkat to kontaktolem, dát zpátky, zaplácnout vazelínou a překrýt (stačí i jen zástěrkovinou, jen aby tam necákal solný roztok ze silnice). Na všech V6 byl taky problém v tom, že na každý nerovnosti drhnulo přední koleno výfukových svodů (před katem). Má to velkej vliv na výkon a spotřebu (a navíc se víc hřejou litinový parohy, který pak prdnou), když je to spláclý, takže pokud ano, doporučuju odfiknout, vevařit koleno nový a překrýt kusem plechu.