Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Odpovědět
Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 29.5.2013, stř 10:39

wejwy píše:Proč nechceš keramiku?.... přitvrzený přítlačák ....
Keramika nemá skoro žádný prokluz, když je studená tak krapet proklouzne, ale když se ohřeje tak neproklouzne. :smt033

...Jak přitvrzený přítlačák ?

Auto mám na denní ježdění....ročně cca 35tis km.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 29.5.2013, stř 13:47

Přitvrzení je vlastně "naladění" přítlačáku na co největší přítlak. Ty když použiješ HDS obložení který je tlustší, než origo, tak je to nezbytný, protože tím snížíš přítlak. Jelikož posuneš pružiny přítlačáku tam kde už jejich přítlak neni takovej jakej by mohl být.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 29.5.2013, stř 13:51

spravne ti udelaji i s HDS tloustku jako je na originalu
Alfa Romeo Perfection

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 2.6.2013, ned 18:49

Chalani uz viem preco mi zhruba pred pol rokom zacalo po nakladacke turbo hnusno zavíjat :-D

Povodne bolo dnes v plane len rozobratie a vycistenie zatuhnutej regulacie, ale ked uz, tak uz, vymenime rovno cele turbo :hotovej
Přílohy
02062013311.jpg
02062013313.jpg
02062013315.jpg
02062013317.jpg
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 3.6.2013, pon 00:24

Presne to isté som mal ja na svojom turbe keď som ho rozobral kvôli vyčisteniu tiež ma prekvapili okusane lopatky a pokriveny variator :smt040 -tak som to vyčistil narovnal vybrúsil a to turbo jazdilo až doteraz momentálne ho nahradí GTB2260VK. Akurát pri vyšších otáčkach už nemal dostatočný tlak na plný výkon. :smt033
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 10.6.2013, pon 21:06

podarilo sa zohnat GT2556V zo 103kW motora. uz to chce len prekopat regulaciu a nahodit na motor. *varim varim
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

pepeknamornik111
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16
Registrován: 4.4.2013, čtv 22:38

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od pepeknamornik111 » 11.6.2013, úte 22:13

Takze konecne som sa dopracoval k DRV ventilu. Foto si stiahnete tu http://ulozto.sk/x1qvPowJ/drv-zip. Nove poznatky su take. Po dost pracnom vymontovani, kedze pristup je tam ako k peniazom, drv ventil nevyzeral vabne. Vycistil som ho ale to male ploche tesnenie pod o kruzkom nevyzeralo k svetu. Posudte to sami na fotkach. Po namontovani bol start OK. pockal som kym sa zohreje na 90. vypol som. Hned nastartoval vsetko OK. Potom som odisiel domov. Vzdialenost cca 5 km mestom. auto som odstavil. pockal 5 minut a opet nastartoval. Start bol OK. Nedalo mi to a isiel som ho trocha prevetrat na trasu dlhu 30 km. Zda sa mi ze je ocosi zivsie ale moze to robit placebo efekt :) Kvalty tahaju ako dive aj nad 3000. Dosiel som domov, vypol motor, skusil som hned nastartovat, chytilo bez problemov. O 15 minut som sa vratil naspet k autu lebo som si chcel byt 100% isty ze zavada je prec. A co sa stalo? opet ten isty problem. Skusal som tri krat nastartovat no nedalo sa. Furt chytalo len na 2-3 valce, triaslo s motorom ale nenakoplo ho. vsimol som si ze na volnobeh ide celkom pekne ale ked na mieste som jemne pridal tak okolo 1500 otaciak bolo pocut a ko keby isiel na tri valce a nad 1700 opet isiel hladko a vibracie nebolo citit. Podotykam ze tie vibracie niesu estremne. Bol to len jemny naznak ze nieco nejde hladko a plynule tak ako by malo. Moze to byt aj riadiacou? ze ked sa nahreje od agregatu, tak elektronika nepracuje spravne? alebo triska? ked postoji tak zacne prepustat? No skuska so striekackami naprepadoch mi vysla celkom pekne. Rozchodil som aj egr ventil. Bol zadrety lebo tam vznika kondenzat, kedze ho mam zaslepeny tesne pred sanim a nie tesne pred vstupom spalin do egr.
Alfa romeo 147 , 1.9 JTD , 85 kW , r.v. 2001 facelift+interier 2005

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 22.6.2013, sob 16:18

Zdravim po dlouhy době sem dostal ke svý 2.4jtd 100kw...meřil jsem mazaci tlak tak sem do toho zavitu v bloku z něhož de olej do turba zašrouboval manometr za studena to maze 4.2b na volnoběh a v tockach 7bar ale jakmile se to ohřalo tak mi tlak spadl na volnobehu na 1.7b a v tockach zhruba 6b ten tlak na volnobeh za tepla se mi zda nakej malej nemuze byt ucpany sejtko u olejovyho cerpadla? nebo je rovnou cely čerpadlo v pr....? Problem je v tom ze to mrvi jedno turbo za druhym zivotnost turva cca 2tis km.
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 23.6.2013, ned 01:01

co tam mas za olej?
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Liwika19 » 23.6.2013, ned 09:19

ja idem teraz menit turbo, intercooler sa mi uz cisti ultrazvukom, tiez sa precistia hadice a skontroluju ci nie su prasknute, taktiez sa vycisti privod a odtok oleja a vymenia sa tam tie srobiky so sitkom...samozrejme novy olej a filter, plus liter oleja naviac na zaliatie turba...tak duuufam ze to uz konecne bude cajk, lebo ak mi aj toto turbo odide po 20tis. km tak to vzdavam...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 23.6.2013, ned 13:05

mam selenii wr diesel 5w 40
Erik166 píše:co tam mas za olej?
Erik166 píše:co tam mas za olej?
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 23.6.2013, ned 20:12

podla servisnej knizky by tam mal ist 10w-40 :smt102
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 23.6.2013, ned 21:32

nemyslim ze změna z 10w 40 na 5w 40 zapřičiní pokles mazacího tlaku u teplyho motoru a jestli ano tak ne v takové míře
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 23.6.2013, ned 21:49

Na dvouventilu bys mel mit tlak oleje mezi 2,5 a 3 bary pri 4000 otackach.
Alfa Romeo Perfection

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 24.6.2013, pon 20:41

yan.ko píše:Na dvouventilu bys mel mit tlak oleje mezi 2,5 a 3 bary pri 4000 otackach.
to si myslim ze tam naměřim ale v tom pripade nechapu proc mi odesly dvě turba obe po 2tisich obe zality olejem plus vymena oleje a filtru pri kazdy montazi turba :roll:
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 24.6.2013, pon 20:48

kup novou privodni trubku oleje + oba prutocne srouby se s restriktorem a filtrem.
Alfa Romeo Perfection

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 25.6.2013, úte 08:25

tam je někde origo filtr?
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 25.6.2013, úte 08:34

ano, v tom prutocnem sroubu (sroubech)
Alfa Romeo Perfection

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 25.6.2013, úte 08:59

aha, to je dobré vědět
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 25.6.2013, úte 19:27

yan.ko píše:ano, v tom prutocnem sroubu (sroubech)
no a ja ty šrouby dokonce mam bez niceho prostě duty :???:
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Erik166 » 26.6.2013, stř 12:43

ja mam tiez obidva dute , teraz mam mazaciu trubku zo stila a tam su tiez dute. sitko ma asi len 20V
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 26.6.2013, stř 12:54

10V má to sítko prý strčený v bloku pod tim průtočnym šroubem.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 26.6.2013, stř 22:46

Shelby.gti píše: za studena to maze 4.2b na volnoběh a v tockach 7bar ale jakmile se to ohřalo tak mi tlak spadl na volnobehu na 1.7b a v tockach zhruba 6b ten tlak na volnobeh za tepla se mi zda nakej malej .
Po zahřátí tlak oleje na volnoběh mám 1,2bar za studena 4,5bar
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Shelby.gti » 27.6.2013, čtv 20:13

No dnes sem to meril znovu volnobeh za studena 4.5b za tepla 1.5b tlak pri teplym oleji v 4tis skoro 5b tak si tak rikam jestli to vysapavani turbin nezpusobuje az moc velkej tlak. i kdyz lepsi jak kdyby byl malej :-D
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 1.7.2013, pon 11:29

Malé info pro měření EMP. Tlak vs. protitlak. U série to je zbytečné , ale u tlaků přes 2bary to je nutnost.
Napíchnul jsem to u vstupu go egru. Cílem je dosáhnout co nejmenšího poměru tlaku vs. protitlaku, Aby turbo fungovalo jak má.
Přílohy
EMP_egr.jpg
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti