Při koupi chodilo vše jak má. Ze 103kW sem si zvykal na 110kW a když sem si zvykl, tak sem ji začal šlapat na krk. Jen 3x sem překročil 4000 otáček (na semaforech).





to už je všechno zkontrolované a vše to bylo OKyan.ko píše:Pravdepodobne chyba kontroly turba (zakarbonovany mechanismus naklapeni lopatek, praskla podtlakova hadicka od regulatoru k turbu, vadny regulator). Pripadne jeste spatny cip.
Mě tohle na 1,9JTDm 110kw ale ve 156ce dělal zfušovanej čip od Šarkána, kontroloval a měnil sem asi 1000000 věcí a nakonec sem to vyřešil odstraněním toho jeho bastlu a nahráním originálního softu.Zdenálio píše:Zdravím chlapy, mám 147 1,9JTDm 16V. Potřebuju poradit s kontrolkou motoru.
Při koupi chodilo vše jak má. Ze 103kW sem si zvykal na 110kW a když sem si zvykl, tak sem ji začal šlapat na krk. Jen 3x sem překročil 4000 otáček (na semaforech).Někdy v říjnu se mi poprvé rozsvítila "kontrolka morotu". Od té doby je to stále častější.
... na diagnostice to píše "vysoký tlak turba". Turbo se vypíná kolem 3200-3600 otáček, podle toho jaká je tam rychlost. Po znovunastartování je turbo opět fuknční
.. vždy nechávám motor řádně zahřát a po příjezdu nechám vydechnout turbo. Předchozí majitel tam dal chip, snížit podvozek a laděný výfuk s fakturou od Alfy. Budu vděčný za každou radu, je to moje první Alfinka
Omlouvám se pokud to tu již bylo, ale asi sem to přehlédl
No já jsem sítko odstranil, zdálo se mi že průtok oleje na volnoběh ani ne 3dcl za min je málo, tlak oleje byl ok 4,5...tak jsem sítko vyhodil a pak už tam protékalo cca něco přes 0,5 lt....Liwika19 píše:prave som o tom sitku precitala par veci na inych forach. jedni ho doporucuju uplne vyhodit, lebo ze po par tisic km sa itak zanesie a zase bude branit prudeniu oleja do turba. no na to sa hned vyskytli protinazory, ze ked sa uplne odstrani, tak do turba sa moze dostat vacsia necistota ktora to turbo popravi. logicky mi z toho vyplyva, ze idealne by bolo tu trubku (hadicku) pravidelne cistit/menit aj s tym sitkom. co ovsem podla mna nitko bezne nerobi, alebo som o tom este nepocula. taaak co vy na to?
tohle bys měl odůvodnit. olej je tam proto, aby to mazal, je doopravdy deset procent rozdíl?yan.ko píše:Urcite bych ho tam nechal. Moc oleje je spatne stejne jako malo.
Mě se zdál průtok menší než 3dcl moc malý a 0,5lt si myslím že je akorát. Garrett myslím uvádí minimální průtok 4dcl...yan.ko píše:Urcite bych ho tam nechal. Moc oleje je spatne stejne jako malo.
Po odstranění jsem najel cca 25 0000 km a negativa jsem nezaznamenal žádné....Liwika19 píše:a nezbadal si zeby to malo negativny ucinok? ako ja sa bojim aby sa mi nejaky nanos z obehu nedostal do toho turba aneodpalil ho, ak tam nebude teda to sitko. na druhu stranu ma sere aj to, ze ak sa to za chvilu zapcha tak mi to turbo odpali tak ci tak. proste neviem ci ho tam nechat alebo nie. no nerada by som prisla o dalsie turbo...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů