Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 10.2.2010, stř 12:34

Spíš made in kdokoliv... Snad si od toho nečekal lichoběžník? Buďme rádi za ten zadek. :smt023
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od RV147 » 10.2.2010, stř 13:02

No čekal bych alespoň pořádný kovaný ramena. Tohle je horší než u modelů 145/146.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kůrkyn » 10.2.2010, stř 14:51

Předek je kompromis, to ano, ale levný a dobrý. Hlavně je univerzální a dá se bez úprav zastavět do jakékoli karoserie. GTV 916 je postavené úplně stejným stylem, přední náprava z Marea, potažmo rozšířené Tipo, zadní multilink neshodný z žádným jiným modelem. Kdyby byl předek na bázi 156/147/166 tak už by byla Giulietta neuvěřitelně drahá.
Alfa 75, 33, Spider 105/115, mají taky vzadu tuhou nápravu a jaký jsou to žihadla. :) A všechny ty konstrukce se beze změn vyráběly min. 20 let i více. Zadek ze 156 přežil jen 10 let..Aneb máme hotové motory pro celý koncern, tak si můžeme začít hrát s podvozky :wink:


PS: Zajímala by mě ta páčka na pravém předním rameni. Snímání náklonu, zatížení, či co?

EDIT: hezky je vidět, co je vlastně součástí platformy. Motor, nápravy, podlahová plošina. Teď už jen oslovit Zagato, Bertone a Pininfarinu, ať na to každý ušije kabát podle jeho představ :smt023

Mě se to moc líbí.

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od modenaboy » 10.2.2010, stř 17:51

SW
Přílohy
Giulia SW.jpg
BMW 730d, Superb TDI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18984
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 10.2.2010, stř 18:00

to má i nějaký potuněný předek, ne? na ofiko fotkách ten předek není tak bestiální.... Jinak dobrý, další moje auto po současném Bravu musí mít velký kufr, tak proč ne.... :-k :wink:

Jinak ten zadek je půjčený z Cromy, ne??
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 10.2.2010, stř 18:07

Dělat Alfa Giuliettu SW tak už prodejci Fiat začnou posílat do itálie bomby... :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18984
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 10.2.2010, stř 18:09

Proč? jistá historická linka tady je.... :wink:
Přílohy
300_giulietta_colli.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 10.2.2010, stř 18:26

Protože zoufale potřebují Bravo SW, ne Giuliettu SW... :wink:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18984
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 10.2.2010, stř 18:47

Hele kombík z Brava nebude, na to zapomeň! Italský kombík totiž ZÁSADNĚ musí mít víceprvkovou zadní nápravu (Croma, 159, Doblo (!), Jůlinka....). Co na tom nechápeš??? :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: nová Giulietta

Příspěvek od coyote » 10.2.2010, stř 19:01

Kůrkyn píše:PS: Zajímala by mě ta páčka na pravém předním rameni. Snímání náklonu, zatížení, či co?
To bývá pro xenony. Naklápí se podle toho.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kůrkyn » 10.2.2010, stř 19:05

to je spíš na zadní nápravě, ne? Aspoň tedy vždycky to tam bylo:)

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: nová Giulietta

Příspěvek od coyote » 10.2.2010, stř 19:09

Tak pokud si dobře pamatuju, tak třeba 166 to má na obou. Ono to bude mít logiku. Můžeš zatížit zadek takže klesne. Zároveň si ale může sednou do předu někdo značně prostorově výrazný a klesne i předek, takže se to vlastně vyrovná. Ovšem ŘJ by podle zadku skopila světla a svítilo by to moc dolu.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od RV147 » 10.2.2010, stř 19:44

Že se tam objeví McPherson jsem tak nějak už čekal, že plechový ramena ne. Já to považuju za jeden z nejhorších ústupků co Alfa udělala. Plech co se kroutí rezne apod. OK, ale na rameno co drží kolo to nějak nemusím. 75-ka má sice vzadu v podstatě tuhou nápravu, ale je opravdu tuhá (kdo viděl ty roury musí mi dát za pravdu). Navíc v kombinaci a wattovým přímovodem je to lepší než co jinýho. Teď to s velkou slávou používá Opel Astra a věřím, že to není špatný.
P.S. " Když jsem byl se 75-kou na technický, myslel si aktivní technik, že jsem si waťák dodělal sám. Jak prej sem to stihl taky rychle, když to bylo teprve o víkendu v autosalonu. :D
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od enzo156 » 10.2.2010, stř 21:44

Já myslím že dobrý, konečně se začíná opět řešit hmotnost jako klíčová vlastnost pro výkony na silnici. Tím se z Alfy stane (doufejme) opět lehký náčiní pro sportování za volantem :-D Necháme se překvapit na vlastní kůži...
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Spirpin » 10.2.2010, stř 22:53

Kubas píše:Hele kombík z Brava nebude, na to zapomeň! Italský kombík totiž ZÁSADNĚ musí mít víceprvkovou zadní nápravu (Croma, 159, Doblo (!), Jůlinka....). Co na tom nechápeš??? :-D
Mám potvrzeno, že Bravo SW skutečně nebude, což je podle mě velká chyba :-k
Stilo SW mělo obyčejnou příčku a úplně to stačilo :)
156 SW 1.9 JTDm

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Spirpin » 11.2.2010, čtv 21:23

Alfa Romeo představuje novou kompaktní plošinu

Alfa Romeo Giulietta zavádí zcela novou kompaktní plošinu, jejímž cílem je uspokojit i ty nejnáročnější zákazníky ohledně jízdních vlastností, obratnosti a bezpečnosti. Díky vytříbenému technickému řešení zavěšení, nové generaci systému řízení, lehké a pevné konstrukci z materiálů jako je hliník a vysokopevnostní ocel a nejmodernějším výrobním postupům jsou zajištěny výjimečné dynamické vlastnosti při vysoké úrovni komfortu. Kromě toho lze řidičský prožitek a pohodlí přizpůsobit zákazníkovým potřebám díky voliči Alfa DNA, jímž se pozmění chování vozu s ohledem na stav vozovky a jízdní styl.
Vycházejíc z ducha své slavné předchůdkyně, je Giulietta zcela nový, jednoznačně sportovní vůz schopný projevit svoji obratnost i na těch nejnáročnějších trasách a přitom poskytující pohodlí pro každodenní cesty. Sportovní vlastnosti Giulietty lze přitom dále zvýraznit speciálním nastavením podvozku, které nabízí Sport Pack.
Nová kompaktní plošina je dalším krokem při racionalizaci plošin u Fiat Group Automobiles (FGA) po předešlých plošinách mini pro segment A a malé pro segmenty B a L0. Díky nové konstukci, použitým materiálům a dosaženým vlastnostem ji lze považovat za skutečný zlomový bod. Již od prvních fází návrhu bylo zřejmé, že cílem je vytvořit novou plošinu, která by umožnila budoucím vozidlům FGA segmentu C, počínaje novou Giuliettou, být "nejlepší ve své třídě" pokud jde o jízdní vlastnosti, odezvu řízení, poměr výkonu k hmotnosti, jízdní komfort, zvukový projev, aktivní i pasivní bezpečnost a tepelnou pohodu.
Podvozek představuje generační skok z hlediska použitých materiálů. Celá konstrukce je nyní oproti předchozím generacím výrazně pevnější bez zvýšení hmotnosti. To vše díky širšímu využití pevnostních a vysokopevnostních materiálů, které nyní tvoří více než 90% celkové hmotnosti systému; některé konstrukční díly zajišťující vysokou pevnost a tuhost byly vyrobeny z oceli lisované za tepla.
Pro některé konstrukční prvky přišroubované ke kostře byly použity lehké materiály, např. příčka spojující přední nosníky je z extrudovaného hliníku. Výztuha zadního nárazníku a další deformační prvky jsou vyrobeny z termoplastu Xenoy, který má vynikající schopnost pohlcování energie vzhledem k hmotnosti. Deformační prvky pohlcují energii při kolizích v malých rychlostech a pomáhají nárazníku při srážce s chodcem. Tato řešení pomohla snížit hmotnost o 8,5 kg vpředu a 4 kg vzadu oproti konvenčním ocelovým konstrukcím při nezměněných bezpečnostních parametrech.
Další novinkou podvozkové části je její modularita, což umožňuje její použití ve vozidlech s rozdílnými rozvory. Tyto vozy se pak liší středními podlahovými panely a bočnicemi, zatímco přední a zadní zavěšení zůstávají stejné, čímž se velice výrazně snižují náklady.
Řada systémů a komponentů kompaktní plošiny byla převzata z předchozí generace po důkladné revizi, zaměřené zejména na zlepšení vlastností a snížení hmotnosti (např. o 35% u rámu zadních sedadel nebo příčného nosníku z hořčíkové slitiny).
Giulietta nabízí výjimečné jízdní vlastnosti i pohodlí díky novému systému zavěšení. Přepracovaná přední náprava McPherson byla vyztužena pro maximální boční tuhost při současném snížení hmotnosti díky použití hliníku o 4 kg oproti klasické litině. Zadní náprava je naopak zcela nová - špičkové řešení Multilink neomezující objem zavazadlového prostoru a díky hliníkovým trojúhelníkovým ramenům o více než 10 kg lehčí než konvenční systémy Multilink.
Nový elektrický posilovač řízení zajišťuje vynikající zpětnou vazbu a je integrován se systémy aktivní bezpečnosti. Klimatizace byla navržena pro poskytnutí co nejlepšího prostředí v kabině, přičemž je o 30% úspornější než konvenční systémy. Podobně bylo dosaženo skvělých vlastností co se týká hluku a vibrací.
Pokud jde o pasivní bezpečnost, byla Giulietta navržena tak, aby získala maximální hodnocení Euro NCAP, o čemž svědčí více než patnáct tisíc hodin matematického modelování, 80 nárazových testů, 150 testů na simulátoru systému HYGE a více než 100 testů součástí a podskupin. Nové deformační prvky zvyšují schopnost přední části vozidla pohltit energii, čímž se zachytí její část při vážných nehodách a sníží se tak riziko deformace kabiny, a tím i ohrožení cestujících. Bezpečnost dále zajišťuje standardních 6 airbagů, tříbodové bezpečnostní pásy s dvojitými předpínači a omezovači zatížení, zasouvací pedály a sloupek řízení, druhá generace ochrany krku a úchyty Isofix.
K aktivní bezpečnosti přispívá systém Alfa DNA (Dynamic, Normal a All Weather), jímž jsou standardně vybaveny všechny verze. Tento systém mění provozní parametry motoru, převodovky, řídícího systému, elektronického diferenciálu Q2 a chování stabilizačního systému (VDC). Giulietta bude rovněž vybavena zcela novou funkcí Pre-Fill (uplatní se jen v režimu Dynamic) využívající VDC tak, aby měl řidič k dispozici nejrychlejší možnou reakci brzdové soustavy. K těmto důmyslným pomocníkům zlepšujícím dynamické ovládání vozidla patří též funkce DST (Dynamic Steering Torque), která „napovídá“ řidiči při kritických manévrech správně orientovaným točivým momentem na volantu; tento zásah nastupuje ještě před aktivací VDC.
156 SW 1.9 JTDm

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: nová Giulietta

Příspěvek od tuta146 » 11.2.2010, čtv 21:51

:smt023 :diky
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kůrkyn » 12.2.2010, pát 01:40

moc hezký :smt007

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 12.2.2010, pát 07:18

Spirpin:
:diky =D>
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18984
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 12.2.2010, pát 07:56

:smt023

Obrázky bych si půjčil tady a hodil to na homepage.... (Richie, konej :wink: )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Richie » 12.2.2010, pát 07:59

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18984
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 12.2.2010, pát 08:02

solidní rychlost.... =D>
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

mano82
Nováček

Příspěvky: 101
Registrován: 23.4.2009, čtv 14:40

Re: nová Giulietta

Příspěvek od mano82 » 12.2.2010, pát 10:30

to bude zasa palka.. pre vacsinu z nas nedosiahnutelne auto najblizsich par rokov :(
147 1.9 JTD 85kW

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 12.2.2010, pát 10:40

Na cenu jsem zvědavej taky, ale čekám ceny podobný Deltě.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Spirpin » 12.2.2010, pát 12:23

Není zač, rádo se stalo :D Když byl ale článeček pověšen na hlavní stranu, možná by mohl zmizet z tohoto vlákna, kde jen zabírá místo :-k
156 SW 1.9 JTDm

Odpovědět

Zpět na „Giulietta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: nout.tv a 0 hostů