Při koupi chodilo vše jak má. Ze 103kW sem si zvykal na 110kW a když sem si zvykl, tak sem ji začal šlapat na krk. Jen 3x sem překročil 4000 otáček (na semaforech).
Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdravím chlapy, mám 147 1,9JTDm 16V. Potřebuju poradit s kontrolkou motoru.
Při koupi chodilo vše jak má. Ze 103kW sem si zvykal na 110kW a když sem si zvykl, tak sem ji začal šlapat na krk. Jen 3x sem překročil 4000 otáček (na semaforech).
Někdy v říjnu se mi poprvé rozsvítila "kontrolka morotu". Od té doby je to stále častější.
... na diagnostice to píše "vysoký tlak turba". Turbo se vypíná kolem 3200-3600 otáček, podle toho jaká je tam rychlost. Po znovunastartování je turbo opět fuknční
.. vždy nechávám motor řádně zahřát a po příjezdu nechám vydechnout turbo. Předchozí majitel tam dal chip, snížit podvozek a laděný výfuk s fakturou od Alfy. Budu vděčný za každou radu, je to moje první Alfinka
Omlouvám se pokud to tu již bylo, ale asi sem to přehlédl 
Při koupi chodilo vše jak má. Ze 103kW sem si zvykal na 110kW a když sem si zvykl, tak sem ji začal šlapat na krk. Jen 3x sem překročil 4000 otáček (na semaforech).
Spider 3,0 V6 12V
Chameleon 156 2,5 V6 24V
147 1,9JTDm 16V
Toyota MR 2 1989
Subaru Legacy SpecB
Honda CBF 600
Chameleon 156 2,5 V6 24V
147 1,9JTDm 16V
Toyota MR 2 1989
Subaru Legacy SpecB
Honda CBF 600
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Pravdepodobne chyba kontroly turba (zakarbonovany mechanismus naklapeni lopatek, praskla podtlakova hadicka od regulatoru k turbu, vadny regulator). Pripadne jeste spatny cip.
Alfa Romeo Perfection
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Chtělo by to vizuálně zkontrolovat regulátor a vedení podtlaku, potom to projet s diagnostikou.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
to už je všechno zkontrolované a vše to bylo OKyan.ko píše:Pravdepodobne chyba kontroly turba (zakarbonovany mechanismus naklapeni lopatek, praskla podtlakova hadicka od regulatoru k turbu, vadny regulator). Pripadne jeste spatny cip.
Spider 3,0 V6 12V
Chameleon 156 2,5 V6 24V
147 1,9JTDm 16V
Toyota MR 2 1989
Subaru Legacy SpecB
Honda CBF 600
Chameleon 156 2,5 V6 24V
147 1,9JTDm 16V
Toyota MR 2 1989
Subaru Legacy SpecB
Honda CBF 600
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Mě tohle na 1,9JTDm 110kw ale ve 156ce dělal zfušovanej čip od Šarkána, kontroloval a měnil sem asi 1000000 věcí a nakonec sem to vyřešil odstraněním toho jeho bastlu a nahráním originálního softu.Zdenálio píše:Zdravím chlapy, mám 147 1,9JTDm 16V. Potřebuju poradit s kontrolkou motoru.
Při koupi chodilo vše jak má. Ze 103kW sem si zvykal na 110kW a když sem si zvykl, tak sem ji začal šlapat na krk. Jen 3x sem překročil 4000 otáček (na semaforech).Někdy v říjnu se mi poprvé rozsvítila "kontrolka morotu". Od té doby je to stále častější.
... na diagnostice to píše "vysoký tlak turba". Turbo se vypíná kolem 3200-3600 otáček, podle toho jaká je tam rychlost. Po znovunastartování je turbo opět fuknční
.. vždy nechávám motor řádně zahřát a po příjezdu nechám vydechnout turbo. Předchozí majitel tam dal chip, snížit podvozek a laděný výfuk s fakturou od Alfy. Budu vděčný za každou radu, je to moje první Alfinka
Omlouvám se pokud to tu již bylo, ale asi sem to přehlédl
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdravim panove rad bych se podelil s vami o svoje turbo problemi a chtel bych znat vaš nazor jak danou věc rešit. Odešlo mi již druhe turbo po velice kratke dobe prvni vymena turbo vydrzelo 1000km druhe turbo 2000km obe stejnym zpusobem nejdriv zacali rosit mirne do vyfuku pak pozdeji vic a jako vrchol prestala uz fungovat regulace obe turba byli zality olejem pri vymene. S turbem se menil olej s filtrama. S privodni hadicky na mazani olej na volnobech normalne tece...pod jakym tlakem netusim nemam měřak ale asi sezenu s tim souvisi otazka jaky mazaci tlak by mel do toho turba jit? protoze to nejspise vidim na slabe mazani...setkal se s tim uz nekdo? uz si doopravdy nevim rady a ty bankovky netisknu jinak ty dve turba byla z mates auto pouzity original ale obe v dobrem stavu bez vule po par km v mym aute uz s vuli. Je to 2.4jtd 100kw mel by tam chip od dieseltechnik ale nemyslim si ze u 100kw by chip mel az tak zasadni vliv na zivotnost turba kdyz se jedna o cistou mechaniku kde chip do toho nezasahuje, je zaslepen egr...motor podle budiku ma mit nalitano 196tis jestli to je pravda nikdo nevi no pokud je v pr... olejovy cerpadlo tak to asi vidim na rovnou na jiny motor nebo cim by to mohlo jeste byt? predem dik jestli mnou bude nekdo zabyvat
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
tlak oleje je potřeba změřit
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
okej ale kolik tam ma cekat za studena a za tepla?
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
za tepla 3,5-4 bar, za studena víc. Taky zkontrolovat odtokovou trubku a sítko před turbem, aby to nebylo ucpané.
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jj, to sítko údajně bývá ucpané, proto to popraví i nový turbo :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
- Shelby.gti
- Příspěvky: 30
- Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
a kde to sitko mam hledat?
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
V tom dutem sroubu, kterym je privodni hadicka prisroubovana do bloku. Samotne sitko asi nevymenis, treba v Alfe koupit druhy.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
prave som o tom sitku precitala par veci na inych forach. jedni ho doporucuju uplne vyhodit, lebo ze po par tisic km sa itak zanesie a zase bude branit prudeniu oleja do turba. no na to sa hned vyskytli protinazory, ze ked sa uplne odstrani, tak do turba sa moze dostat vacsia necistota ktora to turbo popravi. logicky mi z toho vyplyva, ze idealne by bolo tu trubku (hadicku) pravidelne cistit/menit aj s tym sitkom. co ovsem podla mna nitko bezne nerobi, alebo som o tom este nepocula. taaak co vy na to? 
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
podla mna pokial sa v pravidelnych intervaloch meni olej aj filter, o nejakom sajrajte ktory upcha sitko nemoze byt rec.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
ono je vlastně jedno, jestli to ucpe sitko nebo turbo, výsledek je stejný 
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No já jsem sítko odstranil, zdálo se mi že průtok oleje na volnoběh ani ne 3dcl za min je málo, tlak oleje byl ok 4,5...tak jsem sítko vyhodil a pak už tam protékalo cca něco přes 0,5 lt....Liwika19 píše:prave som o tom sitku precitala par veci na inych forach. jedni ho doporucuju uplne vyhodit, lebo ze po par tisic km sa itak zanesie a zase bude branit prudeniu oleja do turba. no na to sa hned vyskytli protinazory, ze ked sa uplne odstrani, tak do turba sa moze dostat vacsia necistota ktora to turbo popravi. logicky mi z toho vyplyva, ze idealne by bolo tu trubku (hadicku) pravidelne cistit/menit aj s tym sitkom. co ovsem podla mna nitko bezne nerobi, alebo som o tom este nepocula. taaak co vy na to?
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
a nezbadal si zeby to malo negativny ucinok? ako ja sa bojim aby sa mi nejaky nanos z obehu nedostal do toho turba aneodpalil ho, ak tam nebude teda to sitko. na druhu stranu ma sere aj to, ze ak sa to za chvilu zapcha tak mi to turbo odpali tak ci tak. proste neviem ci ho tam nechat alebo nie. no nerada by som prisla o dalsie turbo...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Urcite bych ho tam nechal. Moc oleje je spatne stejne jako malo.
Alfa Romeo Perfection
- Geralt10
- Štamgast
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
tohle bys měl odůvodnit. olej je tam proto, aby to mazal, je doopravdy deset procent rozdíl?yan.ko píše:Urcite bych ho tam nechal. Moc oleje je spatne stejne jako malo.
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Může (ale nemusí) sloužit jako restrikce, to znamená že skrz něj právě neprochází max. tlak. A vysoký tlak oleje je destruktivní pro turbo stejně jako malý.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Mě se zdál průtok menší než 3dcl moc malý a 0,5lt si myslím že je akorát. Garrett myslím uvádí minimální průtok 4dcl...yan.ko píše:Urcite bych ho tam nechal. Moc oleje je spatne stejne jako malo.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Po odstranění jsem najel cca 25 0000 km a negativa jsem nezaznamenal žádné....Liwika19 píše:a nezbadal si zeby to malo negativny ucinok? ako ja sa bojim aby sa mi nejaky nanos z obehu nedostal do toho turba aneodpalil ho, ak tam nebude teda to sitko. na druhu stranu ma sere aj to, ze ak sa to za chvilu zapcha tak mi to turbo odpali tak ci tak. proste neviem ci ho tam nechat alebo nie. no nerada by som prisla o dalsie turbo...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak turbo přišlo z opravy, vyčistili ho a opravili regulaci... jen se chci zeptat na roseni oleje na výfukové části, je to problém nebo je to normální?
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Kam jsi ho vlastně poslal na repas ?
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
turbosport
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
