Navíc to nikam nevede.
Recenze na auta, nejen Alfa....
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Všichni 3
Navíc to nikam nevede.
Navíc to nikam nevede.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
No nevím kde bereš pocit, že blok 16V T.S./Fiat/ a blok 8V T.S /Alfa/
je to samý.., vyvíjený v Alfě..
Jinak když se mrkneš na vrtání jednotlivejch motorů T.S. ,který nejsou obecně podčtvercový všechny--zvlášť u 2.0 s je to s vrtáním pomalu jak u báva kde máš úplně jinou charakteristiku--- je to fakt markantní --a při pístovce která se pohybuje okolo 22 na rozdíl od podčtvercový 1.4 kde to dělá asi necelejch 18 to je prostě celý jen o oleji, žádná mystika.
Nad 22 začíná oblast namáhanejch sportovních konstrukcí se vším všudy, a když k tomu přidáš relativně těžký Alfy posledních let a slyšíš jak tomu lidi nakládaj hned po otočení klíčku, na rozdíl od sportovního speciálu, není se co divit...
NENÍ T.S. 16 V JAKO T.S. 16V....
Pozn-např.vrtání...
-3.0V624V má 93x72,6 a 10:1. vysokotáčkový předpoklady
Nevím, proč by se tenhle báječnej motor měl přidírat-jezdím znám-
Teď to vrtání motorů T.S.-příklad
1.4. T.S-82x64,9 10,5:1 jasně vysokootáčkový předpoklady
2.0 T.S.- 83x91 9,5 :1 a pro vysokootáčkovou charakteristiku už je tohle prostě problém..
Pro srovnání vrtání Delty HF-I
84 x 90 ale tohle je foukanej motor..
Zajímavý je, že i když T.S. ve 2.0 je v podstatě vrtanej stejně, lidi se bojej do něj
fouknout--kdyby se daly jiný šály ..
Motor s dlouhejma válcema a foukanej bude mít přece brutální zátah..ale honit ho
"nahoru" z principu věci je výrazný zatěžování konstrukce po materiálový stránce..
Jinak Jenda z gtv.cz dával do placu článek z GB o doma přeplněným 2.0 T.S.se standard klikou, lágrama ,pístama, ojnicema, dlouhodobě bezproblematicky provozovaným , kterej měl
při 0,4 asi něco přes 200kobylek bez úpravy komp. poměru, jen na 100+oc benálu a na
v podstatě nepatrně upraveným origo softu..potenciál při kovanejch H-ojnicích,kovanejch pístech a klice a tvrdších šálách je úplně někde jinde...
je to samý.., vyvíjený v Alfě..
Jinak když se mrkneš na vrtání jednotlivejch motorů T.S. ,který nejsou obecně podčtvercový všechny--zvlášť u 2.0 s je to s vrtáním pomalu jak u báva kde máš úplně jinou charakteristiku--- je to fakt markantní --a při pístovce která se pohybuje okolo 22 na rozdíl od podčtvercový 1.4 kde to dělá asi necelejch 18 to je prostě celý jen o oleji, žádná mystika.
Nad 22 začíná oblast namáhanejch sportovních konstrukcí se vším všudy, a když k tomu přidáš relativně těžký Alfy posledních let a slyšíš jak tomu lidi nakládaj hned po otočení klíčku, na rozdíl od sportovního speciálu, není se co divit...
NENÍ T.S. 16 V JAKO T.S. 16V....
Pozn-např.vrtání...
-3.0V624V má 93x72,6 a 10:1. vysokotáčkový předpoklady
Nevím, proč by se tenhle báječnej motor měl přidírat-jezdím znám-
Teď to vrtání motorů T.S.-příklad
1.4. T.S-82x64,9 10,5:1 jasně vysokootáčkový předpoklady
2.0 T.S.- 83x91 9,5 :1 a pro vysokootáčkovou charakteristiku už je tohle prostě problém..
Pro srovnání vrtání Delty HF-I
84 x 90 ale tohle je foukanej motor..
Zajímavý je, že i když T.S. ve 2.0 je v podstatě vrtanej stejně, lidi se bojej do něj
fouknout--kdyby se daly jiný šály ..
Motor s dlouhejma válcema a foukanej bude mít přece brutální zátah..ale honit ho
"nahoru" z principu věci je výrazný zatěžování konstrukce po materiálový stránce..
Jinak Jenda z gtv.cz dával do placu článek z GB o doma přeplněným 2.0 T.S.se standard klikou, lágrama ,pístama, ojnicema, dlouhodobě bezproblematicky provozovaným , kterej měl
při 0,4 asi něco přes 200kobylek bez úpravy komp. poměru, jen na 100+oc benálu a na
v podstatě nepatrně upraveným origo softu..potenciál při kovanejch H-ojnicích,kovanejch pístech a klice a tvrdších šálách je úplně někde jinde...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 14.11.2009, sob 23:37, celkem upraveno 3 x.
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Joj, moje chyba. Ani nevím co mě k tomu vedlo, nejspíš použití 8V i 16V v řadě 155. Podvědomě sem měl za to, že 16V vychází z 8V hlavně tím, že je očesanej o všechno dobrý co na 8V bylo...
Pak je jasný, že 16V bude mít základ stejnej. Ale bohužel je mu to prd platný.
O těch motorech tu už bylo popsaný mraky, jako novýho bych se ho asi nebál, ale auto s neznámým původem a 16V twinsparkem bych nedoporučil nikomu. 
Pak je jasný, že 16V bude mít základ stejnej. Ale bohužel je mu to prd platný.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Tak zpět k tématu - před chvílí na Discovery zkoušeli vyměnir žárovku ve světle u Golfa (redaktor) a u Megana (mechanik s vercajkem). Výsledný skóre bylo 53s u Golfa proti 45 minutám u Meganu...Sgt. píše:Všichni 3![]()
![]()
Navíc to nikam nevede.
http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4
Tomu Meganu by mohlo směle konkurovat Stilo JTD, tam sem měnil žárovku párkrát a vždycky na tý horší straně u baterky. Porod neskutečnej...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Megan mě jenom utvrdil, že Alfa je úplně v pohodě 
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
směje se jim tam, že jim ve 100 km/h sviští vítr kolem bezrámových oken v předních dveřích

BMW 730d, Superb TDI
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Jako sundavat kolo kvůli výměně žárovky je slušnej pakec
Takže až vás na silnici zastaví vnadná blondýnka s tím, že potřebuje u Rencka vyměnit jenom žárovku, na nic nečekejte a rychle upalujte pryč 
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Stejně blbě to má Toyota Avensis předchozí generace, takže tam taky pozor na blondýny... 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Mňo u Stila co mám doma jsem vyměnit žárovku fakt ani nezkoušel a hezky to vozím do servisu. Servis Fiat mám k mému velkému štěstí výborný, protože za tu výměnu té debilní žárovky platím kromě žárovky samotné sand jen 100 Kč za práci, což jde. Když mi tu samou žárovku měnili v Praze u Dojáčka, zaplatil jsem za to komplet asi 800 Kč (a to bylo naposled, co jsem tam byl....). Jinak mě u Fiatu mění ostatní žárovky zadarmo, jen zaplatím materiál. Takže osobně jsem žárovku měnil naposledy tak před čtyřma rokama.... 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
S tou výměnou žárovky u Rencka mám vlastní zkušenost,bylo mi líto dědu který stál u cesty a vrtal se v autě,tak sem si řek že mu pomůžu na otázku co potřebuje mi řek že potřebuje vyměnit žárovku tak si říkám no pět minut mě nezabije že nakonec jsem musel sundat kolo vyndat kus plastu v podběhu poslepu nahmatat žárovku k mé smůle mi vypadlo pérko co drží žárovku no sborka trvala s úspěchem asi hodinu a půl,takže poučení pro příště,nebudu se srát do francouzských paskvilu.
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Teď jsem si vzpomněl na známého z Německa. Praskla mu xenonka na VW Sharan. Za výměnu v servise zaplatil 350,- Euro
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Tak to asi sviští i v Lancii Kappa Coupe, v Alfě MiTo a samozřejmě i v 8C Competezione...modenaboy píše:směje se jim tam, že jim ve 100 km/h sviští vítr kolem bezrámových oken v předních dveřích
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
to ne... ono to pry svisti, jen kdyz jsou bezramove i zadni dvere. ze se snad ta kastle pak jaksi krouti a vubec je cela nejaka divnaHarous píše:Tak to asi sviští i v Lancii Kappa Coupe, v Alfě MiTo a samozřejmě i v 8C Competezione...modenaboy píše:směje se jim tam, že jim ve 100 km/h sviští vítr kolem bezrámových oken v předních dveřích
166 busso
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
[-o< [-o< [-o< .... a když si uvědomím že jsem tohle vlákno sám založil, já idiot.....
ještě chvíli se tady budou hromadit pič*viny a celé to smáznu a hotovo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
joooo tomu se říká cenzura jak má býtKubas píše:[-o< [-o< [-o< .... a když si uvědomím že jsem tohle vlákno sám založil, já idiot.....ještě chvíli se tady budou hromadit pič*viny a celé to smáznu a hotovo....
Červená dunovka se žlutou střechou.
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Pokud máš k něčemu výhrady tak se buď musíš smířit s určenými pravidly a leccos překousnout nebo se holt podívat po fóru který Ti plně vyhovuje. Nadáváním moderátorovi asi ničeho nedocílíš. 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Subarku, to byl ftip... ale chápu že někteří to nemusí pochopit
tak se nezlob
kdyby jsi to napsal ty, tak to beru vážně
Trash is only your. Yes, we know!
Naposledy upravil(a) ice.cool.man2 dne 15.11.2009, ned 18:11, celkem upraveno 1 x.
Červená dunovka se žlutou střechou.
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Nemáš moc dobrej vkus na vtipy...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Byla dneska slušná reportáž v občanským joudovi o VW Touareg za dva míče. Možná se to objeví na webu, ale stálo to za to. Hlavně když majitel zdůvodňoval výběr, že chtěl spolehlivý německý auto. Skončilo se zadřeným motorem... 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
ty zas na auta... taky ti do toho nekecámHarous píše:Nemáš moc dobrej vkus na vtipy...
Červená dunovka se žlutou střechou.
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Další komu vadí Subaru.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
myslím že záměr, jak by tohle fórum mělo fungovat je celkem jasný. Budou se tady řešit Alfy (+ event. jiná auta), akce kolem aut atd. Tohle fórum není pro ty, co chtějí psát bláboly, urážet se a nadávat. O tom, co je blábol, urážky a nadávky rozhodují moderátoři. Tečka. žijeme ve svobodě a kdo se se zdejšími pravidly nemůže smířit, může jít jinam. Webů o alfách je dost.ice.cool.man2 píše:joooo tomu se říká cenzura jak má býtKubas píše:[-o< [-o< [-o< .... a když si uvědomím že jsem tohle vlákno sám založil, já idiot.....ještě chvíli se tady budou hromadit pič*viny a celé to smáznu a hotovo....
slovo druhých se mi nelíbí tak to smáznu celý. Rovnou smaž celý forum rudochu a máš klid
![]()
A když už jsme u té buzerace, tak tě rovnou prosím, aby jsi vyhodil ze svého podpisu ten velký obrázek, kvůli kterému každý tvůj příspěvek zabere půl stránky. Jestli si takový podpis nastaví ještě pár lidí, budeme mít na každé stránce dva příspěvky a čtení fóra bude porod. Díky.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
[-o< [-o< [-o<
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
AR 156 2.5 V6 Chameleon SP3 Ragazzon
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
