Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Odpovědět
pepeknamornik111
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16
Registrován: 4.4.2013, čtv 22:38

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od pepeknamornik111 » 17.5.2013, pát 08:31

A ako tie veci premerat????? ten graf by zaujimal aj mna ale v alfa servise to pravdepodobne nerobil. Tam len nacital RJ. cakal som viac od tej diagnostiky. Ich zaver bol len ze CHZBU SME BOHUZIAL NENASLI ALE ZISTILI SME ZE TO BUDE PALIVOM. JE TAM SLABY TLAK PALIVA. Bohovsky servis. *ebnute dilina tam robia.
Alfa romeo 147 , 1.9 JTD , 85 kW , r.v. 2001 facelift+interier 2005

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 17.5.2013, pát 09:32

To je jasný, jestli přijede Šarkan, tak to můžete odladit přímo na letišti :-D
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 17.5.2013, pát 09:41

pepeknamornik111 píše:A ako tie veci premerat????? ten graf by zaujimal aj mna ale v alfa servise to pravdepodobne nerobil. Tam len nacital RJ. cakal som viac od tej diagnostiky. Ich zaver bol len ze CHZBU SME BOHUZIAL NENASLI ALE ZISTILI SME ZE TO BUDE PALIVOM. JE TAM SLABY TLAK PALIVA. Bohovsky servis. *ebnute dilina tam robia.
Musíš zohnať diagnostiku Fiat ECU Scan stačí ti voľná verzia a kábel OBD2. Snímač vačky si premeriaš s nejakou skúšačkou na 5V z výstupy snímača oproti kostre. (samozrejme ti niekto musí štartovať auto.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 17.5.2013, pát 10:18

wejwy píše:To je jasný, jestli přijede Šarkan, tak to můžete odladit přímo na letišti :-D
Kolik km má to letiště v Senici ?....on když máš logovat na 5rs 1500 - 5100 tis.ot. tak to už je nějaká rychlost.... :-D.
Tam by to asi nebylo možné, všechny dávky paliva 15-110 nalogovat....
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 17.5.2013, pát 10:45

No dobře, tak přijeď i tak. Pojede ti to stejně nejlíp :-) A určitě nás pár je, co by ten tvůj stroj rádi viděli :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

pepeknamornik111
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16
Registrován: 4.4.2013, čtv 22:38

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od pepeknamornik111 » 17.5.2013, pát 11:23

http://www.inzercia.sk/inzerat-BSC0276- ... lm327-usb/ Je to to co mi treba na tu diagnostiku pre alfu?
Alfa romeo 147 , 1.9 JTD , 85 kW , r.v. 2001 facelift+interier 2005

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 17.5.2013, pát 13:37

pepeknamornik111 píše:http://www.inzercia.sk/inzerat-BSC0276- ... lm327-usb/ Je to to co mi treba na tu diagnostiku pre alfu?
VAG KKL je schhopnejsi.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 17.5.2013, pát 16:34

Súhlasím, je lepší kábel KKL a nie LM327-osobne s ním nemám dobré skúsenosti.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 17.5.2013, pát 18:33

Tak napr u 159ky je ti KKL celkem naprd
Alfa Romeo Perfection

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Dallen » 17.5.2013, pát 21:20

LM327 je fakt k ničemu :smt033
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 17.5.2013, pát 21:45

GTB2260VK je v provozu. :smt023 Prvních 100km má za sebou....Jen mi asi vylítal těsnící tmel u příruby na svodech , tak to začalo pískat. Jak to bylo srovnaný na magnetce tak na tom hladkém povrchu se to asi neudrželo. Takže přírubu asi trochu zdrsním, aby ten tmel se tam udržel , nebo tam dám nějaké těsnění....

Máte někdo zkušenost kolik by mělo být EGT při konstantní jížde cca při 160km/hod ?

A jaký by měl být tlak oleje po zahřátí.... na volnoběd a při 3000tis.ot. ?
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 17.5.2013, pát 21:55

EGT treba idealne udrzet pod 850 stupnu.
Alfa Romeo Perfection

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 17.5.2013, pát 22:13

yan.ko píše:EGT treba idealne udrzet pod 850 stupnu.
Jo ideál je pod 850, GTB májí tuším krátkodobě 1050st. Jen mě zajímá jestli mě to měří správně. Při konstantní rychlosti 160km/hod mám cca 500st...při vyřazení to po pár vteřinách klesne na 200, to je minimun na budíku , tak jestli to čidlo nemám víc zasunout do turba , kouká tam zatím jen cca 5mm. Tlak oleje po zahřátí mám při 3000tis ot 4,8bar a na volnoběh jen 1 až1,1 baru
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 17.5.2013, pát 22:24

na ctyrventilech by melo byt kolem 4,5 baru pri 4000 otackach

EGT senzor mi ve svodech vycniva asi centimetr (na fotce je to vice, pri testovani)
EGT1.jpg
EGT2.jpg
200 stupnu pri noze z plynu souhlasi, v beznem mestskem provozu se to pohybovalo mezi 400 a 500 stupni. V maximu se vstrikovanim WM25 900, bez 1000 stupnu.
Alfa Romeo Perfection

Jans
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 138
Registrován: 25.7.2009, sob 21:45
Bydliště: Čadca - Staškov

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Jans » 23.5.2013, čtv 17:35

Prosim o radu. Zda sa mi ze moje auto prudko ozije az po prekroceni 2000ot. Nechcem zbytocne rozoberat a cistit turbo len pre moje domienky. Nemam prakticke skusenosti s tymto motorom. A ani nikto v okoli koho poznem nema tento motor. Ide o 2.4 jtd 100kw s turbom gerrett. Urobil som nekolko merani. Tak ako ste na tom majitelia 2.4jtd 100kw????
Neda sa mi tu vlozit subor, takze takto
http://uloz.to/xtRsTkTd/lancia-2-4jtd-txt
Naposledy upravil(a) Jans dne 24.5.2013, pát 06:58, celkem upraveno 1 x.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 23.5.2013, čtv 21:45

zaslep EGR hned jak je na zvodoch a uvidis jak to auto ozije :smt023
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 23.5.2013, čtv 22:24

Ja som mal na svojej 156ke upchatý katalyzátor.Auto tiež začalo zaberať až niečo okolo 2200rpm. Vymontoval som ho a s pomocou vapky vyčistil pokial nebol pekne priehľadný. Potom auto ožilo citeľne. Turbo začalo zaberať už okolo 1850rpm a zvýšila sa maximálna rýchlosť. :supz:
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

Jans
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 138
Registrován: 25.7.2009, sob 21:45
Bydliště: Čadca - Staškov

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Jans » 24.5.2013, pát 06:56

Erg som na zimu sprevackoval. Skúsim zaslepiť, zmerať tlaky a porovnať.
Autu pravidelne vymetam komín, sadze a iskry zamnou nelietaju :smt040
Naposledy upravil(a) Jans dne 24.5.2013, pát 22:02, celkem upraveno 1 x.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 24.5.2013, pát 15:10

strach :D
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 27.5.2013, pon 13:19

Radek156: Tak jak to vypadá? Jak to jede? A co spojka? :-)
Nevíš náhodou, jestli má 10V stejnou rozteč na setrvák jako 20V? Případně když oměřim setrvák z 10V změřil by si z 20V? Jestli se ti doma ještě nějakej povaluje :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 27.5.2013, pon 18:58

wejwy píše:Radek156: Tak jak to vypadá? Jak to jede? A co spojka? :-)
Nevíš náhodou, jestli má 10V stejnou rozteč na setrvák jako 20V? Případně když oměřim setrvák z 10V změřil by si z 20V? Jestli se ti doma ještě nějakej povaluje :-)
Setrváky jsou rozdílné, mám jeden hozenej v garáži , změřit bych ho mohl. Jede to dobře, ale ještě jsem to neodladil, zatím hledám kde mi to píská, vypadá to na těsnení u svodů až to odstraním tak se bude ladit na 300HP. Spojka je minulý rok dávaná nová, ale mám připravenou HDS, když to bude klouzat, do keramiky nepůjdu.
Přílohy
IMG0096.jpg
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 28.5.2013, úte 14:32

To vím že setrváky jsou jiný, mě jde o rozteč děr, jestli na 20V motor půjde setrvák a italská převodovka, místo toho krumplu od GM. Jinak 230mm lamela HDS matroš a přitvrzený přítlačák zvládne 480Nm. (což teda neni moc) Mě by zajímalo, kolik dá GM 240mm.

Proč nechceš keramiku?
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 28.5.2013, úte 15:19

pujde

protoze keramika, vzhledem ke sve povaze, neni moc na denni jezdeni
Alfa Romeo Perfection

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 28.5.2013, úte 15:22

No dobře a tohle auto je stále na denní ježdění? :-D
Já s keramikou nikdy nejel, ale když tam má dvouhmotu, nemuselo by to být tak strašný ne? Případně u jednohmoty s odpruženou lamelou
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 28.5.2013, úte 15:34

A proc by nemelo byt? Nevsimnul jsem si, ze by Radek vyraboval interier. A ono stavet ciste special na sprinty z kombiku ... no ...

Problem keramicke spojky je, ze je bud sepnuta, nebo rozepnuta. Na nejaky plynuly prenos krouticiho momentu zapomen. S dvouhmotovym setrvakem by asi rychle zacvicila - jak s pruzinama, tak s treci plochou. O hluku ani nemluve

Vyhoda GM spojky/prevodovky je, ze v serii da pres 600Nm. (vim o jedne co drzi 700Nm :))
Alfa Romeo Perfection

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host