
Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Re: nová Giulietta
Spíš made in kdokoliv... Snad si od toho nečekal lichoběžník? Buďme rádi za ten zadek. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
No čekal bych alespoň pořádný kovaný ramena. Tohle je horší než u modelů 145/146.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Předek je kompromis, to ano, ale levný a dobrý. Hlavně je univerzální a dá se bez úprav zastavět do jakékoli karoserie. GTV 916 je postavené úplně stejným stylem, přední náprava z Marea, potažmo rozšířené Tipo, zadní multilink neshodný z žádným jiným modelem. Kdyby byl předek na bázi 156/147/166 tak už by byla Giulietta neuvěřitelně drahá.
Alfa 75, 33, Spider 105/115, mají taky vzadu tuhou nápravu a jaký jsou to žihadla.
A všechny ty konstrukce se beze změn vyráběly min. 20 let i více. Zadek ze 156 přežil jen 10 let..Aneb máme hotové motory pro celý koncern, tak si můžeme začít hrát s podvozky
PS: Zajímala by mě ta páčka na pravém předním rameni. Snímání náklonu, zatížení, či co?
EDIT: hezky je vidět, co je vlastně součástí platformy. Motor, nápravy, podlahová plošina. Teď už jen oslovit Zagato, Bertone a Pininfarinu, ať na to každý ušije kabát podle jeho představ
Mě se to moc líbí.
Alfa 75, 33, Spider 105/115, mají taky vzadu tuhou nápravu a jaký jsou to žihadla.


PS: Zajímala by mě ta páčka na pravém předním rameni. Snímání náklonu, zatížení, či co?
EDIT: hezky je vidět, co je vlastně součástí platformy. Motor, nápravy, podlahová plošina. Teď už jen oslovit Zagato, Bertone a Pininfarinu, ať na to každý ušije kabát podle jeho představ

Mě se to moc líbí.
Re: nová Giulietta
to má i nějaký potuněný předek, ne? na ofiko fotkách ten předek není tak bestiální.... Jinak dobrý, další moje auto po současném Bravu musí mít velký kufr, tak proč ne....

Jinak ten zadek je půjčený z Cromy, ne??


Jinak ten zadek je půjčený z Cromy, ne??
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: nová Giulietta
Dělat Alfa Giuliettu SW tak už prodejci Fiat začnou posílat do itálie bomby... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: nová Giulietta
Proč? jistá historická linka tady je.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: nová Giulietta
Protože zoufale potřebují Bravo SW, ne Giuliettu SW... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: nová Giulietta
Hele kombík z Brava nebude, na to zapomeň! Italský kombík totiž ZÁSADNĚ musí mít víceprvkovou zadní nápravu (Croma, 159, Doblo (!), Jůlinka....). Co na tom nechápeš??? 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: nová Giulietta
To bývá pro xenony. Naklápí se podle toho.Kůrkyn píše:PS: Zajímala by mě ta páčka na pravém předním rameni. Snímání náklonu, zatížení, či co?
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
to je spíš na zadní nápravě, ne? Aspoň tedy vždycky to tam bylo:)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: nová Giulietta
Tak pokud si dobře pamatuju, tak třeba 166 to má na obou. Ono to bude mít logiku. Můžeš zatížit zadek takže klesne. Zároveň si ale může sednou do předu někdo značně prostorově výrazný a klesne i předek, takže se to vlastně vyrovná. Ovšem ŘJ by podle zadku skopila světla a svítilo by to moc dolu.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Že se tam objeví McPherson jsem tak nějak už čekal, že plechový ramena ne. Já to považuju za jeden z nejhorších ústupků co Alfa udělala. Plech co se kroutí rezne apod. OK, ale na rameno co drží kolo to nějak nemusím. 75-ka má sice vzadu v podstatě tuhou nápravu, ale je opravdu tuhá (kdo viděl ty roury musí mi dát za pravdu). Navíc v kombinaci a wattovým přímovodem je to lepší než co jinýho. Teď to s velkou slávou používá Opel Astra a věřím, že to není špatný.
P.S. " Když jsem byl se 75-kou na technický, myslel si aktivní technik, že jsem si waťák dodělal sám. Jak prej sem to stihl taky rychle, když to bylo teprve o víkendu v autosalonu.
P.S. " Když jsem byl se 75-kou na technický, myslel si aktivní technik, že jsem si waťák dodělal sám. Jak prej sem to stihl taky rychle, když to bylo teprve o víkendu v autosalonu.

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
Já myslím že dobrý, konečně se začíná opět řešit hmotnost jako klíčová vlastnost pro výkony na silnici. Tím se z Alfy stane (doufejme) opět lehký náčiní pro sportování za volantem
Necháme se překvapit na vlastní kůži...

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: nová Giulietta
Mám potvrzeno, že Bravo SW skutečně nebude, což je podle mě velká chybaKubas píše:Hele kombík z Brava nebude, na to zapomeň! Italský kombík totiž ZÁSADNĚ musí mít víceprvkovou zadní nápravu (Croma, 159, Doblo (!), Jůlinka....). Co na tom nechápeš???

Stilo SW mělo obyčejnou příčku a úplně to stačilo

156 SW 1.9 JTDm
Re: nová Giulietta
Alfa Romeo představuje novou kompaktní plošinu
Alfa Romeo Giulietta zavádí zcela novou kompaktní plošinu, jejímž cílem je uspokojit i ty nejnáročnější zákazníky ohledně jízdních vlastností, obratnosti a bezpečnosti. Díky vytříbenému technickému řešení zavěšení, nové generaci systému řízení, lehké a pevné konstrukci z materiálů jako je hliník a vysokopevnostní ocel a nejmodernějším výrobním postupům jsou zajištěny výjimečné dynamické vlastnosti při vysoké úrovni komfortu. Kromě toho lze řidičský prožitek a pohodlí přizpůsobit zákazníkovým potřebám díky voliči Alfa DNA, jímž se pozmění chování vozu s ohledem na stav vozovky a jízdní styl.
Vycházejíc z ducha své slavné předchůdkyně, je Giulietta zcela nový, jednoznačně sportovní vůz schopný projevit svoji obratnost i na těch nejnáročnějších trasách a přitom poskytující pohodlí pro každodenní cesty. Sportovní vlastnosti Giulietty lze přitom dále zvýraznit speciálním nastavením podvozku, které nabízí Sport Pack.
Nová kompaktní plošina je dalším krokem při racionalizaci plošin u Fiat Group Automobiles (FGA) po předešlých plošinách mini pro segment A a malé pro segmenty B a L0. Díky nové konstukci, použitým materiálům a dosaženým vlastnostem ji lze považovat za skutečný zlomový bod. Již od prvních fází návrhu bylo zřejmé, že cílem je vytvořit novou plošinu, která by umožnila budoucím vozidlům FGA segmentu C, počínaje novou Giuliettou, být "nejlepší ve své třídě" pokud jde o jízdní vlastnosti, odezvu řízení, poměr výkonu k hmotnosti, jízdní komfort, zvukový projev, aktivní i pasivní bezpečnost a tepelnou pohodu.
Podvozek představuje generační skok z hlediska použitých materiálů. Celá konstrukce je nyní oproti předchozím generacím výrazně pevnější bez zvýšení hmotnosti. To vše díky širšímu využití pevnostních a vysokopevnostních materiálů, které nyní tvoří více než 90% celkové hmotnosti systému; některé konstrukční díly zajišťující vysokou pevnost a tuhost byly vyrobeny z oceli lisované za tepla.
Pro některé konstrukční prvky přišroubované ke kostře byly použity lehké materiály, např. příčka spojující přední nosníky je z extrudovaného hliníku. Výztuha zadního nárazníku a další deformační prvky jsou vyrobeny z termoplastu Xenoy, který má vynikající schopnost pohlcování energie vzhledem k hmotnosti. Deformační prvky pohlcují energii při kolizích v malých rychlostech a pomáhají nárazníku při srážce s chodcem. Tato řešení pomohla snížit hmotnost o 8,5 kg vpředu a 4 kg vzadu oproti konvenčním ocelovým konstrukcím při nezměněných bezpečnostních parametrech.
Další novinkou podvozkové části je její modularita, což umožňuje její použití ve vozidlech s rozdílnými rozvory. Tyto vozy se pak liší středními podlahovými panely a bočnicemi, zatímco přední a zadní zavěšení zůstávají stejné, čímž se velice výrazně snižují náklady.
Řada systémů a komponentů kompaktní plošiny byla převzata z předchozí generace po důkladné revizi, zaměřené zejména na zlepšení vlastností a snížení hmotnosti (např. o 35% u rámu zadních sedadel nebo příčného nosníku z hořčíkové slitiny).
Giulietta nabízí výjimečné jízdní vlastnosti i pohodlí díky novému systému zavěšení. Přepracovaná přední náprava McPherson byla vyztužena pro maximální boční tuhost při současném snížení hmotnosti díky použití hliníku o 4 kg oproti klasické litině. Zadní náprava je naopak zcela nová - špičkové řešení Multilink neomezující objem zavazadlového prostoru a díky hliníkovým trojúhelníkovým ramenům o více než 10 kg lehčí než konvenční systémy Multilink.
Nový elektrický posilovač řízení zajišťuje vynikající zpětnou vazbu a je integrován se systémy aktivní bezpečnosti. Klimatizace byla navržena pro poskytnutí co nejlepšího prostředí v kabině, přičemž je o 30% úspornější než konvenční systémy. Podobně bylo dosaženo skvělých vlastností co se týká hluku a vibrací.
Pokud jde o pasivní bezpečnost, byla Giulietta navržena tak, aby získala maximální hodnocení Euro NCAP, o čemž svědčí více než patnáct tisíc hodin matematického modelování, 80 nárazových testů, 150 testů na simulátoru systému HYGE a více než 100 testů součástí a podskupin. Nové deformační prvky zvyšují schopnost přední části vozidla pohltit energii, čímž se zachytí její část při vážných nehodách a sníží se tak riziko deformace kabiny, a tím i ohrožení cestujících. Bezpečnost dále zajišťuje standardních 6 airbagů, tříbodové bezpečnostní pásy s dvojitými předpínači a omezovači zatížení, zasouvací pedály a sloupek řízení, druhá generace ochrany krku a úchyty Isofix.
K aktivní bezpečnosti přispívá systém Alfa DNA (Dynamic, Normal a All Weather), jímž jsou standardně vybaveny všechny verze. Tento systém mění provozní parametry motoru, převodovky, řídícího systému, elektronického diferenciálu Q2 a chování stabilizačního systému (VDC). Giulietta bude rovněž vybavena zcela novou funkcí Pre-Fill (uplatní se jen v režimu Dynamic) využívající VDC tak, aby měl řidič k dispozici nejrychlejší možnou reakci brzdové soustavy. K těmto důmyslným pomocníkům zlepšujícím dynamické ovládání vozidla patří též funkce DST (Dynamic Steering Torque), která „napovídá“ řidiči při kritických manévrech správně orientovaným točivým momentem na volantu; tento zásah nastupuje ještě před aktivací VDC.
Alfa Romeo Giulietta zavádí zcela novou kompaktní plošinu, jejímž cílem je uspokojit i ty nejnáročnější zákazníky ohledně jízdních vlastností, obratnosti a bezpečnosti. Díky vytříbenému technickému řešení zavěšení, nové generaci systému řízení, lehké a pevné konstrukci z materiálů jako je hliník a vysokopevnostní ocel a nejmodernějším výrobním postupům jsou zajištěny výjimečné dynamické vlastnosti při vysoké úrovni komfortu. Kromě toho lze řidičský prožitek a pohodlí přizpůsobit zákazníkovým potřebám díky voliči Alfa DNA, jímž se pozmění chování vozu s ohledem na stav vozovky a jízdní styl.
Vycházejíc z ducha své slavné předchůdkyně, je Giulietta zcela nový, jednoznačně sportovní vůz schopný projevit svoji obratnost i na těch nejnáročnějších trasách a přitom poskytující pohodlí pro každodenní cesty. Sportovní vlastnosti Giulietty lze přitom dále zvýraznit speciálním nastavením podvozku, které nabízí Sport Pack.
Nová kompaktní plošina je dalším krokem při racionalizaci plošin u Fiat Group Automobiles (FGA) po předešlých plošinách mini pro segment A a malé pro segmenty B a L0. Díky nové konstukci, použitým materiálům a dosaženým vlastnostem ji lze považovat za skutečný zlomový bod. Již od prvních fází návrhu bylo zřejmé, že cílem je vytvořit novou plošinu, která by umožnila budoucím vozidlům FGA segmentu C, počínaje novou Giuliettou, být "nejlepší ve své třídě" pokud jde o jízdní vlastnosti, odezvu řízení, poměr výkonu k hmotnosti, jízdní komfort, zvukový projev, aktivní i pasivní bezpečnost a tepelnou pohodu.
Podvozek představuje generační skok z hlediska použitých materiálů. Celá konstrukce je nyní oproti předchozím generacím výrazně pevnější bez zvýšení hmotnosti. To vše díky širšímu využití pevnostních a vysokopevnostních materiálů, které nyní tvoří více než 90% celkové hmotnosti systému; některé konstrukční díly zajišťující vysokou pevnost a tuhost byly vyrobeny z oceli lisované za tepla.
Pro některé konstrukční prvky přišroubované ke kostře byly použity lehké materiály, např. příčka spojující přední nosníky je z extrudovaného hliníku. Výztuha zadního nárazníku a další deformační prvky jsou vyrobeny z termoplastu Xenoy, který má vynikající schopnost pohlcování energie vzhledem k hmotnosti. Deformační prvky pohlcují energii při kolizích v malých rychlostech a pomáhají nárazníku při srážce s chodcem. Tato řešení pomohla snížit hmotnost o 8,5 kg vpředu a 4 kg vzadu oproti konvenčním ocelovým konstrukcím při nezměněných bezpečnostních parametrech.
Další novinkou podvozkové části je její modularita, což umožňuje její použití ve vozidlech s rozdílnými rozvory. Tyto vozy se pak liší středními podlahovými panely a bočnicemi, zatímco přední a zadní zavěšení zůstávají stejné, čímž se velice výrazně snižují náklady.
Řada systémů a komponentů kompaktní plošiny byla převzata z předchozí generace po důkladné revizi, zaměřené zejména na zlepšení vlastností a snížení hmotnosti (např. o 35% u rámu zadních sedadel nebo příčného nosníku z hořčíkové slitiny).
Giulietta nabízí výjimečné jízdní vlastnosti i pohodlí díky novému systému zavěšení. Přepracovaná přední náprava McPherson byla vyztužena pro maximální boční tuhost při současném snížení hmotnosti díky použití hliníku o 4 kg oproti klasické litině. Zadní náprava je naopak zcela nová - špičkové řešení Multilink neomezující objem zavazadlového prostoru a díky hliníkovým trojúhelníkovým ramenům o více než 10 kg lehčí než konvenční systémy Multilink.
Nový elektrický posilovač řízení zajišťuje vynikající zpětnou vazbu a je integrován se systémy aktivní bezpečnosti. Klimatizace byla navržena pro poskytnutí co nejlepšího prostředí v kabině, přičemž je o 30% úspornější než konvenční systémy. Podobně bylo dosaženo skvělých vlastností co se týká hluku a vibrací.
Pokud jde o pasivní bezpečnost, byla Giulietta navržena tak, aby získala maximální hodnocení Euro NCAP, o čemž svědčí více než patnáct tisíc hodin matematického modelování, 80 nárazových testů, 150 testů na simulátoru systému HYGE a více než 100 testů součástí a podskupin. Nové deformační prvky zvyšují schopnost přední části vozidla pohltit energii, čímž se zachytí její část při vážných nehodách a sníží se tak riziko deformace kabiny, a tím i ohrožení cestujících. Bezpečnost dále zajišťuje standardních 6 airbagů, tříbodové bezpečnostní pásy s dvojitými předpínači a omezovači zatížení, zasouvací pedály a sloupek řízení, druhá generace ochrany krku a úchyty Isofix.
K aktivní bezpečnosti přispívá systém Alfa DNA (Dynamic, Normal a All Weather), jímž jsou standardně vybaveny všechny verze. Tento systém mění provozní parametry motoru, převodovky, řídícího systému, elektronického diferenciálu Q2 a chování stabilizačního systému (VDC). Giulietta bude rovněž vybavena zcela novou funkcí Pre-Fill (uplatní se jen v režimu Dynamic) využívající VDC tak, aby měl řidič k dispozici nejrychlejší možnou reakci brzdové soustavy. K těmto důmyslným pomocníkům zlepšujícím dynamické ovládání vozidla patří též funkce DST (Dynamic Steering Torque), která „napovídá“ řidiči při kritických manévrech správně orientovaným točivým momentem na volantu; tento zásah nastupuje ještě před aktivací VDC.
156 SW 1.9 JTDm
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta
moc hezký 

Re: nová Giulietta
Spirpin:
=D>

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: nová Giulietta

Obrázky bych si půjčil tady a hodil to na homepage.... (Richie, konej

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: nová Giulietta
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: nová Giulietta
solidní rychlost.... =D>
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: nová Giulietta
to bude zasa palka.. pre vacsinu z nas nedosiahnutelne auto najblizsich par rokov 

147 1.9 JTD 85kW
Re: nová Giulietta
Na cenu jsem zvědavej taky, ale čekám ceny podobný Deltě.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: nová Giulietta
Není zač, rádo se stalo
Když byl ale článeček pověšen na hlavní stranu, možná by mohl zmizet z tohoto vlákna, kde jen zabírá místo 


156 SW 1.9 JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů